ماجرای اعتیاد و دزدی کاردی بی رپر مشهور آمریکایی

مجلهسلبریتی ها

- 98/01/09
ماجرای اعتیاد و دزدی کاردی بی رپر مشهور آمریکاییکاردی بی (Cardi B) خواننده، ترانه‌سرا و رپر آمریکایی است. او متولد و بزرگ شده در برانکس شهر نیویورک است، کاردی بعد از چندین پست و ویدیو در اینستاگرام به شهرت رسید. این رپر مشهور آمریکایی در بین صد نفر تأثیر گذار در جهان قرار گرفت. در میان جوایز متعدد او، او هفت نامزدی جایزه گرمی، دو رکورد جهانی گینس، سه جوایز موسیقی آمریکا، سه جایزه ویدئوی موسیقی MTV، نه جایزه BET هیپ هاپ و یک جایزه موسیقی بیلبورد دریافت کرده‌است. او بیش از 34 میلیون پرونده را تنها در ایالات متحده فروخته‌است.
ماجرای اعتیاد و دزدی کاردی بی رپر مشهور آمریکایی
اخیرا کاردی بی به اعتیاد به مواد مخدر و دزدی متهم شده است. وی در دفاع از خود مصاحبه ای انجام داده و گفته است: این قضیه مربوط به زندگی گذشته من است. من برای ادامه زندگی مجبور به این کارها بودم حالا درست یا غلط گزینه دیگری نداشتم . مردهایی که من از آن ها دزدی می کردم کسانی بودند که با من رابطه داشتند. این قضیه گذشته من است و من نمیتوانم آن را تغییر دهم و به آن افتخار نمی کنم. تنها کاری که می توانم انجام دهم این است که در آینده فرد بهتری برای خودم و خانواده ام باشم. البته من هرگز ادعا نکرده ام بی نقص و عالی هستم.

کاردی بی متولد 11 اکتبر 1992 است. وی در سال 2017 دوستی خود را با آفست عضوی از گروه آمریکایی میگوس شروع کرد. این دو در سال 2018 سند ازدواج خود را رسانه ای کردند و در 10 ژوئیه 2018 کاردی بی و آفست صاحب دختری بنام Kulture Kiari Cephus شدند.
advertising