بیوگرافی حسن ریوندی استندآپ کمدین ایرانی

مجلهسلبریتی ها

- 99/01/21
بیوگرافی حسن ریوندی استندآپ کمدین ایرانیحسن ریوندی متولد 1 فروردین 1355 در سبزوار، کمدین است. فارغ التحصیل لیسانس رشته تربیت بدنی از دانشگاه حکیم سبزوار می باشد، بنیان گذار کنسرت خنده در ایران است و از معلمی به کنسرت رسیده است.

ازدواج حسن ریوندی


تا الان سعادت آنرا نداشتم که ازدواج کنم ! به نظر من ازدواج مهمترین قسمت زندگی هر انسانی است که به بلوغ می رسد و میدانم اگر من ازدواج کرده بودم کارم چند پله از آنچه الان هست بهتر بود

از کودکی تا اولین قرارداد حسن ریوندی


اوایل کودکی بین همسالان و بچه محل هایش برنامه اجرا می کرد که خیلی مورد استقبال قرار می گرفت تا اینکه در دوران رهنمایی در جشن های مدرسه آیتم طنز انجام می داد.در سال 1370 وقتی 15 ساله بود بمناسبت دهه فجر برای اجرا در تالار شهید مفتح سبزوار اولین درآمد خود را بدست آورد، آن زمان بیشتر شبیه سازی و تقلید صدا می کرد.
بیوگرافی حسن ریوندی استندآپ کمدین ایرانی

از کلاس آواز تا فن بیان حسن ریوندی


حدود 10 سال قبل در کلاس‌ های سلفژی شرکت کردم که امتحان ورودی‌ اش را زنده‌ یاد محمد نوری گرفت و آقای شفقی هم به ما آموزش می‌ داد. کلاس‌ های فن بیان و مجری‌ گری هم بود که کمک زیادی کرد.

از دانشگاه تا دبیری حسن ریوندی


بعد از فارغ التحصیلی در رشته تریت معلم بعنوان دبیر ورزش وارد آموزش و پرورش شد، می گوید با چاشنی ورزش و خنده با شاگردانم روزهای خوبی سپری کردیم. او بعد از 18 سال با اینکه تعهد دبیری دارد در مرخصی بدون حقوق است.

افتتاح کنسرت خنده حسن ریوندی


ریوندی در 25 تیر 92 اولین کنسرت خنده ایران را در برج میلاد برگزار کرد. وی در کنسرت های خنده، با مطرح کردن طنز های اجتماعی، شومنی، تقلید صدای خوانندگان و شوخی های سرگرم کننده به اجرای برنامه می پردازد. مدت زمان اجرای برنامه در کنسرت های خنده توسط ریوندی حدود 2 ساعت است که بدون توقف و به صورت رو در رو با تماشاچیان انجام می پذیرد.

صدای حسن ریوندی موروثی است


مرحوم پدر بزرگم را ندیدم اما والدینم می گویند صدای بسیار خوبی داشته به گونه ای که وقتی در روستای خود با صدای بلند اذان می گفته اهالی روستاهای دیگر هم می شنیدند. در خانواده مان برادر هم تقلید صدا می کرد، کودکی سرگرمی و تفریحمان این بود که رو به روی هم بشینیم و صدای شخصیت های مختلف را تقلید کنیم.

حسن ریوندی یک تیم دارد


تمام فعالیت های من توسط تیمی که دارم انجام می شود. یکی از بچه های تیم که کارشناس فنی است در سالن می نشیند و ایرادهای حرکتی، فیزیکی و صدا و کلام هایم را میگیرد تا در اجراهای بعدی آنها را اصلاح کنم. یکی دیگر از اعضای تیم هم در کنار خودم مشغول جمع آوری مطالب طنز روز است

حسن ریوندی رکورددار فالوور


حسن ریوندی حالا بعد از مهناز افشار و رامبد جوان سومین نفری است که بیشترین فالوور را در ایران دارد.
advertising