سردار آزمون مهاجم تیم فوتبال کازان بهترین بازیکن تیم معرفی شد

مجلهچهره ها

- 97/09/02
سردار آزمون مهاجم تیم فوتبال کازان بهترین بازیکن تیم معرفی شدسردار آزمون، مهاجم تیم فوتبال روبین کازان که در بازی ها ی اخیر این باشگاه در لیگ برتر روسیه نمایش مهم و زیبایی و اثربخشی را داشته، به عنوان بهترین بازیکن ماه این باشگاه انتخاب شد و جایزه خود را دریافت کرد.
آزمون بازیکن تیم ملی فوتبال ایران متولد73 است. وی فرزند خلیل آزمون بازیکن سابق والیبال است. آزمون از ترکمن‌ های ایران است و سنی مذهب می باشد.
سردار آزمون در مهر 1391 از باشگاه سپاهان اصفهان رفت و به باشگاه روبین کازان روسیه ملحق شد. سردار آزمون پیش از این در مسابقات مقدماتی قهرمانی جوانان آسیا در بازی با لبنان به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد و دو گل به ثمر رساند..
تیم کازان روسیه در یک ماه گذشته با درخشش آزمون موفق به کسب 7 امتیاز در لیگ روسیه و صعود هفت پله ای در جدول رده بندی شدند که سردار آزمون فوتبالیست ایرانی باشگاه با زدن دو گل و ارسال سه پاس گل نقش به سزایی در این پیشرفت داشت به خاطر همین براساس نظرسنجی که باشگاه باخیرا برگزار کرد طرفداران این باشگاه بار دیگر سردار آزمون را به عنوان بهتریم بازیکن زمین اتخاب کردند.
آزمون قبل از این هم بازیکن برتر ماه روبین کازان شده بود و بار دیگر نیز توانست جایزه بهترین گل ماه روبین کازان را دریافت کند.
advertising