عکسی از مراسم ازدواج پیتر اشمایکل دروازه بان مطرح منچستر

مجلهچهره ها

- 98/03/27
عکسی از مراسم ازدواج پیتر اشمایکل دروازه بان مطرح منچسترپیتر اِشمایکِل دروازه بان سابق باشگاه منچستر یونایتد و تیم ملی فوتبال دانمارک متولد ۱۸ نوامبر ۱۹۶۳ است. وی در زمان خود از اسطوره های فوتبال و بهترین دروازه بان جهان بود.

او در اواخر دوران فعالیت خود به‌عنوان بازیکن فوتبال، تیم منچستر یونایتد را ترک کرد و در تیم‌هایی همچون اسپورتینگ لیسبون پرتغال و استون ویلاو منچسترسیتی انگلستان بازی کرد.
پیتر اشمایکل پدر کاسپر اشمایکل است.

افراد مشهور شاید به خاطر مشغله هایی که دارند و یا تلاش هایی که برای حفظ سمت خود می کنند ازدواج هایشان را در سنین بالاتر انجام می دهند مثل ازدواج پیتر اشمایکل که در سن ۵۵ سالگی اتفاق افتاده است پیتر اشمایکل که به تازگی ازدواج کرده است و در آستانه 55 سالگی است عکسی از مراسم ازدواج خود را منتشر کرده است. در ادامه عکس مراسم ازدواج پیتر اشمایکل را می بینید:
عکسی از مراسم ازدواج پیتر اشمایکل دروازه بان مطرح منچستر
پیتر اشمایکل در مهم‌ترین رقابت‌های فوتبال جهان، همچون جام جهانی فوتبال، جام ملت‌های اروپا، و لیگ قهرمانان اروپا بازی کرده‌است.
وی در طول زندگی ورزشی خود افتخارات زیادی را کسب کرد از جمله بهترین دروازه بان جهان از دید فدراسیون بین‌المللی تاریخ و آمار فوتبال.
advertising