آزاده نامداری در جشنواره فیلم فجر

مجلهسلبریتی ها

- 97/11/15
آزاده نامداری در جشنواره فیلم فجرآزاده نامداری زاده 9 آذر 1363 در سنقر مجری تلویزیون ایران سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران است .

آزاده نامداری با دخترش روی فرش قرمز سی‌وهفتمین دوره جشنواره فجر رفت و کنار بهنوش بختیاری عکس یادگاری گرفت. او درباره این تجربه نوشت: «تجربه دلچسب مادر بودن، گندمی این اولین فرش قرمزی بود که روش قدم گذاشتی،وای چقدر دنیا باتو رنگیه،کاش یه عمر طول بکشه این خوشبختی بزرگ شدنت مامان.»

او کار خود را با همکاری با شبکه زاگرس (کرمانشاه) آغاز کرد و سپس با کمک اقبال واحدی به تهران آمد و در برنامه «خط مستقیم» شبکه تهران به اجرا در تلویزیون ادامه داد. نامداری در سال1384 به عنوان مجری بخش تازه‌ها در برنامه سیمای خانواده شبکه یک شروع به فعالیت کردکه تا 4 سال ادامه داشت که در بهمن 1388 به اجرای خود در تازه‌ها پایان داد. در ادامه مجری برنامه غیرمنتظره شد که روزهای شنبه تا چهارشنبه از شبکه دو سیما پخش می‌شد.

سری اول برنامه غیرمنتظره در تاریخ 29 خرداد 1389 آغاز شد و در تاریخ 28 مهر 1389 به پایان رسید. سری دوم این برنامه از 1 آبان 1389 آغاز شد و در آخرین پنجشنبه سال به کار خود پایان داد. دعوت از یک مرد دارای 3 زن در برنامه غیرمنتظره و واژگون کردن میز مجری در اجرای زنده خود در تلویزیون مورد توجه رسانه‌های داخلی و خارجی از جمله برنامه تلویزیونی پارازیت از تلویزیون فارسی صدای آمریکا قرار گرفت.
advertising