ویلاهای سلبریتی های معروف هالیوود در آتش سوزی کالیفرنیا سوختند

مجلهسلبریتی ها

- 97/08/24
ویلاهای سلبریتی های معروف هالیوود در آتش سوزی کالیفرنیا سوختندآتش سوزی جنگل های کالیفرنیای آمریکا که روز 8 نوامبر 2018 شروع شده سبب کشته شدن و زخمی شدن بسیاری ازمردم و ویران کردن خانه های زیادی شده است. تاکنون بیش از 6 هزار و 700 خانه مسکونی آتش گرفته اند.
در این میان آتش به جان خانه ها افتاد و خانه افراد مشهور هالیوود و سلبرتی ها که در این مناطق بودند هم بی نصیب نماندند.
در این آتش‌سوزی که به منطقه مالیبو رسیده، بعضی از سلبریتی‌ های ثروتمند هالیوودی، ویلاها و خانه ‌هایی گران‌ قیمت داشته اند‌ که کاملا در آتش سوخته اند.
کیم کارداشیان و خواهرش کلویی، هر دو ویلایشان را در این آتش سوزی ازدست‌ داده‌ اند. اورلاندو بلوم ستاره سینما که در فیلم‌ های دزدان دریایی کاراییب حضور داشته هم از بازیگرانی است که خبر از آتش گرفتن خانه‌ اش داده است. خانه مادری بلا و جیجی حدید، مدل‎های مشهور هم در این حادثه به‎طور کامل از بین رفته است.
لیام همسورث بازیگر استرالیایی و مایلی سایرس خواننده هم جزء کسانی بودند که خانه شان کاملا ویران شده است.
لیدی گاگا، خواننده معروف آمریکا نیز در این منطقه ویلایی داشته است که به نظر می‌ رسد از بین رفته باشد. خانه جرارد باتلر، بازیگر فیلم "نجات رئیس جمهور روسیه توسط آمریکایی ها" نیز به طور کامل در آتش سوخت.
این آتش سوزی گسترده در کالیفرنیا به لوکیشن سریال معروف شبکه HBO یعنی West world نیز آسیب رساند و خسارات به‌گونه‌ای بوده که کل لوکیشن از بین رفته است. در این استودیوی فیلم سازی فیلم های معروفی مانند تک تیرانداز آمریکایی و سریال محبوب پزشک دهکده ساخته شده بود.

advertising