با این گیاهان انرژی مثبت را به محل زندگی خود بیاورید

سبک زندگیباغچه

- 97/11/02
با این گیاهان انرژی مثبت را به محل زندگی خود بیاوریدگیاهان می توانند باعث زیبایی اپارتمان و محل زندگی ما باشند.گیاهان علاوه بر زیبایی تاثیر زیادی در روحیه ما دارند.با نگهداری از گیاهانی که انرژی مثبت تولید می کنند می توانیم محل زندگی خود را پر از انرژی کنیم.
با این گیاهان انرژی مثبت را به محل زندگی خود بیاورید
اسطوخودوس : به بالش خود کمی اسطوخودوس بزنید تا راحتر بخوابید. این گیاه افسردگی را از بین می‌برد و ذهن شما را آرام می‌کند، و هورمون‌های شادی آور را بیشتر می‌کند.

پتوس : باعث جذب موفقیت و ثروت و تولید اترژی مثبت بسیاری می‌باشد. همچنین هوای داخل خانه را تمیز و تصفیه کرده و اکسیژن محیط را افزایش می‌دهد.

مریم گلی : توانایی بسیار زیادی در دفع انرژی منفی و پاکسازی محیط دارد. همچنین انرژی‌های نظیر خشم و ترس را از زندگی تان دور می کند.

ریحان : تنها گیاهی است که 20 ساعت از روز را اکسیژن تولید کرده و گازهای مضر را از محیط جذب خود می کند.

ارکیده : دی اکسید کربن را جذب کرده و شب‌ها اکسیژن آزاد می کند به همین علت برای اتاق خواب بسیار مفید و مناسب است. ارکیده گیاهی با عمر طولانی است که اندازه و شکل‌های مختلفی دارد که انرژی فضا را بهبود می‌بخشد و در طول شب اکسیژن آزاد می‌کند، پس بهتر است آن را در اتاق خواب‌تان قرار دهید.

برگ قاشقی : رها سازی انرژی مثبت، با شکستن و خنثی کردن گازهای مضر محیط، کار تصفیه هوا را انجام می‌دهد.

بامبو : برای بدست آوردن سلامتی، عشق و خوش شانسی بامبو را در خانه نگهداری کنید. این گیاه بسیار کم توقع بوده و به مراقبت کمی نیاز دارد.این گیاه قرن‌هاست به عنوان نماد موفقیت و خوش شانسی در آسیا شناخته می‌شود. می‌توانید این گیاه را در گلدان‌های شیشه‌ای با آب مقطر یا آب تصفیه شده قرار دهید. آن‌ها را در گوشه‌ی خانه و دور از نور مستقیم خورشید بگذارید.

رزماری : روحیه را بهبود می‌بخشد، خستگی راکاهش داده، اضطراب را کم می کند و حافظه را بهبود می‌بخشد. برای رفع بی خوابی نیز مناسب است.رزماری هوا را تمیز می‌کند، شما را از بیماری‌های مختلف مصون نگه می‌دارد و خواص درمانی زیادی دارد. حال و احوال و حافظه شما را بهبود می‌بخشد. بعلاوه جذب کننده عشق است.

آلوئه‌ورا : حامل انرژی مثبت و موفقیت می‌باشد.این گیاه انرژی بد را دفع می‌کند و خوش شانسی و انرژی مثبت را برای محیط شما فراهم می‌کند. توجه داشته باشید که این گیاه ممکن است بعد از جذب انرژی‌های منفی کم کم پژمرده شود.

گل داوودی : انرژی بسیاری را برای خانه به ارمغان می‌آورد. توانایی بسیاری در تصفیه هوا و حذف سموم و مواد شیمیایی از محیط خانه است.

نعناع : نعناع روابط درون خانه را بهبود می‌بخشد. همچنین نعنای تازه موقعیت‌های مالی را جذب می‌کند.

یاس : تسکین دهنده ذهن بوده و انرژی را تشدید می کند و حتی به عدم تمرکز و ناراحتی کمک می کند.
advertising