بیوگرافی ندا عقیقی بازیگر نقش همسر چاووش در سریال برادر جان

مجلهسلبریتی ها

- 98/03/12
بیوگرافی ندا عقیقی بازیگر نقش همسر چاووش در سریال برادر جانندا عقیقی بازیگر سینما و تلویزیون ایران متولد 14 خرداد 1370 در تهران است. وی دارای مدرک کارشناسی گرافیک از دانشگاه هنر است.ندا عقیقی اخیرا در سریال ماه مبارک رمضان تحت عنوان برادر جان به ایفای نقش پرداخته است. این بازیگر در قسمت های پایانی به این سریال اضافه شده و نقش همسر دوم چاوش را بازی می کند.
بیوگرافی ندا عقیقی بازیگر نقش همسر چاووش در سریال برادر جان

آغاز فعالیت حرفه ای ندا عقیقی


ندا عقیقی فعالیت خود را با کلاس های بازیگری و تئاتر آغاز نمود. او ابتدا می خواست رشته دانشگاهی خود را بازیگری انتخاب کند اما به دلایلی موفق به این کار نشد و در رشته گرافیک مشغول تحصیل شد. اما در دانشگاه همیشه در کنار سایر اعضای تئاتر بازی می کرد. او در سال 1395 توسط ویشکا آسایش بازیگر کشور برای فیلم سینمایی دارکوب معرفی شد و اولین بار با این فیلم بهروز شعیبی جلوی دوربین رفت و اولین تجربه حرفه ای خود را در بازیگری به ثبت رساند. پس از آن در چند فیلم و سریال به ایفای نقش پرداخت.

ازدواج و همسر ندا عقیقی


ندا عقیقی ازدواج نکرده و مجرد است.

نگاهی به زندگی خصوصی و علایق ندا عقیقی


ندا عقیقی هدیه تهرانی را به عنوان الگوی خود در بازیگری عنوان می کند.
وی عاشق تئاتر است و در جایی عنوان کرده که هرگز تئاتر را کنار نمی گذارد چون به او کمک می کند که در زمینه بازیگری تجربه های بیشتر را به دست آورد.
عقیقی اوقات فراغت خود را با مطالعه و کتاب خواندن می گذراند و همچنین تفریح با دوستان قدیمی و صمیمی اش از دیگر برنامه های اوست.
ندا عقیقی در اینستاگرام نیز فعالیت دارد.درباره نسبت فامیلی عکاس سینما به نام آرشا عقیقی با این بازیگر اطلاعی منتشر نشده است

فیلم شناسی ندا عقیقی


فیلم سینمایی دارکوب
فیلم سینمایی جشن دلتنگی
فیلم سینمایی قانون مورفی
سریال عقیق
سریال برادر جان
advertising