واکنش پرویز پرستویی به دادگاه هادی رضوی داماد وزیر کار

مجلهسلبریتی ها

- 98/02/31
واکنش پرویز پرستویی به دادگاه هادی رضوی داماد وزیر کاردر سال های اخیر مردم ایران شاهد اختلاسات زیادی از طرف افراد مختلف بوده اند. یکی از کسانی که این روزها خبر اختلاس او حسابی جنجالی بوده هادی رضوی داماد وزیر کار است!
این روزها، هادی رضوی، سرمایه‌گذار سریال «شهرزاد»، به همراه 30 متهم دیگر پرونده بانک سرمایه، در حال محاکمه در دادگاه ویژه مفاسد اقتصادی است.
بر اساس صحبت هایی که شده هادی رضوی چندین سفر خارجی پرهزینه داشته و تنها پول یک موتورسیکلت او 500 میلیون تومان است! البته این موارد تنها بخش ناچیزی از دارایی های او است.

در پی انتشار اخبار مربوط به هادی رضوی پرویز پرستویی در اینستاگرام خود پستی را منتشرکرد و نوشت:
ادامه شاهکارهای هادی رضوی، یکی از تهیه‌کنندگان سریال «شهرزاد»، حیف از آن اثر هنرمندانه و ماندگارِ آقای حسن فتحی که تهیه‌کنندگانش چنین زالوهایی باشند...
امیدوارم این شیادان هرچه زودتر محکویت‌شان صادر و اگر محکومیت شلاق هم دارند در حضور مردم و اهالی سینما اجرا شود تا حتی هنرمندان هم در خصوص جذب سرمایه دقت بیشتری بکنند.
پول مردم بیگناه و شریف ایران خوردن ندارد و شرم‌آور است.»

جرم هادی رضوی، مشارکت در اخلال عمده در نظام اقتصادی کشور از طریق تحصیل مال از طریق نامشروع عنوان شده است. وی در دادگاه به تحمل 20 سال حبس و شلاق در انظار عمومی و همچنین مبلغی حدود 400 میلیارد تومان محکوم شد.
advertising