اولین تریلر فیلم Once Upon a Time in Hollywood به زودی منتشر خواهد شد

مجلهسینما و تلویزیون

- 97/12/24
اولین تریلر فیلم Once Upon a Time in Hollywood به زودی منتشر خواهد شدفیلم Once Upon A Time in Hollywood (روزی روزگاری در هالیوود)، نهمین و جدیدترین فیلم کوئنتین تارانتینو است که در این فیلم قرار است شاهد حضور ستارگان زیادی باشیم. ماه گذشته نیز کمپانی سونی پیکچرز اولین تصاویر رسمی این فیلم فوق العاده مورد انتظار را منتشر کرد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر این فیلم به زودی منتشر خواهد شد.

به تازگی گروه تریلر ترک اولین اطلاعات رسمی از اولین تریلر فیلم Once Upon a Time in Hollywood را منتشر کرده که طبق آن، اولین تریلر این فیلم قرار است در تاریخ ۱۸ مارس ۲۰۱۹ (۲۷ اسفند ۱۳۹۸) که دوشنبه هفته آینده خواهد شد، منتشر شود. اطلاعات این تریلر روز گذشته ثبت شده که طبق آن، مدت زمان اولین تریلر فیلم Once Upon a Time in Hollywood قرار است ۱ دقیقه و ۳۵ ثانیه باشد.

با این حال، قابل انتظار است که فیلم Once Upon a Time in Hollywood دارای دو تریلر باشد که یک تریلر برای بازار داخلی آمریکا و دومین تریلر برای بازار بین المللی است که مدت زمان این دو تریلر نیز ممکن است متفاوت باشد. در واقع اولین تریلر فیلم روزی روزگاری در هالیوود بخشی از تبلیغات پیش از نمایش فیلم Us (ما) خواهد بود که قرار است جمعه هفته آینده اکران شود و تاکنون نقدهای بسیار مثبتی را نیز این فیلم ترسناک دریافت کرده است. فیلم Us برای اکران در تاریخ ۲۲ مارس ۲۰۱۹ (۲ فروردین ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است.

بازیگران فیلم Once Upon A Time in Hollywood


لئوناردو دی کاپریو، برد پیت، مارگو رابی، آل پاچینو، تیموتی اولیفانت، دیمون هریمن، کرت راسل، جیمز مارسدن، بروس درن، تیم راث، مایکل مدسن، دمین لوییس، لوک پری، امیل هرش،‌ داکوتا فانینگ، کلیفتون کالینز جونیور، کیث جفرسون، نیکولاس هموند، اسکوت مکنری، جولیا باترز، مایا هاوک، لینا دانم، لورنزا ایزو، آستین باتلر، رافائل زاویروچا، دنی استرانگ، رومر ویلیس، مارگارت کوالی، مدیسن بیتی، ویکتوریا پدرتی، دریما واکر و سیدنی سوئینی، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Once Upon a Time in Hollywood حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

کارگردان و نویسنده فیلم Once Upon A Time in Hollywood


تارانتینو وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه این فیلم مورد انتظار تابستان سال ۲۰۱۹ را بر عهده داشته‌ است.

زمان اکران فیلم Once Upon a Time in Hollywood


فیلم Once Upon a Time in Hollywood برای اکران در تاریخ ۲۶ جولای ۲۰۱۹ (۴ مرداد ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است.
advertising