بیوگرافی و عکس های ماریو گومز بازیکن مشهور تیم ملی آلمان

مجلهچهره ها

- 97/10/15
بیوگرافی و عکس های ماریو گومز بازیکن مشهور تیم ملی آلمانماریو گومز بازیکن مشهور فوتبال و فوتبالیست معروف تیم ملی آلمان متولد 10 جولای سال 1985 در آلمان به است. مادر ماریو آلمانی و پدری آلبانیایی است.
ماریو از دوران کودکی به فوتبال هیچ علاقه ای نداشت اما در دوران نوجوانی به این رشته ورزشی علاقه مند شد.
او بر خلاف خانواده اش که تماما طرفدار رئال مادرید هستند، یکی از علاقه مندان متعصب بارسلونا بوده است. ماریو در آن سال ها سبک بازی برزیلی را بسیار دوست داشت و بسیاری از ستارگان بارسلونا نیز برزیلی بودند. ماریو در نوجوانی زمانی که 13 سال داشت اولین پیشنهاد خود را از اشتوتگارت دریافت کرد. پیشنهادی که هیچ نوجوان عاشق فوتبالی آن را رد نمی کند. اما ماریو در کمال شگفتی در این سن، خانواده و تحصیل را انتخاب می کند.
چند سال بعد و طی یک رویارویی با تیم اشتوتگارت، گومز دوباره پیشنهاد اشتوتگارت را دریافت می کند و این بار به این تیم می پیوندد. گومز در ابتدای حضور در اشتوتگارت در عین جوانی همچون یک فوتبالیست حرفه ای از خود مراقبت می کرد؛ او در همان سال های ابتدایی ورزش هم اعتقاد داشت، باید تغذیه مناسبی داشته باشد، زمانش را تنها صرف تمرین نماید و ساعات خواب منظمی داشته باشد. امکانات فوق العاده ی باشگاه به ماریو گومز جوان، در درخشیدن و نمایش گذاشتن استعداد های خود کمک کرد. به ماشریو به خاطر بازی فوق العاده اش لقب سوپر ماریو داده اند.
بیوگرافی و عکس های ماریو گومز بازیکن مشهور تیم ملی آلمان

ازدواج و همسر ماریو گومز


این ستاره فوتبال آلمانی در سال 2016 با یک زن آلمانی به نام Carina Wanzung ازدواج کرد. همسر ماریو گومز در زمینه مدلینگ فعالیت دارد. آن ها یک مراسم ازدواج ساده را با حضور جمعی از دوستان خود برگزار نمودند.

فهرست جوایز و افتخارات ماریو گومز


ماریو گومز در طول فعالیت ورزشی خود جوایز زیادی را کسب کرده است. مانند:
وی بهترین گل زن بوندسلیگا در سال 2010 انتخاب شد.
در سال 2007 ماریو گومز بهترین بازیکن سال آلمان شد.
جایگاه سومی جام جهانی فوتبال 2010 با تیم ملی آلمان را دریافت نمود.
وی موفق به کسب 2 بار قهرمانی جام حذفی فوتبال آلمان شد.
ایب قهرمانی یورو 2008 و مدال برنز مسابقات 2012 و 2016
و...

نگاهی به زندگی خصوصی و علایق ماریو گومز


ماریو گومز یک ماشین باز حرفه ای است و عاشق ماشین Audi Q7 خود است.
او بسیار به خانواده خود علاقه دارد و به شدت خانواده دوست است. وی برای پدر و مادر خود یک مزرعه خریده که در این مزرعه یک ساختمان زیبا نیز بنا شده است.
وی مانند سایر فوتبالیست های مشهور در زمینه تبلیغاتی نیز فعالیت دارد و مدلینگ برندهای مشهور است.

فعالیت های حرفه ای ماریو گومز



باشگاه اشتوتگارت


ماریو به مدت 5 سال در سال های 2004 تا 2009 در این باشگاه بازی کرد.
وی خیلی سریع از تیم جوانان به تیم دوم اشتوتگارت و از آنجا هم به تیم اصلی راه پیدا کرد. او به عنوان بازیکن سال فوتبال آلمان معرفی شد.

باشگاه بایرن مونیخ


وی در این باشگاه در سال های 2009 تا 2013 بازی کرد. سوپر ماریو برای بایرن مونیخ در طول چهار فصل و در 115 بازی، 75 گل در رقابت های مختلف به ثمر رساند. او با پیراهن بایرن مونیخ دو بار قهرمان بوندسلیگا و یک بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد. او صدمین گل خود را در بوندسلیگا با پیراهن بایرن مونیخ به ثمر رساند. رقم قرارداد گومز با بایرن مونیخ بین 30 تا 35 میلیون یورو اعلام شد.

باشگاه فیورنتینا


ماریو گومز پس از اینکه از باشگاه بایرن مونیخ جدا شد در سال 2013 به باشگاه فیورنتینا وارد شد و رقمی حدود 20 میلیون یورو دریافت نمود.

باشگاه بشیکتاش


در سال 2015 گومز با انتقال قرضی اش به بشیکتاش موافقت کرد. او با بشیکتاش در آن فصل قهرمان سوپر لیگ ترکیه شد و آماده برای بازگشت به آلمان شد.

باشگاه ولفسبورگ


ماریو گومز در سال 2016 با ولفسبورگ یک قراردادی یکساله امضا کرد و دوباره به بوندسلیگا بازگشت. ماریو صد و پنجاهمین گل خود را برای باشگاه ولفسبورگ به ثمر رساند.

اشتوتگارت از 2017 تا امروز


در 22 دسامبر 2017 ماریو گومز با قراردادی که هنوز هیچ کس از جزئیات آن مطلع نیست، به آلمان بازگشت. او تا سال 2020 با اشتوتگارت قرارداد دارد.
ماریو گومز آخرین بازی ملی خود را در ژوئن سال 2018و در مقابل تیم ملی سوئد انجام داد؛ گومز در همان سال، پس از 19 سال از بازی های ملی برای همیشه خداحافظی کرد. این ستاره فوتبال 31گل ملی در 78 بازی خود با تیم ملی بزرگسالان آلمان به ثمر رسانده است.
advertising