جایزه جشنواره برلین به فیلم کوتاه تتو به کارگردانی فرهاد دل آرام

مجلهسینما و تلویزیون

- 97/11/27
جایزه جشنواره برلین به فیلم کوتاه تتو به کارگردانی فرهاد دل آرامفیلم کوتاه «تتو» به نمایندگی از سینمای ایران در شصت ‌ونهمین دوره جشنواره برلین حضور خواهد داشت. این جشنواره از تاریخ 7 تا 17 فوریه 2019 (18 تا 28 بهمن) برگزار می‌ شود. فیلم کوتاه تتو تنها نماینه سینمای ایران توانست در این دوره از جشنواره جایزه خرس طلای بهترین فیلم کوتاه نسل ها را از آن خود نماید. مدت زمان این فیلم کوتاه 15 دقیقه است.

در این دوره از جشنواره حدود 2500 شرکت کننده حضور داشتند و 62 فیلم کوتاه و بلند از 36 کشور و تولید کننده در دو بخش «کا پلاس» و «14 پلاس» نمایش داده شدند. سال گذشته سینمای ایران با فیلم بلند «درساژ» در این جشنواره حضور داشت که در پایان جشنواره نیز توانست تقدیر ویژه هیأت داوران را از آن خود نماید.

داستان فیلم کوتاه تتو


داستان فیلم درباره یک دختر جوان امروزی است . وی برای تمدید گواهینامه رانندگی خود ، به خاطر تَتوهایی که دارد مجبور می شود به شهرک آزمایش برود.

بازیگران فیلم کوتاه تتو


بهدخت ولیان، آناهیتا اقبال‌ نژاد، علیرضا ثانی ‌فر، مجتبی فلاحی، پوریا شکیبایی، محسن رومی، زهرا میرزایی و نوید عباسی بازیگران این فیلم کوتاه می باشند.

تهیه کننده و کارگردان فیلم کوتاه تتو


دنا رسام تهیه کننده فیلم تتو است. هم چنین فرهاد دل آرام کارگردان این فیلم می باشد. این کارگردان ایرانی ساخت ۶ فیلم کوتاه داستانی و بلند را در کارنامه خود دارد. آخرین فیلم او به نام «دور از خانه» در جشن خانه سینمای سال گذشته حضور داشت.
advertising