کدام رنگ طلا مناسب کدام رنگ پوست است

مد و زیباییجواهرات

- 97/08/24
کدام رنگ طلا مناسب کدام رنگ پوست استخانم های شیک پوش برای انتخاب زیورآلات و جواهرات باید به رنگ پوست خود نیز توجه داشته باشند. می دانید که همه رنگ ها برای تمام خانم ها مناسب نیستند و انتخاب رنگ مناسب، پوست شما را زیباتر جلوه خواهد داد. در فصل و تابستان بهتر است جواهرات با رنگ های سرد و در فصل بهار و پاییز جواهرات با رنگ های گرم را انتخاب کنید.برخی خانم ها نسبت به بعضی از جواهرات و زیورآلات حساسیت خواهند داشت و در هنگام انتخاب طلا و جواهر مورد علاقه آن ها باید به این نکته هم توجه داشته باشند . بعضی از خانم ها جواهرات و زیورآلات زرد رنگ دوست دارند و در مقابل بعضی دیگر طلا های سفید را ترجیح می دهند و آن را زیباتر و شیک تر می دانند. برخی از خانم ها به طلا هایی علاقه دارند که سه رنگ باشد. ترکیبی از رنگ زرد ، سفید و زرد مایل به سرخ.

البته رنگ موها هم در انتخاب طلا و جواهرات نقش تاثیر گذاری دارد. طلای زرد رنگ، طلای کلاسیک است که از معادن استخراج می شود و با اضافه کردن فلزاتی چون مس، نقره و دیگر فلزات و یا ترکیبی از آن ها سفید، سرخ، سیاه و آبی می شود. اگر موهای مشکی و پوست روشنی دارید از طلاهای زرد رنگ استفاده کنید تا زیبایی و هماهنگی بیشتری ایجاد شود. طلای زرد با تمام چهره ها و رنگ پوست ها هماهنگی دارد و حتی خانم های بلوند هم تمایل دارند از این رنگ طلا استفاده کنند. اگر موهای سیاه و چشم های آبی دارید به دنبال گردنبند و گوشواره های سفید باشید. خانم هایی که موهایشان قرمز یا تن قرمز دارد نیز از طلای سفید استفاده کنند. حتی خانم هایی که موهایشان لایت یخی دارد هم باید طلای سفید رنگ را انتخاب کنند. طلاها و جواهراتی که تن سرخی دارند برای خانم هایی که موهای آن ها تن قرمز دارد مناسب هستند.
کدام رنگ طلا مناسب کدام رنگ پوست است
در هنگام خرید طلاهای چند رنگ باید از خود بپرسید کدام رنگ غالب است.به احتمال زیاد طلا های زرد رنگ برای خانم ها مناسب تر است و جلوه ی بیشتری به آن ها می دهد. البته به جز رنگ طلا و سنگ های تزئینی آن باید طلایی بخرید که در آن احساس راحتی داشته باشید. طلا و زیورآلاتی مناسب است که به شما حس تعلق خاطر و اعتماد به نفس بدهد و شما را خوش حال کند و رنگ آن زیاد اهمیت ندارد.رنگ پوست شما در انتخاب طلا و جواهری که می‌‌ خواهید استفاده کنید، نقش مهمی دارد. انتخاب طلا و جواهری که مناسب رنگ پوست شما باشد، سخت است به خصوص اگر ندانید از کجا شروع کنید. اما اگر با ترفند های آن آشنا شوید، خیلی هم سخت به نظر نمی رسد. با رعایت نکاتی که در اینجا برای شما آورده ایم می توانید متناسب با رنگ پوست و موهای خود، بهترین انتخاب را در خرید طلا و جواهرات کنید.

چه رنگ پوستی چه رنگ طلا بپوشد


قبل از این که بدانید کدام جواهرات به رنگ پوست شما می آید باید رنگ پوست خود را تشخیص دهید. خیلی هم سخت نیست. برای آن که بدانید کدام جواهر مناسب رنگ پوست شماست، قسمتی از پوست خود را که رگ‌ های آن دیده می‌ شود انتخاب کنید. مچ دست بهترین بخش است. به رنگ رگ‌ هایی که زیر پوست دست‌ پیداست توجه کنید، اگر رنگ آن متمایل به سبز است، شما پوستی به رنگ گرم دارید اما اگر متمایل به آبی است، رنگ پوست شما سرد است. ادامه مطلب را بخوانید تا بیشتر متوجه شوید.

طلا مناسب رنگ پوست های سرد


پوست هایی که رنگ سرد دارند متعلق به بخش رنگ های سرد چرخه رنگ هستند که شامل رنگ هایی چون سبز، آبی و نقره ای است. بنابراین جواهراتی با رنگ های مشابه، با پوست شما هماهنگی بسیاری دارند. شما همچنین می توانید از جواهرات قرمز و صورتی رنگ نیز استفاده کنید.

طلا مناسب رنگ پوست های گرم


اگر پوستی به رنگ گرم دارید، رنگ هایی چون زرد، طلایی، صورتی و قرمز برای شما مناسب است که البته بهترین انتخاب برای شما طلایی است. شما می توانید برای جذابیت بیشتر حتی از الماس هم استفاده کنید زیرا رنگ سفید آن ها با پوست شما هماهنگی بسیاری دارد. همچنین می توانید از رنگ های سرد جواهرات استفاده کنید اما این را بدانید که رنگ های گرم بیشتر به شما می آید.

افراد با پوست تیره طلای چه رنگی بپوشند؟


افرادی که پوست تیره دارند، دست شان در انتخاب جواهرات باز تر است. شما باید جواهراتی را که رنگ روشن دارند، انتخاب کنید. تقریبا تمام رنگ ها حتی جواهرات سفید رنگ نیز با پوست های تیره هماهنگی دارند. از جواهراتی که رنگی تیره دارند، خودداری کنید.

افراد با پوست روشن طلای چه رنگی بپوشند؟


اگر پوست روشنی دارید، بهتر است از جواهراتی که رنگ روشنی دارند، استفاده کنید. البته این بدان معنی نیست که جواهرات تیره رنگ خود را دور بیاندازید، شاید دوست داشته باشید گاهی بیش از همیشه به چشم آیید، فقط این بدانید که آن ها را چه زمانی استفاده کنید.

افراد با پوست معمولی طلای چه رنگی بپوشند؟


اگر پوستی به رنگ معمولی دارید، شانس با شما است زیرا می توانید از جواهراتی که متعلق به هر دو گروه (روشن و تیره) است، استفاده کنید. جواهرات تیره، روشن یا نئون، با پوست شما هماهنگی دارند.

هماهنگ کردن جواهرات و رنگ مو


رنگ موی شما بر جواهراتی که انتخاب می کنید، به خصوص گردنبند و گوشواره که به مو های شما نزدیک ترند، تاثیر زیادی دارد. اگر موهای شما قرمز است، باید جواهرات آبی رنگ را انتخاب کنید اما اگر موهای شما رنگی تیره دارد، جواهرات نقره ای بهترین انتخاب برای شما است. رنگ های مختلف جواهرات را امتحان کنید تا از هماهنگی آن با موهای خود اطمینان یابید.
advertising