بیوگرافی جین فوندا بازیگر آمریکایی

مجلهسلبریتی ها

- 97/09/05
بیوگرافی جین فوندا بازیگر آمریکاییلیدی جین سیمور فوندا زادهٔ ۲۱ دسامبر ۱۹۳۷ هنرپیشه، نویسنده، فعال سیاسی و مانکن، معلم بدنسازی سابق آمریکایی است.

جین در حال حاضر با همسرش ریچارد پری در لس آنجلس زندگی می کند و مشهور است که همیشه به سختی روی نگاه داشتن چهره و تناسب اندامش کار کرده است.
بیوگرافی جین فوندا بازیگر آمریکایی
جین که قبلا مربی تناسب اندام بوده ، برترین نکات خود را برای داشتن چهره ای جوان به اشتراک گذاشت که این نکات شامل رژیم غذایی سالم و حداقل 8 ساعت خواب شبانه است.او که تاکنون دوبار جایزه اسکار را از آن خود کرده و از دهه 1960 تاکنون در فیلم های بسیار موفقی ظاهر شده است درباره نابرابری در حق چهره بازیگران زن صحبت کرده است.

فوندا لقب ملکه تناسب اندام را با خود یدک می کشد و در دهه 1980 برای حرکت های گرم کردن پا و نرمش های اروبیک بسیار مشهور شد و ویدئوهای تمرینات ورزشی او تاکنون بیش از 17 میلیون نسخه فروش رفته است.

او بسیار روی "تحرک فیزیکی مداوم" در زندگی اش تاکید دارد ، گرچه او نیز با شماری از ناخوشی ها از جمله سرطان سینه، پوکی استخوان و کمر درد دست به گریبان بوده است.با وجود این مسائل، او می گوید که تقریبا هر روز ورزش می کند و تاجایی که بتواند از سالم ترین غذاها استفاده می کند. از نور مستقیم خورشید پرهیز کرده و هشت الی نه ساعت خواب شبانه دارد.

فیلم های جین فوندا


کت بالو
پابرهنه در پارک
باربارلا
مگر آنها اسب‌ها را خلاص نمی‌کنند؟
کلوت
همه چیز روبه‌راه است
نامه‌ای به جین
استیل یارد بلوز
جولیا
سندروم چین
واژگونی
روی گلدن پاند
اگنس خدا
صبح روز بعد
استنلی و ایریس
مادرشوهر هیولا
پیشخدمت
جوانی
پدران و دختران
advertising