بیوگرافی مهدی ترابی بازیکن تیم ملی فوتبال ایران

مجلهسلبریتی ها

- 98/07/29
بیوگرافی مهدی ترابی بازیکن تیم ملی فوتبال ایرانمهدی ترابی بازیکن محبوب کی روش در 19 شهریور ماه سال 1373 در اشتهارد ایران در خانواده ای کاملا مذهبی متولد شد. پدر او از اهالی فرهنگ و مادر وی خانه دار است که با شماره پیراهن ۱۶ در پست هافبک دفاعی برای تیم ملی فوتبال ایران بازی می کند.

شروع فوتسالی مهدی ترابی


پدرش چون فرمانده پایگاه بسیج امام سجاد (ع) بود از آن زمان بازی را با حضور در تیم پایگاه بسیج شروع کرد.
در دوران دبیرستان منتخب فوتسال دانش آموزان شهرستان شد و با درخشش خود به تیم منتخب استان البرز راه پیدا کرد و با این تیم قهرمان مسابقات کشوری در لرستان شد.
بیوگرافی مهدی ترابی بازیکن تیم ملی فوتبال ایران

از فوتسال تا فوتبال مهدی ترابی


مهدی ترابی در سال 1390 وقتی 17 ساله بود آقای گل مسابقات کشوری شد، از همانجا به تیم ملی فوتسال جوانان دعوت شد، قبل از اردو به سفارش یکی از آشنایان در تست باشگاه سایپا شرکت کرد. که در نهایت در نا امیدی در تست جوانان سایپا انتخاب شد و کمتر از یک فصل وارد تیم بزرگسالان و موفق به بازی در لیگ برتر شد.

مهدی ترابی در تیم ملی


در سال 94 توسط نلو وینگادا به تیم ملی امید دعوت شد و در مدت کوتاهی هم کی روش از وی برای حضور در تیم ملی بزرگسالان دعوت کرد.
ترابی در اولین بازی خود مقابل ازبکستان در یک بازی دوستان خرداد 94 اولین گل ملی خود را به ثمر رساند.

مهدی ترابی از سایپا تا پرسپولیس


ترابی از شروع فوتبالیش اش تنها در سایپا بازی کرده بود تا اینکه 10 تیر 1397 با توافق دو باشگاه به تیم پرسپولیس تهران منتقل شد.

مهدی ترابی طرفدار چه تیمی است


من از دوران کودکی رنگ قرمز را دوست داشتم و تیم پرسپولیس را دوست داشتم.
الگوی فوتبالی ام کریس رونالدو است و بخاطر او قطعا طرفدار رئال مادرید هستم .

مهدی ترابی و تقدیم جایزه به شهید مدافع حرم


مهدی ترابی بارها بسیجی بودن خود را نشان داده است، همین امر نشان دهنده ی این است که شاید عرصه فعالیت عوض گشته باشد اما هیچ گاه هدف عوض نمی گردد .گرفتن عکس یادگاری با جمله ی “من عاشق مبارزه با صهیونیسم هستم” و انتشار آن در فضای مجازی خود بیانگر و نشاندهنده اوج بسیجی گری این ورزشکار دوست داشتنی می باشد.یکی دیگر از کارهایی که از این جوان ورزشکار انقلابی باعث خوشحالی امت حزب الله شد این بود که وی جایزه پدیده لیگ برتر فصل 94-95 خود را که دست یافتن به آن آرزوی هر بازیکنی است را به خانواده شهید مدافع حرم ، شهید مهدی عسگری اهدا نمود تا بار دیگر اثبات نماید که مومن انقلابی در هیچ چارچوبی نمی گنجد و متناسب با محیط انجام وظیفه خود می تواند به اعتلای اسلام کمک نماید.
advertising