واکنش یکتا ناصر به توقیف فیلم سینمایی رحمان 1400

مجلهسلبریتی ها

- 98/01/26
واکنش یکتا ناصر به توقیف فیلم سینمایی رحمان 1400فیلم سینمایی «رحمان 1400» یک فیلم کمدی جدید به کارگردانی منوچهر هادی است. این فیلم سینمایی در اکران نوروزی روی پرده رفت. از همان ابتدای اکران درمورد شوخی‌های فیلم «رحمان 1400» انتقادهای زیادی شد. مدتی پیش نیز غلامرضا فرجی، مدیر کل سازمان سینمای حرفه‌ای نیز اعلام کرد که نسخه روی پرده فیلم سینمایی رحمان 1400 با نسخه‌ی دارای مجوز ارشاد فرق دارد.
به همین خاطر طبق آخرین اخبار فرهنگی سینمای ایران اکران و فروش بلیط این فیلم طنز فعلا متوقف شده است تا در آینده تصمیمی از سوی ارشاد گرفته شود.

پس از توقیف این فیلم سینمایی یکتا ناصر که از بازیگران فیلم رحمان 1400 است نسبت به توقیف آن واکنش نشان داد و متن زیر را در اینستاگرام خود منتشر نمود:
واکنش یکتا ناصر به توقیف فیلم سینمایی رحمان 1400

پست اینستاگرامی یکتا ناصر به توقیف فیلم سینمایی رحمان 1400 به کارگردانی منوچهر هادی


هر كس به طريقى دل ما ميشكند
بيگانه جدا دوست جدا ميشكند
بيگانه اگر ميشكند حرفى نيست
از دوست بپرسيد چرا ميشكند
در مدت 25 روزى كه فيلم رحمان_1400 اكران بود تعداد زيادى از هموطنان از مشكلات سيرابمان با ديدن لحظاتى ازفيلم خنده به لبشان آمد و شاهد يك كمدى سياه بودند همه ما دست اندركاران اين پروژه نيز خوشحال بوديم كه در اين شادمانى سهمى داريم ولى عده اى تاب نياوردند و با تهمتهاى واهى دست به دست هم زحماتمان را بيرحمانه به بند توقيف درآوردند منوچهر هادى تو يك كارگردان بزرگ و يك مرد شريفى از پاى ننشين كه جماعتى دل گرم به مرام و لبخندت هستند

فیلم سینمایی «رحمان 1400» به کارگردانی منوچهر هادی یکی از 7 فیلمی بود که در ایام عید نوروز اکران شد و از پرفروش‌ترین فیلم‌های اکران نوروزی بود.
advertising