بیوگرافی شهرام محمودی والیبالیست مشهور کشور و همسرش

مجلهچهره ها

- 98/03/14
بیوگرافی شهرام محمودی والیبالیست مشهور کشور و همسرششهرام محمودی عضو تیم ملی والیبال ایران متولد متولد 19 تیر ۱۳۶۷ در کرج و اصالتا اهل شهر میانه و تورک زبان است. او برادر بهنام محمودی والیبالیست بازنشسته است شهرام قبل از والیبال، دروازه‌ بان تیم فوتبال نوجوانان پیکان بود. قد این والیبالیست نامی کشور 198 سانتی متر و وزنش 95 کیلوگرم است.
بیوگرافی شهرام محمودی والیبالیست مشهور کشور و همسرش

آغاز فعالیت ورزشی شهرام محمودی والیبالیست تیم ملی


شهرام محمودی از همان زمان کودکی در کنار برادرش ورزش والیبال را انجام می داد.
اما بیش تر به ورزش فوتبال علاقه داشت. ورزش حرفه ایِ برادرش را به صورت رسمی در آموزش و پرورش دنبال می‌کرد. در دورهٔ تحصیلی ابتدایی با مربیگری علی بهرامی فرود و حبیب دهقان همبازیِ گذشتهٔ برادرش بهنام توانست در جشنواره‌های مینی والیبال استان تهران و مسابقات مدارس شرکت نماید. همچنین اولین بازی رسمی درسطح استان و کشور را باکسب مقام نایب قهرمانی توانست در کارنامهٔ نونهالی خودش داشته باشد. سپس به همین نسبت در دوره‌های تحصیلی راهنمایی و دبیرستان به درس و والیبال خودش ادامه داد. شهرام محمودی سابقه بازی در تیم‌های آیدانه چالدران، پیکان تهران، پتروشیمی بندر امام، آلومینیوم بندرعباس، کاله مازندران، متین ورامین و شهرداری ارومیه را دارا است. او برادر بهنام محمودی است. محمودی قبل از والیبال، دروازه‌بان تیم فوتبال نوجوانان پیکان بود و بعد به والیبال رو آورد.
شهرام محمودی از سال ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۶ در تیم ملی حضور داشت . وی پس از بازی های المپیک تصمیم گرفت مدتی از ورزش دور باشد و به مصدومیت های خود رسیدگی کند.

ازدواج و همسر شهرام محمودی


شهرام محمودی در سال 90 با سوگند خورشیدی ازدواج کرده است. همسر او همسایه آن ها بوده است. این دو بیش از 12 سال با یکدیگر آشنا بوده اند. حاصل این ازدواج یک فرزند پسر به نام آرسام است که در سال 94 به دنیا آمده است.

افتخارات و جوایز شهرام محمودی بازیکن تیم ملی والیبال


قهرمانی مردان آسیا ۲۰۱۳
المپیک آسیایی اینچئون ۲۰۱۴
قهرمانی جوانان جهان ۲۰۰۷
بهترین اسپکر جام باشگاه‌های آسیا ۲۰۱۲
باارزش‌ترین بازیکن جام باشگاه‌های آسیا ۲۰۱۴
باارزش‌ترین بازیکن جام باشگاه‌های آسیا ۲۰۱۶
باارزش‌ترین بازیکن جام باشگاه‌های آسیا ۲۰۱۷
advertising