حلقه های ازدواج و نامزدی سال 2019

مد و زیباییجواهرات

- 97/08/22
حلقه های ازدواج و نامزدی سال 2019انتخاب حلقه نامزدی و ازدواج رسم مشترک تمام مردم دنیا است که گاه زمان و هزینه زیادی را به خرید به آن اختصاص می دهند. ساده ترین روش این است که از چند وقت قبل به مدل های مختلفی که وجود دارد نگاهی انداخته و ایده بگیرید تا این یادگاری همیشگی را به بهترین نحو انتخاب کرده و برای همیشه از خرید آن راضی باشید. اگر شما هم به دنبال حلقه ازدواج می گردید، پیشنهاد می کنیم که به ترندهای سال 2019 نگاهی بیاندازید.
حلقه های ازدواج و نامزدی سال 2019

حلقه هایی با سنگ و جواهرات رنگی


شاید از نظر شما سنگ های رنگی، سنتی و قدیمی باشند اما جذابیت و منحصر بفرد بودن این سنگ ها، طراحان را وا داشت تا بار دیگر این مدل سنگ ها را در طراحی های جدید خود به کار ببرند، به طوری که تبدیل به یکی از ترند های سال شود. اگر شما هم حلقه ای متفاوت می خواهید که چشم ها را به سمت خود جذب کند، این مدل انگشتر مناسب شما خواهد بود.

حلقه مدل آرت دکوart deco


تعداد زیادی از مدل های حلقه ازدواج، به شکل مدل های آرت دکو طراحی شده است. این مدل های بیشتر به سبک کلاسیک بوده که اکثرا با سنگ های رنگی مختلف تزیین شده اند.

حلقه مدل قلبی شکل


حلقه هایی که به شکل قلب طراحی شده اند نیز از مدل هایی هستند که در سال 2019 توجه طراحان جواهرات را به خود جلب کرده اند. طراحی این انگشتر ها ظرافت خاصی دارند که دل هر خانمی را به دست می آورند. اگر به سبک کلاسیک علاقه دارید، این مدل نیز انتخاب خوبی برای شما خواهد بود. برای طراحی این مدل انگشتر از سنگ های رنگی نیز می توان استفاده کرد. به عنوان مثال طلای رز گلد بک گراند خوبی برای الماس های درخشان است یا سنگ آبی می تواند به زیبایی روی طلای سفیدی که هیچگاه از مد نمی افتد، بشیند.

حلقه هایی با ترکیب الماس و مروارید


همان طور که می دانید مروارید هیچگاه از مد نمی افتد اما آیا تا به حال به ترکیب مروارید و الماس در کنار هم فکر کرده اید.طراحان جواهرات اخیرا انگشتر هایی را طراحی کرده اند که مروارید و الماس در کنار هم آمده و ترکیب زیبایی را درست کرده اند. این انگشتر ها به سبک مدرن بوده و با سلیقه اکثر خانم ها جور در می آید.

مدل حلقه با پایه پهن


برخی از خانم ها هستند که انگشترهای پهن را به مدل های ظریف و باریک ترجیح می دهند. آن ها دوست دارند که پایه انگشتر آن ها پهن باشد. خوبی این مدل انگشتر ها این است که فضای کافی برای اضافه کردن تزئیناتی چون الماس یا سنگ ها را دارند.
advertising