فیلم زیر نظر به کارگردانی مجید صالحی در نوروز اکران می شود

مجلهسینما و تلویزیون

- 97/12/02
فیلم زیر نظر به کارگردانی مجید صالحی در نوروز اکران می شودطبق آخرین اخبار منتشر شده فیلم سینمایی زیر نظر یکی از گزینه ها برای پخش و اکران در نوروز 98 خواهد بود. این فیلم سینمایی که در جشنواره فجر هم شرکت نکرده بود به به تازگی درخواست اکران آن به شورا ارائه شده است و در صورت موافقت فیلم در ایام نوروز در سینماهای سراسر کشور اکران خواهد شد. کار تصویربرداری از این فیلم از اواسط مرداد ماه 97 در تهران آغاز شده بود و در مهرماه فیلمبرداری آن به پایان رسید. ابوالفضل کاهانی کار نگارش فیلمنامه را بر عهده داشته است و وی از نویسندگانی است که هر فیلمنامه ای را که تدوین و نگارش نموده با موفقیت روبرو بوده است.

ژانر فیلم سینمایی زیر نظر


این فیلم در ژانر کمدی اجتماعی ساخته شده است.

داستان فیلم سینمایی زیر نظر


هنوز اطلاعاتی از داستان این فیلم منتشر نشده است.
فیلم زیر نظر به کارگردانی مجید صالحی در نوروز اکران می شود

بازیگران فیلم سینمایی زیر نظر


رضا عطاران، امیر جعفری، مهران احمدی، سروش جمشیدی ، آزاده صمدی ، علی استادی، امیر نوری، سیاوش چراغی پور، سیاوش مفیدی، علی صالحی، عباس جمشیدی، حیدر رضایی ، مالک آبسالان، سامیه لک و مصطفی راد از بازیگران فیلم زیر نظر هستند.

تهیه کننده و کارگردان فیلم سینمایی زیر نظر


تهیه کنندگی فیلم بر عهده رامبد جوان و محمد شایسته است. هم چنین مجید صالحی کارگردان زیر نظر می باشد. این فیلم سینمایی اولین تجربه مجید صالحی در زمینه کارگردانی است.

سایر عوامل فیلم سینمایی زیر نظر


نویسنده: ابوالفضل کاهانی، مدیر فیلمبرداری: اشکان اشکانی، تدوین: سیامک مهماندوست، طراح صحنه: داریوش پیرو، طراح لباس: زهره رحمانی، طراح گریم: عظیم فراین، صدابردار: فرشید احمدی، عکاس: احمدرضا شجاعی، تهیه کنندگان: محمد شایسته، رامبد جوان.
advertising