اولین پوستر رسمی از فیلم سینمایی دامبو

مجلهسینما و تلویزیون

- 97/08/24
اولین پوستر  رسمی از فیلم سینمایی دامبودیزنی اولین تیزر تریلر رسمی از فیلم سینمایی Dumbo را در اختیار طرفداران قرار داد. نسخه انیمیشنی Dumbo در سال ۱۹۴۱ منتشر شد، این انیمیشن به روایت داستان یک بچه فیلم با گوش های خیلی بزرگ می پردازد، که به کمک دوستش تیموتی موشه یاد میگیرد چگونه پرواز کند. Dumbo با ۶۴ دقیقه مدت زمان، ﮐﻮﺗﺎﻩترین انیمیشن سینمایی کمپانی دیزنی بوده است، اما در نسخه لایو-اکشن کاوش ﮔﺴﺘﺮﺩﻩتری درون داستان صورت گرفته، فیلمی که قرار است در ماه مارس ۲۰۱۹ پا به گیشه بگذارد.

فیلم سینمایی Dumbo توسط ﺗﯿﻢ ﺑﺮﺗﻮﻥ بر پایه یک ﻓﯿﻠﻢنامه از ﺍﯾﺮﻥ ﮐﺮﻭﮔﺮ ﮐﺎﺭﮔﺮﺩﺍﻧﯽ شده ﺍﺳﺖ؛ ﺩﻧﯽ ﺩﻭﯾﺘﻮ در نقش مکس مدیچی صاحب یک سیرک ظاهر شده، او از ستاره سابق هولت فاریر (با بازی Colin Farrell) و فرزندانش میلی (Nico Parker) و جو (Finley Hobbins) می خواهد تا از یک فیل تازه متولد شده، که گوش های بزرگش او را مورد توجه همه قرار داده مراقبت کنند. وقتی که آنها متوجه می شوند ﺩﺍﻣﺒﻮ قدرت پرواز کردن دارد، سیرک یک بازگشت شگفت آور را تجربه میکند، و باعث جلب توجه یک کارآفرین به نام وی.ای. واندیور (Michael Keaton) می شود که این جانور سخت پوست را برای حضور در Dreamland به خدمت می گیرد. دامبو در کنار یک هنرمند جذاب و خوش چهره به نام کولت مارچنت (Eva Green) بر قله شهرت پرواز می کند، تا زمانی که هولت متوجه می شود Dreamland برخلاف ظاهر زیبا پر از رازهای تاریک است.

حال، کمپانی دیزنی اولین پوستر و تیزر رسمی از این فیلم لایو-اکشن را در اختیار طرفداران قرار داده است؛ شما با تماشای تریلر جدید می توانید نگاهی اجمالی اما جالب به این فیلم داشته باشید و کمی با شخصیت ها، همچنین حال و هوای آن آشنا شوید.

از بازیگران فیلم سینمایی Dumbo می توانیم به ﮐﺎﻟﯿﻦ ﻓﺎﺭﻝ ، ﺍﻭﺍ ﮔﺮﯾﻦ ، ﻣﺎﯾﮑﻞ ﮐﯿﺘﻮﻥ ، ﺩﻧﯽ ﺩﻭﯾﺘﻮ ، ﺟﻮﺯﻑ ﮔﺎﺕ و ﺁﻟﻦ ﺁﺭﮐﯿﻦ اشاره کنیم. اکران این فیلم قرار است از ۲۹ مارس ۲۰۱۹ مصادف با جمعه ۹ فروردین سال ۹۸ پا به گیشه بگذارد.
advertising