فیلم سینمایی هالووین 2018 ترسناک ترین فیلم سال اکران شد

مجلهسینما و تلویزیون

- 97/08/23
فیلم سینمایی هالووین 2018 ترسناک ترین فیلم سال اکران شداولین قسمت از مجموعه فیلم های ترسناک هالووین ( Halloween ) در سال 1978 منتشر شد و آخرین قسمت آن در 19 اکتبر 2018 به نمایش درآمد. این مجموعه یازده قسمت دارد و آخرین قسمت آن به عنوان ترسناک ترین فیلم امسال شناخته شده است. همانطور که می‌دانید، فیلم های ژانر وحشت یکی از پرطرفدارترین بخش ‌های سینمای جهان هستند.
هر ساله تعداد بسیاری فیلم های ترسناک ساخته می‌شود و بسیاری از آن‌ها به مجموعه‌های دنباله‌دار تبدیل می‌شوند. فیلم هالووین یکی از این مجموعه‌ها است که در طول سال‌های گذشته توجه مخاطبان بسیاری را به خود جلب کرده است.
این فیلم با تعدادی شخصیت معین و یک قالب داستانی واحد، توانست برای مدت چهل سال مخاطبان را در کنار خود نگه دارد که به نوبه خود یک موفقیت بی نظیر برای این فیلم است.
جدیدترین قسمت فیلم هالووین به مناسبت چهلمین سالگرد اکران آن، در اکتبر 2018 در سینما به نمایش در آمد. قبل از اکران این فیلم، تریلر آن پخش شده بود و همه از این تریلر استقبال کردند و منتظر اکران قسمت جدید بودند.
بازیگران این قسمت، همان‌ کسانی هستند که در قسمت اول به ایفای نقش پرداختند و همین موضوع می تواند یکی از عوامل جذابیت قسمت جدید باشد.
فیلم ترسناک هالووین در هفته‌های اخیر توانست در صدر پرفروش ترین فیلم ها قرار بگیرد و با فروش تقریبی 126 میلیون دلار، از فیلم های A Star Is Born و Venom سبقت بگیرد.
کارگردان فیلم سینمایی هالووین 2018 دیوید گوردون گرین و نویسندگان آن دیوید گوردون گرین و دنی مک براید هستند.
بازیگرانی چون جیمی لی کرتیس، جودی گریر، نیک کسل، عمر درسی و ویل باتون در ابن فیلم به ایفای نقش می پردازند.
فیلم سینمایی هالووین 2018 ترسناک ترین فیلم سال اکران شد

موضوع هالووین 2018


فیلم سینمایی هالووین یک مجموعه یازده تایی است که در نخستین قسمت از مجموعه فیلم های هالووین ، با خواهر و برادری به نام جودیت و مایکل آشنا می‌شویم.
قسمت یازدهم و جدیدترین قسمت این مجموعه، به نوعی دنباله قسمت اول به شمار می‌رود. بعد از ماجراهای قسمت اول مایکل زندانی می‌شود و تمام وقتش را در فکر انتقام از کسانی که او را به زندان انداخته‌اند می گذراند. لوری استرود این موضوع را می‌داند و خود را برای آخرین رویارویی با مایکل آماده می‌کند. او قصد دارد مایکل را نابود کند و برای همیشه از شرش خلاص شود. پس از چهل سال مایکل از زندان بیرون می‌آید و ماسک معروف خود را نیز پیدا می‌کند.
در حقیقت سازندگان این فیلم اشاره کرده‌اند که تماشاگران باید تصور کنند پس از اولین قسمت، فیلم دیگری در مجموعه هالووین ساخته نشده است! البته در نسخه آخر اشاره‌ هایی به فیلم‌ های قبل می‌شود اما در نهایت داستان، دنباله اولین فیلم را روایت می‌کند.
در این فیلم وحشتناک صحنه‌هایی بی نظیر و فوق العاده در تاریخ سینمای وحشت ایجاد شده است.
advertising