جنجال آفرینی برنامه هزار راه نرفته با زوج اینستاگرامی

مجلهسینما و تلویزیون

- 98/02/22
جنجال آفرینی برنامه هزار راه نرفته با زوج اینستاگرامیفصل جدید برنامه «هزار راه نرفته» که در ماه رمضان، ساعتی قبل از افطار پخش می‌شود،به بررسی مسائل مربوط به خانواده می‌پردازد و هدفش تقویت صداقت، صمیمیت، تحکیم و الگو سازی در امر ازدواج است
اما فقسمت پنجم این برنامه تلویزیونی با حاشیه هایی همراه شد و حضور مهمانانی جنجالی برای این برنامه دردسر آفرید.
در قسمت پنجم هزار راه نرفته یک زوج جوان در برنامه حضور یافتند که ادعا می‌کردند توبه کرده و زندگی گذشته‌شان را کنار گذاشته‌اند؛ اینفلوئنسرهایی که حالا متهمند این برنامه را محملی برای تبلیغ بیشتر صفحه خود کردند و همه از جمله تماشاگران تلویزیون را به بازی گرفتند.
این زوج زمانی که تنها ساعاتی از حضورشان در تلویزیون گذشته بود در یک پارتی مختلط شرکت کردند و فیلم خود را در صفحه شخصی خود در اینستاگرام به انتشار گذاشتند.
جنجال آفرینی برنامه هزار راه نرفته با زوج اینستاگرامی
آن‌چه در پنجمین قسمت این برنامه روی آنتن رفت، ملغمه‌ای از دورویی، دروغ، نیرنگ و تمسخر بود که نتیجه‌ای جز ضربه زدن به دین و اعتقاد مردم نخواهد داشت
همیشگی سیما به سادگی از کنار آن نمی‌گذرند.
کافی بود تهیه‌کننده، سردبیر و مشاوران برنامه «هزار راه نرفته»، قبل از آن‌که تریبون شبکه دو را به دست این زوج بدهند، یک سر به صفحه اینستاگرام‌شان می‌زدند، به شهادت همه پست‌های موجود، می‌دیدند آن‌ دو هیچ تغییری در شیوه زندگی خودشان نداده‌اند و همچنان به همان راه گذشته وفادار هستند.
این‌که یک زوج، زندگی مورد علاقه خود را انتخاب کنند، مسئله‌ای عمومی نیست و به خودشان ربط دارد، اما وقتی این دو جوان، به‌راحتی بتوانند یک رسانه بزرگ را گول بزنند، مسئله‌ای است که به مدیران و مسوولان صدا و سیما ربط پیدا می‌کند و عمومیت می‌یابد.
قرار بود در قسمت ششم این برنامه تهیه کننده در یک آیتم به توضیحاتی درباره مهمانان جنجالی قسمت پنجم بپردازد اما این آیتم بر روی آنتن نرفت.
advertising