دومین تریلر فیلم Bright burn منتشر شد

مجلهسینما و تلویزیون

- 97/12/16
دومین تریلر فیلم Bright burn منتشر شدکمپانی سونی پیکچرز دومین تریلر فیلم Brightburn به تهیه کنندگی جیمز گان را منتشر کرد که شاهد یک فیلم ابرقهرمانی ترسناک هستیم.

ماه آذر امسال بود که اولین تریلر فیلم Brightburn (برایت‌برن) منتشر شد که در آن شاهد یک کودک بودیم که شباهت زیادی به سوپرمن داشت، اما او از این قدرت برای کمک به مردم استفاده نمی‌کند و در این فیلم قرار است شاهد یک نسخه ترسناک و تاریک از فیلم‌های ابرقهرمانی باشیم. جیمز گان، کارگردان دو قسمت فیلم Guardians of the Galaxy (نگهبانان کهکشان)، به‌عنوان تهیه کننده در این فیلم حضور دارد که پس از افشای دوباره توییت‌های قدیمیش، از سمت کارگردانی فیلم Guardians of the Galaxy Vol 3 (نگهبانان کهکشان نسخه ۳) توسط والت دیزنی اخراج شد. گان کار خود را با کارگردانی فیلم Slither (خزیدن) در سال ۲۰۰۶ آغاز کرد و حال او با فیلم برایت برن به این ژانر بازگشته است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دومین تریلر رسمی این فیلم ترسناک مورد انتظار نیز منتشر شده است. بیشتر تصاویر این تریلر را در تریلر اول نیز مشاهده کرده بودیم

یلم Brightburn اساسا داستان مشابهی با داستان کلاسیک سوپرمن دارد که در طی آن یک زن و شوهر در یک شهر کوچک که بچه‌ای ندارند و نمی‌توانند نیز بچه‌دار شوند، یک بچه بیگانه فضایی را که در نزدیکی خانه‌ آن‌ها سقوط کرده است، پیدا می‌کنند و این پسر با بزرگ شدن دارای قدرت‌های فرابشری می‌شود که شباهت زیادی به توانایی و قدرت‌های سوپرمن نیز دارد. با این حال، او قرار نیست از قدرتش برای کمک به مردم استفاده کند و در طول تریلر شاهد صدمه زدن به مردم شهر و حتی خانواده‌اش هستیم که در طول تریلر تصاویر خشن بسیاری نیز نمایش داده می‌شود. الیزابت بنکس، دیوید دنمان، مت ال جونز، جنیفر هلند و جکسون دان، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Brightburn حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم Brightburn برای اکران در تاریخ ۲۴ می ۲۰۱۹ (۳ خرداد ۱۳۹۸) برنامه ریزی شده است. دیوید یاروفسکی، کارگردان فیلم The Hive، کارگردانی فیلم Brightburn را براساس فیلمنامه‌ای از برایان و مارک گان، بر عهده داشته است.
advertising