جایزه بهترین بازیگر زن به نیلوفر خوش خلق در جشنواره آمریکایی

مجلهسینما و تلویزیون

- 98/03/12
جایزه بهترین بازیگر زن به نیلوفر خوش خلق در جشنواره آمریکایینیلوفر خوش‌خلق از بازیگران سینمای کشور است که به تازگی برای بازی در فیلم کوتاه «مه» از جشنواره آمریکایی Hyperwave Film Awards جایزه گرفت.
جشنواره Hyperwave Film Awards در ماه می و در شهر لس آنجلس ایالت کالیفرنیای آمریکا به رقابت پرداخت و نیلوفر خوش خلق توانست عنوان بهترین بازیگر زن جشنواره را برای بازی در این فیلم به خود اختصاص دهد.

نیلوفر خوش خلق متولد 24 خرداد 1351 در آبادان است. وی با حمایت همسرش امین حیایی اولین بار در سریال روزگار جوانی سال1377 در کنار او بازیگری را تجربه کرد و وارد تلویزیون شد او در سال 1379 با بازی در فیلم مونس اولین تجربه سینمایی خود را بدست آورد.

داستان فیلم کوتاه مه


این فیلم درباره زندگی زن غسالی است که که کودک خردسال خود را از دست داده و پس از این اتفاق مدتی است نتوانسته هیچ بچه‌ای را شستشو دهد اما اکنون در موقعیتی ناچار به شستن جنازه کودکی که تازه درگذشته می‌شود اما تصمیم دیگری می‌گیرد.

بازیگران فیلم کوتاه مه


نیلوفر خوش خلق، سمیرا نصرتی، دینا شاهین مقدم، پریسا رحیمی، صادق زارعی، الهه فخاری، زهرا همتی، جلال برفی، مهدی امیریان و محمد مهدی طبیب‌زاده از بازیگران این فیلم کوتاه هستند.

تهیه کننده و کارگردان فیلم کوتاه مه


فیلم کوتاه «مِه» به کارگردانی علی شورورزی و حسین محروقی و تهیه‌کنندگی مهدی اصلانی ساخته شده است.
advertising