زمان پایان فصل ششم خندوانه با اجرای رامبد جوان اعلام شد

مجلهسینما و تلویزیون

- 98/01/05
زمان پایان فصل ششم خندوانه با اجرای رامبد جوان اعلام شدخندوانه برنامه تلویزیونی پرمخاطب و موفق است که تا به حال شش فصل از آن ساخته شده است. این برنامه جذاب به کارگردانی و اجرای رامبد جوان است که در هر قسمت با چهره‌های سرشناس سینما، تلویزیون، ورزش،] سیاست و مانند آن در مورد خنده و شادی گفتگو می‌کند. خندوانه برای مدت‌ها در کنار برنامه‌های دیگری مانند دورهمی و … یکی از پر مخاطب‌ترین برنامه‌های تلویزیونی ایران محسوب می ‌شود.

ویژه برنامه های نوروزی خندوانه از اول فروردین ماه آغاز شده و تا شانزدهم فروردین ماه هر شب ساعت 23 از شبکه نسیم پخش می شود.
بر اساس صحبت های رامبد جوان فصل ششم خندوانه شانزدهم فروردین ماه به پایان می رسد.

رامبد جوان طی صحبت هایی که در چند روز اخیر بیان کرده پایان فصل خندوانه را اعلام کرده است. وی دلیل پایان خندوانه را استراحت و بچه داری عنوان کرده است. نگار جواهریان همسر رامبد جوان است. این زوج در انتظار به دنیا آمدن فرزند خود هستند.

برنامه خندوانه در طول چند سال فعالیت خود علاوه بر بخش های کمدی و جذاب مسابقه هایی را نیز اجرا کرده و فعالیت های خیرخواهانه زیادی نیز به واسطه این برنامه پرمخاطب انجام شده است.

حضور جناب خان نیز به جذابیت برنامه خندوانه کمک زیادی نمود. حال باید دید صدا و سیما جایگزین مناسبی برای این برنامه چند ساله و موفق دارند یا خیر.
advertising