تاریخ اکران فیلم ترسناک Us به کارگردانی جردن پیل اعلام شد

مجلهسینما و تلویزیون

- 97/10/20
تاریخ اکران فیلم ترسناک Us به کارگردانی جردن پیل اعلام شد

زمان اکران فیلم سینمایی ما (us)


بر اساس آخرین اخبار سینمایی جهان فیلم سینمایی ( Us ) که ابتدا قرار بود در تاریخ 15 مارس 2019 یعنی 24 اسفند 1397 اکران شود، حال طبق اعلام روابط عمومی این فیلم سینمایی در تاریخ 22 مارس 2019 یعنی 2 فروردین 1398) به‌ روی پرده‌ های سینما رفته و اکران خواهد شد. پیش بینی می شود این فیلم سینمایی بتواند نظر مخاطبان را به صورت ویژه ای جلب کند و موجب رضایت منتقدان سینما شود. علت این تغییر زمان اکران انتخاب مناسب تر برای نمایش این فیلم سینمایی عنوان شده است.

ژانر فیلم سینمایی ما (us)


این فیلم یک فیلم در ژانر هیجانی و وحشتناک است.

داستان فیلم سینمایی ما (us)


این فیلم ترسناک درباره زندگی یک پدر و مادر است که تصمیم می گیرند به ‌همراه فرزندان و دوستان خود به یک سفر گردشی بروند. آن ها برای تعطیلات خود ساحل را انتخاب می کنند که به استراحت بپردازند. همه چیز خوب پیش می رود تا زمانی که شب می شود. تعدادی افراد عجیب و غیرمنتظره وارد این مکان شده که باعث ایجاد رعب و وحشت و هرج و مرج می شوند.
تاریخ اکران فیلم ترسناک Us به کارگردانی جردن پیل اعلام شد

بازیگران فیلم سینمایی ما (us)


لوپیتا نیونگو، الیزابت ماس، تیم هیدکر ، وینستون دوک ، یحیی عبدالمتین دوم، آنا دیوپ، دوک نیکلسون، شهدی رایت جوزف، ایوان الکس، مدیسون کوری، کالی شلدون، نوئل شلدون، تام پلفری و کارا هیوارد از جمله بازیگران این فیلم سینمایی هستند

کارگردان فیلم سینمایی ما (us)


جردن پیل کارگردان فیلم ترسناک ما است. وی قبلا فیلم موفق برو بیرون (Get Out) را ساخته است که به سبب آن جایزه اسکار رادریافت کرده است.
advertising