راز انسان های موفق و ثروتمند

پزشکی و سلامتروانشناسی

- 97/12/06
راز انسان های موفق و ثروتمندپیشنهاد می‌کنیم این مجموعه را تا آخر دنبال کرده و مصداق عملی آن را در زندگی واقعی خود به شکل‌های مختلف جست‌وجو کنید و در صورت امکان حتی در زندگی خود آن‌ها را به کار گیرید و کارآیی آن‌ها را تجربه نمايید. اگر هوشمندانه عمل کرده و با علاقه و شوق این مجموعه را دنبال کنید، خواهید دید که هر کدام از این اسرار وقتی آشکار و برملا می‌شوند مانند چراغ‌هایی هستند که جلوتر از شما در افق زندگی‌تان روشن می‌شوند و جاده‌ اختصاصی شما را برای کسب درآمد در زندگی‌تان روشن می‌سازند. سعی شد تا این مطالب به زبانی بسیار ساده و روان نوشته شوند، طوری که به زبان ساده و روشن و به دور از پیچیدگی‌ها و پیچ و تاب‌‌های ذهن‌های آشفته، تمام آن‌چه را در بین مردمان توانگر به صورت سر و راز ناگفتنی تحت عنوان قواعد بدیهی توانگری رواج دارد، بر همگان آشکار سازیم.

ابتدا با احساس توانگری و موفقیت شروع می کنیم!


بیایید همین الان چشمان خود را ببندید و برای چند لحظه تصور کنید که میلیاردها تومان پول در حساب بانکی شما وجود دارد. در خیال خود شناور شوید و تصور کنید صاحب چندین کارخانه و فروشگاه زنجیره‌ای و باغ و ویلا و زمین و وسیله نقلیه هستید. چند دقیقه‌ای در همین حال و احساس غوطه‌ور باشید و وقتی این صحنه تجسمی در وجودتان واقعی جلوه کرد، لختی تامل کنید و ببینید که درست در این لحظه که در اوج توانگری هستید چه احساسی در وجود شما جریان دارد!؟
حتما می‌گويید که داشتن این ثروت بی‌کران غیرممکن است و فقط نصف گونی پول همه ثروتی است که شما در تمام عمرتان آرزو دارید و وقتی امکان رسیدن به این همه ثروت در واقعیت وجود ندارد، چرا باید خودمان را گول بزنیم و در خیالات غوطه‌ور شویم!؟

ما پیشنهاد میکنیم کمی صبور باشید و قبول کنید که همه ما آدم‌ها دارای قوه خیال‌پردازی و زنده‌سازی صحنه‌هایی ذهنی هستیم که شاید در عالم واقع مابه‌ازای خارجی نداشته باشند، اما در درون ما می‌توانند به زیباترین و واقعی‌ترین شکل ممکن امکان وجود پیدا کنند. آن‌چه از شما خواسته می‌شود این است که از این قوه خیال‌پردازی برای چند دقیقه استفاده کنید و چند لحظه‌ای به اسب سرکش خیال خود فرصت دهید تا در چمنزار توانگری تاخت و تاز کند و به هر سمتی که آرزو دارد بتازد؛ فقط برای این‌که احساس باشکوه توانگری در وجود شما زنده شود.

اکنون روی این احساسات دقیق شوید و ببینید به عنوان یک انسان بسیار ثروت مند و غنی چه حال و شور و هیجانی در درون‌تان موج می‌زند!؟
راز انسان های موفق و ثروتمند
به شما قول می‌دهیم که از یافتن پاسخ، حتما حیرت می‌کنید!؟ در واقع اگر با خود صادق باشید و به دقت احساسات درونی خود را دنبال کرده باشید در کمال تعجب خواهید دید که شما حتی وقتی این همه ثروت دارید باز هم هیچ حس و هیجان جدید و متفاوتی نسبت به احساسات شادمانه زمان کودکی خود ندارید. یعنی شمای توانگر وقتی در اوج ثروت باشید در بهترین حالت چیزی جز همان احساسات لحظات آرامش و اطمینان در وجودتان حس نمی‌کنید. به عبارتی انگار نه انگار که این همه ثروت متعلق به شماست و شما با داشتن این همه دارایی می‌توانید به هر چیزی که اراده می‌کنید دست یابید!!

