روش هایی برای پولدار شدن

سبک زندگیکار و تجارت

- 97/09/05
روش هایی برای پولدار شدن

راه و روش اینکه چگونه پولدار شویم را یاد بگیرد


راز پولدار شدن چیست.راز پولدار شدن همان قدر که قدرتمند است کمیاب هم می باشد. راز اصلی پولدار شدن زندگی کردن در سطحی زیر درآمد شما است. این اصلی ترین راز ثروتمند شدن است و فقط همین. هرچقدر که تفاوت میان سطح درآمد شما با سطح زندگی شما و میزان خرج کردن شما بیشتر باشد سریعتر پولدار می شوید و سریع تر می توانید به همه آن چیزهایی که می خواهید برسید. اگر رویا و عشق خود را پیدا نکرده‌اید، یعنی هنوز به دنیا نیامده‌اید. حتما این مورد را از هر انسان واقعا موفق و هر انسان به ظاهر موفقی هم شنیده‌اید، اما واقعیت این است که موتور انگیزه‌ انسان فقط با این موضوع روشن می‌شود و ادامه‌ی مسیر با هل دادن ماشین خیلی آسان نیست و بهتر است موتور را روشن کنید. یکی از اصولی که انسان را از مغز استخوان به حرکت و تلاش وا می‌دارد این است که از مسیری که می‌روید لذت ببرید.

چالشی که وجود دارد این است که شما نمی توانید ثروتمند شوید اگر مانند بقیه مردم فکر کنید. اگر همیشه به دنبال ماشین و خانه لوکس تر هستید بدانید که مسیر پولدار شدن را هنوز پیدا نکرده اید. ثروت واقعی از کمتر خرج کردن و بیشتر در آوردن هر روز و هر روز بدست می آید. شاید خیلی جذاب به نظر نرسد اما این مطمئن ترین راه پولدار شدن و رسیدن به اهداف بزرگ مالی است. وقتی عاشق کاری شدید دیگر کسی نمی‌تواند جلوی شما را بگیرد و به شما برسد.خیلی بعید است که شما بتوانید در شغل یا کاری که دوست ندارید به درجات بالایی برسید. باور کنید اگر رویای خود را بیابید و بدانید که واقعا عاشق چه کاری هستید ناگهان شخص متفاوتی را در آینه خواهید دید، ناگهان ذهن شما حرف‌هایی می‌زند که فکر نمی‌کردید بلد باشید و دستان شما کارهایی انجام می‌دهد که تصور نمی‌کردید قابلیت انجام آنها را داشته باشید.

برای موفقیت باید تغییر کرد و عشق قدرتمند‌ترین موتور تغییر است.پس اگر هنوز احساس می‌کنید عشق و رویای خود را پیدا نکرده‌اید، فرصت را از دست ندهید. شاید سال‌ها طول بکشد اما ارزشش را دارد که کاری انجام دهید که شب‌، هنگام خواب برای شروع فردا لحظه ‌شماری کنید.

روش های پولدار شدن


کارمند بهتری باشید، فقط در بهترین شرکت‌ ها کار کنید و خود را به خوبی اثبات کنید
همیشه در حال یادگیری باشید، قدم به قدم متخصص شوید و در رشته ‌ی خود بهترین باشید نه نفر دوم، اگر لازم شد مربی خوبی پیدا کنید
زمان را هدر ندهید و از ابزارهایی مثل موبایل که بیشترین وقت را از شما می‌گیرند، در جهت بهتری استفاده کنید
نسبت به اطراف‌ خود تیزبین باشید، فرصت‌ها و نیاز‌ها را ببینید و «تفکر سیستمی» را در ذهن خود پرورش دهید
مهارت‌های ارتباطی، قدرت مذاکره و افزایش کاریزما را جزء درس‌ها و تمرینات روزانه قرار دهید
مدیریت هزینه ‌ها، پس‌انداز و سرمایه‌ گذاری در هر جا که ممکن است
پولدار به نظر برسید و به مکان‌هایی بروید که پولدارها می‌روند
تخصص‌های کمیاب را یاد‌ بگیرید نه تخصص‌های رایج، قیمت خود را بدانید و خود را ارزان نفروشید
عادت‌های روزانه و سبک زندگی افراد موفق را بیاموزید و سلامت جسم خود را جدی بگیرید
دوستان درستی انتخاب کنید، شبکه‌ی دوستان خود را مدیریت کنید چون تمام کار‌ها را نمی‌توانید به تنهایی انجام دهید
نه گفتن را یک بار برای همیشه یاد بگیرید و برای دیگران زندگی نکنید، اما نظرات را بشنوید
در زمان درست دیگر کارمند بودن را کنار بگذارید، کسب‌ وکار خود را بسازید و کارآفرین شوید

روش های پولدار شدن از طریق زندگی کردن زیر سطح درآمد


از شر بدهی ها و وام های خود خلاص شوید. سعی کنید پول موبایل خود هر ماه کمتر شود و هزینه اینترنت خود را هم پایین بیاورید. تکنولوژی همیشه چیز خوبی است اما به شرطی که از آن برای ثروتمند شدن هم استفاده کنید.

به صورت خودکار در ابتدای هر ماه قسمتی از درآمد خود را در حسابی ذخیره که هرگز سراغش نتوانید بروید سرمایه گذاری کنید. با این کار خود را مجبور می کنید که با کمتر از همه پول خود زندگی کنید.

هر شش ماه یک درصد به میزان پولی که سرمایه گذاری می کنید بیفزایید. از یک تقویم برای اینکه این کار را به شما یادآوری کند استفاده کنید. باور کنید که یک درصد آن هم هر شش ماه به جایی بر نمی خورد، اما در بلند مدت کمک زیادی به شما می کند.

پنجاه درصد از درآمد سالانه سرمایه گذاری خود را دوباره سرمایه گذاری کنید و با بقیه آن می توانید کمی سطح زندگی خود را بالاتر ببرید.

به شکست خوردن عادت کنید و دلایل را در خود جستجو کنید نه در اطراف‌ خود


تفاوت بین کسی که شکست می‌خورد و در نهایت به موفقیت و پول نمی‌رسد با کسی که شکست را به عنصر تشکیل‌دهنده‌‌ی موفقیت تبدیل می‌کند در این است که :

افراد موفق و پولدار واقعی خسته نمی‌شوند، بازنمی‌ایستند و تسلیم نمی‌شوند حتی اگر پولدار شوند باز دوست‌دارند ریسک کنند

افراد موفق و پولدار واقعی دلیل شکست را به خود نسبت می‌دهند و همیشه به فکر بهبود قدم بعدی خودشان هستند نه بهانه آوردن و نسبت دادن اتفاقات به دلایل خیالی

از شکست بعدی نمی‌ترسند و در عین حال انرژی مثبت تمام وجودشان را برای رسیدن به پیروزی گرفته است

شناخت خطاها و سوگیری‌های ذهنی رمز تبدیل شکست به پیروزی است
advertising