آغاز پیش تولید فیلم سینمایی خون شد به کارگردانی مسعود کیمیایی

مجلهسینما و تلویزیون

- 97/12/15
آغاز پیش تولید فیلم سینمایی خون شد به کارگردانی مسعود کیمیاییطبق آخرین اخبار فرهنگی و هنری کشور قرار است جدیدترین اثر کارگردان مشهور ایرانی به نام «خون شد» به زودی وارد فاز تولید شود. طبق آخرین خبرها .جدیدترین فیلم مسعود کیمیایی قرار است قبل از سال 98 وارد مرحله پیش تولید شود.
این فیلم سینمایی به تازگی پروانه ساخت گرفته است . نام قبلی فیلم سینمایی «خون شد» «عدالت شوم» بود که بعدها تغییر پیدا کرد. تصویربرداری بیشتر سکانس های این فیلم سینمایی قرار است در استان تهران انجام شود.

داستان فیلم سینمایی خون شد


این فیلم درباره یک خانه قدیمی است که کسی در آن زندگی نمی کند. پس از مدتی یکی از ساکنین این خانه قدیمی برگشته و تمام چراغ های خاموش آن را روشن می کند.

بازیگران فیلم سینمایی خون شد


هنوز اسامی بازیگران فیلم مشخص نشده است اما شنیده ها حاکی از آن است که قرار است در فیلم از چند چهره بازیگری جدید و کارآموزان کلاس های بازیگری استفاده شود. استفاده از چهره های جدید سینمایی شگرد تازه ای است که کارگردانان در سال های اخیر توجه ویژه ای به آن داشته اند.

کارگردان فیلم سینمایی خون شد


مسعود کیمیایی چهره نام آشنای سینمای ایران کارگردان فیلم سینمایی خون شد می باشد. وی چند فیلم دیگر را نیز در نوبت تولید دارد. از جمله فیلم های اخیری که وی کارگردانی آن ها را بر عهده داشته است می توان به فیلم های سینمایی قاتل اهلی و مرسدس و سربازهای جمعه اشاره نمود.
advertising