حقیقت جز این نیست. احساسات انسان‌های ثروت مند با احساسات شما در لحظات آرامش و اطمینان عینا یکی است و شادی آدم‌های واقعا غنی هیچ فرقی با هیجانات شادمانه زمان‌های آرامش و اطمینان ما ندارند. انگار خالق هستی شرط عدالت را در کلیدی‌ترین نقطه خوشی، یعنی حس شادی و لذت به زیباترین شکل ممکن رعایت کرده و میزان حظ بردن انسان‌ها از زندگی را، از میزان ثروت و دارایی آن‌ها جدا ساخته است.

ولی اگر این موضوع واقعیت دارد پس این همه حرص و جوش و خروش آدم‌هایی که در طول شبانه‌روز برای کسب پول و درآمد به هر کاری دست می‌زنند چه دلیلی دارد و این کدام احساس و هیجان طلایی است که آن‌ها این چنین همه چیز وجودشان را زیر پا می‌گذارند؟
جواب دادن به این سوال بسیار ساده است! آن‌ها دنبال احساس جدید نیستند و به خاطر تجربه و یافتن احساس و حظ توانگری این همه خود را به آب و آتش نمی‌زنند. بلکه برعکس در حال فرار از حس آزاردهنده‌ای هستند که سراسر وجودشان را پر کرده و لحظه‌ای نمی‌گذارد آن‌ها قرار گیرند و زندگی را واقعا آن‌گونه که هست تجربه کنند. در حقیقت تلاش وقفه‌ناپذیر جویندگان ناموفق ثروت برای خلاص شدن از دلشوره تمام ناشدنی اعماق وجودشان و ساکت کردن حس ناامنی عذاب‌آوری است که لحظه‌ای آرام و قرار را از آن‌ها دریغ داشته است. آن‌ها دايم ثروت جمع می‌کنند و آرامش و استراحت و لذت الان زندگی‌شان را به هدر می‌دهند فقط برای این‌که از این حس وحشتناک و آزاردهنده دلشورگی خلاصی یابند. احساس نفرت‌انگیزی که توانگران واقعی اصلا ندارند.

در واقع اگر می‌خواهید ثروت مند شوید و آرزو دارید که ابرهای ثروت کاینات، به طور پیوسته و همیشگی در آسمان زندگی شما ظاهر شوند و باران پر برکت ملکوت دايما بر زمین زندگی شما و اطرافیان‌تان ببارد، اولین گام این است که همین الان همه دلواپسی‌ها را به یک باره از دلتان بیرون بیندازید و به آمدن باران در همه فرداهای زندگی‌تان ایمان و یقین کامل داشته باشید.

این‌که این اطمینان قلبی و درونی از کجا به دست می‌آید و انسان‌های توانگر بر اساس کدام تضمین همیشه ایمان دارند که هرگز گره کور و بسته‌ای در کار و زندگی‌شان ظاهر نمی‌شود و همیشه فراخی و نعمت آن‌ها را در برمی‌گیرد. این باور و ایمان و احساس آرامش، به استعداد خود شخص در تماس بی‌واسطه با خالق هستی در تنهایی‌های خودش بستگی دارد و بس! یعنی به این بستگی دارد که فرد در خلوت خودش با خدای خود چگونه صحبت می‌کند و چطور از او قول می‌گیرد که در سختی‌ها تنهایش نگذارد!

شاید برای آن‌هایی که به واسطه اندک ثروتی که نصیب‌شان شده و منکر همه باورها و حتی خالق کاینات شده‌اند، این شکل تماس بی‌واسطه و شخصی با خدا و باور و یقین داشتن بی‌قید و شرط و دايمی، بی‌معنا و ناممکن به نظر برسد، اما حقیقت این است که افراد واقعا توانگر به دلایلی که دقیقا به خودشان مربوط است، دارای چنین احساس اطمینان و آرامشی بسیار باشکوه و قوی از همراهی حتمی کاینات با خودشان هستند و به خاطر همین حس باشکوه است که بی‌اعتنا به دل‌آشوبی‌ها و دلواپسی‌های بقیه با آرامش و یقین به جلو می‌تازند و سرمایه‌گذاری می‌کنند و از زندگی لذت می‌برند. و شما هم اگر می‌خواهید توانگر شوید باید سعی کنید این احساس اطمینان و یقین به توانگری مستمر و قوی، در تمام لحظات زندگی شما و اطرافیان‌تان نهادینه شود و حتی یک لحظه استرس و تشویش نتواند به دل، قلب و ذهن شما راه یابد و مانع آرامش شما شود.
advertising