بیوگرافی و عکس های صحرا اسداللهی بازیگر سینما و تلویزیون

مجلهسلبریتی ها

- 97/10/21
بیوگرافی و عکس های صحرا اسداللهی بازیگر سینما و تلویزیونصحرا اسداللهی بازیگر جوان سینما و تلویزیون ایران متولد 22 مرداد 1366 در تهران است. وی در یک خانواده چهار نفره زندگی می کند و تنها یک برادر کوچک تر از خود دارد. صحرا اسداللهی دارای مدرک کارشناسی معماری است. او یکی از بازیگران جوان و خوش آتیه است که در این سال ها با بازی های خوبش توانسته در عرصه سینمایی خوش بدرخشد. صحرا اسداللهی در فیلم سینمایی فروشنده بازیگر نقش مژگان بود که بازی خوبی از خود به نمایش گذاشت و در این فیلم دیده شد.
بیوگرافی و عکس های صحرا اسداللهی بازیگر سینما و تلویزیون

آغاز فعالیت حرفه ای صحرا اسداللهی


صحرا اسداللهی فعالیت خود را با حضور در کلاس های بازیگری زنده یاد حمید سمندریان در سال 91 آغاز نمود و پس از آن در نمایش های مختلف تئاتری حضور پیدا کرد. دو سال بعد از حضور وی در این کلاس ها برای اولین بار در سریال گاهی به پشت سر نگاه کن در سال 93 به کارگردانی مازیار میری بازی کرد و اولین تجربه بازیگری خود را به ثبت رساند. وی پس از آن در فیلم سینمایی موفق فروشنده به ایفای نقش پرداخت که سکوی پرتابی برای موفقیت او محسوب می شود.

ازدواج و همسر صحرا اسداللهی


صحرا اسداللهی هنوز ازدواج نکرده و مجرد می باشد

نگاهی به زندگی شخصی و علایق صحرا اسداللهی


صحرا اسداللهی چندین تجربه در زمینه کارگردانی نیز داشته است. وی مدتی شروع به ساخت فیلم کوتاه و مستند کرد که از جمله می توان به فیلم کوتاه زود بر می گردم، دیوار و کادو اشاره نمود.
وی به شدت خودرو و ماشین های لوکس علاقه دارد. از شغل های مورد علاقه اش دلال ماشین یا مدیر یک کارواش بزرگ است!
اسداللهی در جایی عنوان کرده که اگر در سینما موفق نشود قطعا به سراغ افتتاح یک نمایشگاه ماشین می رود یا این که راننده ترانزیت می شود!
اسداللهی در اینستاگرام پیج دارد و در صفحه اش عکس ها و فیلم های خود را به اشتراک می گذارد.

فیلم شناسی صحرا اسداللهی


فیلم های سینمایی که اسداللهی بازی کرده:
آقای سانسور
شب لرزه
آپاندیس
دریاچه ماهی
فروشنده
هم چنین وی در سریال های زیر بازی کرده است:
سریال از یادها رفته
سریال در جستجوی آرامش
سریال بچه مهندس 2
advertising