انتقاد تند اشکان خطیبی نسبت به پخش برنامه شام ایرانی

مجلهسلبریتی ها

- 97/09/15
انتقاد تند اشکان خطیبی نسبت به پخش برنامه شام ایرانیمدتی است که شبکه نسیم پخش مسابقه قدیمی «شام ایرانی» به کارگردانی بیژن بیرنگ را جزو برنامه های خود برای نمایش گذاشته است. این برنامه تلویزیونی هرشب از شنبه تا سه شنبه از شبکه نسیم پخش می شود.
پخش این برنامه با واکنش انتقادی اشکان خطیبی مواجه شد . اشکان خطیبی که خود یکی از شرکت کننده های این برنامه بوده از پخش این برنامه گلایه کرد. او از پخش این برنامه در شرایط بد اقتصادی حال ایران انتقاد کرد و با اشاره به نادرست بودن این عمل در این باره در اینستاگرام خود پستی را منتشر کرد: «بنده مخالفت خودم را با پخش برنامه «شام ایرانی» از طریق شبکه نسیم در شرایط کنونی کشور و وضعیت بد معیشتی مردم ایران اعلام می‌دارم، برنامه مذکور نزدیک به 10 سال پیش تولید شده است و در حال حاضر بنده هیچ فعالیت غیر هنری ندارم و البته نخواهم داشت.»
البته ناگفته نماند پس از انتقاد اشکان خطیبی بیژن بیرنگ کارگردان شام ایرانی نیز از پخش این برنامه گلایه کرد و نارضایتی خود را اعلام نمود.
اشکان خطیبی بازیگر سینما و تلویزیون ایران متولد 19 مهر 1358 در تهران است. او علاوه بر بازیگری در زمینه های خوانندگی، مجری گری و کارگردانی نیز فعالیت دارد. او دارای تحصیلات کارشناسی تئاتر از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد است.
advertising