عکس صمیمی و جالب مهران مدیری و گوهر خیراندیش در سریال هیولا

مجلهسلبریتی ها

- 98/02/27
عکس صمیمی و جالب مهران مدیری و گوهر خیراندیش در سریال هیولاگوهر خیراندیش از بازیگران زن سرشناس و توانی سینما و تلویزیون ایران است. این هنرپیشه معروف متولد سال 1332 در تهران است .
او به تازگی در سریال جدید مهران مدیری با نام هیولا به ایفای نقش پرداخته است.
به تازگی تصویربرداری از این سریال که در شبکه نمایش خانگی پخش می شود به اتمام رسیده است و گوهر خیراندیش عکسی جدید از پشت صحنه این سریال را در اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت. تصویری جدید از مهران مدیری و گوهر خیراندیش بازیگر ایرانی در پشت صحنه سریال هیولا را در تصویر بالا مشاهده می کنید .وی ضمن انتشار این عکس متنی را در اینستاگرام خود نوشت و از مهران مدیری کارگردان نامی کشور به تعذیف و تمجید پرداخت:
امروز با خوبى و خوشى سریال ِ خانگى “هیولا “به پایان رسید. یک همکارى فراموش نشدنى با “مهرانِ مدیرى ” نازنین؛ که براى من مثل پسرم عزیز و گرامیست. (یه پسر دارم شاه نداره)

داستان سریال هیولا


داستان سریال درباره مردی به نام هوشنگ است که معلم ساده و با شرافتی که به زندگی خود قانع است و چشم‌داشت زیادی به مال دنیا ندارد، اما ناخواسته در مسیری قرار می‌گیرد که زندگی اش تغییر می‌کند و وارد جریان اختلاس و کلاهبرداری می‌شود. گوهر خیراندیش در این سریال نقش مادر هوشنگ به نام مهری را بازی می کند.

کارگردان، تهیه کننده و نویسنده سریال هیولا


سریال هیولا مجموعه‌ای نمایشی به کارگردانی مهران مدیری و تهیه‌کنندگی سید مصطفی احمدی و مهران مدیری و نویسندگی پیمان قاسم‌خانی است.
advertising