آیا فصل هفتم خندوانه تولید می شود

مجلهسینما و تلویزیون

- 98/02/08
آیا فصل هفتم خندوانه تولید می شودبرنامه خندوانه از جمله برنامه های جذاب و پرمخاطب شبکه نسیم است که چندسالی است مهمان خانه های مردم است و توانسته نظر مخاطبان تلویزیون را به خود جلب کند. میزان استقبال مردم و هم چنین ساخت یک برناه قوی و جذاب باعث شد که این برنامه مفرح تا شش فصل ساخته شود. فصل ششم خندوانه به تازگی به اتمام رسیده است. رامبد جوان پس از یک استراحت کوتاه به تولید و اجرای خندوانه ادامه خواهد داد. او دلیل وقفه در ساخت فصل هفتم را استراحت و رسیدگی به خانواده عنوان کرده بود. فرزند رامبد جوان و نگار جواهریان به زودی متولد خواهد شد.
رامبد جوان، محمد بحرانی (جناب‌خان) و دیگر عوامل «خندوانه» برای ادای دین به مردم، به مناطق سیل زده سفر کردند. با توجه به صحبت های تهیه کننده برنامه خندوانه در این سفر آیتم‌های ویژه‌ای با حضور مردم حادثه دیده ضبط شده تا از آن در 15 قسمت برنامه «قاچ» استفاده شود.
سیدعلی احمدی، تهیه‌کننده برنامه «خندوانه» هم چنین درباره ساخت فصل جدید خندوانه توضیح داد: : «به امید خدا بعد از ماه صفر (نیمه دوم آبان)، فصل جدید «خندوانه» را روی آنتن شبکه نسیم خواهیم داشت که در اینجا جا دارد از همراهی مخاطبان عزیزمان تشکر کنم و امیدوارم با حمایت‌های رسانه ملی شاهد رشد این برنامه در سال 98 باشیم.»
advertising