تبلیغ تلویزیونی جدید فیلم Pet Sematary

مجلهسینما و تلویزیون

- 97/12/22
تبلیغ تلویزیونی جدید فیلم Pet Semataryمدتی پیش بود که کمپانی پارامونت پیکچرز اعلام کرد که در نظر دارد تا بازسازی فیلم Pet Sematary (قبرستان حیوانات خانگی) را در فستیوال SXSW نمایش دهد. طبق اعلام این کمپانی، این فیلم ترسناک قرار است در تاریخ ۱۷ مارس ۲۰۱۹ (۲۶ اسفند ۱۳۹۷) در فستیوال SXSW نمایش داده شود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تبلیغ تلویزیونی جدیدی از فیلم Pet Sematary منتشر شده است. این تبلیغ تلویزیونی برای تبلیغ این فیلم ترسناک که جدیدترین اقتباس سینمایی از رمان‌های استیون کینگ است، در فستیوال SXSW منتشر شده که بیشتر تصاویر آن را در اولین و دومین تریلر رسمی این فیلم مشاهده کرده بودیم.

جیسون کلارک در نقش دکتر لوییس کرید، جان لیسگو در نقش جاد کرندال، امی سیمتز در نقش ریچل کرید، هوگو لووی به‌همراه لاووا هر دو در نقش گیج کرید و جتی لارنس در نقش الی کرید، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Pet Sematary حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کوین کولش و دنیس ویدمایر، کارگردان فیلم Starry Eyes (چشم‌های درخشان) و فیلم Absence (فقدان)، کارگردانی این فیلم را براساس فیلمنامه‌ای از مت گرینبرگ و دیوید کایگانیچ، بر عهده داشته‌اند. پیش از این، در سال ۱۹۸۹ فیلم Pet Sematary تولید شده و به روی پرده‌های سینما رفته بود که عملکرد چندان موفقی را در نزد منتقدان و تماشاگران نداشت.

فیلم ترسناک Pet Sematary برای اکران در تاریخ ۵ آوریل ۲۰۱۹ (۱۶ فروردین ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است. پیش از این اولین تریلر این فیلم در ماه مهر امسال و دومین تریلر آن در ماه گذشته منتشر شده بود.
advertising