ثروتمندترین فوتبالیست های مطرح جهان چه کسانی هستند

مجلهسلبریتی ها

- 97/08/08
ثروتمندترین فوتبالیست های مطرح جهان چه کسانی هستندورزش فوتبال یکی از پرطرفدارترین ورزش ها درجهان است، آن قدر محبوب که هوادارانی از سراسر دنیا را کنار هم جمع می کند تا همگی بازی ها را با هم دنبال کنند. در این مطلب لیستی از ثروتمندترین فوتبالیست های جهان را منتشر کرده ایم:
ثروتمندترین فوتبالیست های مطرح جهان چه کسانی هستند

لیونل مسی بازیکن ثروتمند


ثروت این بازیکن آرژانتینی 400 میلیون دلار است. مسی با بازی در تیم آرژانتین و باشگاه اف سی بارسلونا تبدیل به یکی از بازیکنان حرفه ای دنیای فوتبال شد. او تاکنون در طی بازی های حرفه ای اش توانسته برنده توپ طلا و کفش طلا شود.

کریستیانو رونالدو


در حال حاضر رونالدو پردرآمدترین فوتبالیست در تمام دنیاست. این مرد پرتغالی ثروتی بالغ بر 450 میلیون دلار دارد و تا کنون برای تیم های منچستر یونایتد و رئال مادرید بازی کرده است.

دیوید بکهام ثروتمندترین فوتبالیست جهان


ارزش دارایی خالص او 450 میلیون دلار برآورد می شود. البته او در حال حاضر از فوتبال بازنشسته شده ولی این ستاره ی انگلیسی هنوز هم هواداران زیادی در سراسر دنیا دارد. وی از 17 سالگی فوتبال حرفه ای را شروع کرده و به تیم منچستر یونایتد پیوست و 9 فصل را نیز در آن جا بازی کرد.

نیمار داسیلوا سانتوس


نیمار فوتبالیست برزیلی در چندین سال گذشته برای خود ثروت و محبوبیت زیادی جمع کرده است، ثروت خالص او 185 میلیون دلار اعلام شده است.. وقتی برای اولین بار نیمار به اسپانیا آمد تا در تیم رئال مادرید به تمرین بپردازد، بسیار جوان و کم سن بود. وی بازی حرفه ای را با سانتوس اف سی شروع کرد و سپس به بارسلونا اف سی پیوست. او در سال 2011 توانست جایزه ی فوتبالیست سال امریکای جنوبی را از آن خود کند.

زلاتان ابراهیموویچ


روت زلاتان حدود 190 میلیون دلار اعلام شده است. این فوتبالیست سوئدی برای منچستر یونایتد بازی کرده و در اوایل سال 2018 به باشگاه لس آنجلس گلکسی پیوست.

وین رونی


این بازیکن انگلیسی یک بازیکن افسانه ای با ثروتی بالغ بر 145 میلیون و درآمد سالانه ی او 26 میلیون دلار است. او توانسته تنها در یک فصل 72 گل به ثمر برساند که این رقم برای یک فوتبالیست، رقم قابل توجهی محسوب می شود.

گرت بیل


این فوتبالیست اهل ولز ثروتی بالغ بر 110 میلیون دلار دارد و نیز موقعیت های زیادی برای قراردادهای تبلیغاتی در پیش رو دارد که به 25 میلیون دلار درآمد سالانه ی او می افزاید.او در سپتامبر سال 2013 به رئال مادرید پیوست و رکورد دار گران ترین فوتبالیست تاریخ شد.

ریکاردو کاکا


کاکا فوتبالیست برزیلی با ثروت خالصی بالغ بر 105میلیون دلار است و برای آث میلان و تیم ملی برزیل بازی می کند. اسم واقعی او ریکاردو ایزکسون است و دستمزد زیادی برای بازی فوتبال و همچنین تبلیغات برای برندهایی نظیر آدیداس و هیوندای دریافت می کند.

ادن آزار بازیکن ثروتمند جهان


این بازیکن بلژیکی با ثروت 100 میلیون دلاری یکی از ثروتمندترین فوتبالیست های جهان محسوب می شود. او برای باشگاه چلسی و همچنین تیم ملی بلژیک بازی می کند.

پله بازیکن قرن


بسیاری از مردم دنیا از پله به عنوان “افسانه” یاد می کنند. اگرچه او اکنون بازنشسته شده ولی یکی از بزرگترین فوتبالیست های تاریخ به شمارمی رود. ثروت خالص او 100 میلیون دلار است. فدراسیون بین المللی فوتبال، لقب “بازیکن قرن” را به او اهدا کرده است.
advertising