انگشتر در هر انگشت چه معنایی دارد

مد و زیباییجواهرات

- 97/08/09
انگشتر در هر انگشت چه معنایی دارد

مناسبت ترین انگشتر ها کدامند؟


انگشتر یکی از زیورآلاتی است که به وفور در بین مردان و زنان مورد استفاده قرار می گیرد. زیبایی،کیفیت ، قیمت و … فاکتور هایی هستند که در هنگام خرید انگشتر مورد توجه قرار می گیرد. از دیرباز ابراز احساسات به طرف مقابل یکی از سخت ترین کار ها بوده است . باز کردن یک جعبه و دیدن یک زیورآلات درخشان می تواند لبخند را بر لب هر دختری و یا خانومی بیاورد. هدیه دادن طلا و زیورآلات یکی از راههای بیان احساسات بدون گفتن کلمه ای است . یکی از مسائلی که همواره باید مورد توجه قرار گیرد این است که انگشتر مورد نیاز برای کدام انگشت مورد استفاده قرار خواهد گرفت. انگشتر بر روی هر انگشتر چه معنا و مفهومی دارد؟ چه نوع انگشتری برای هر انگشت مناسب است؟ و معنای انگشتر در هر انگشت چیست و چه مفهومی را می رساند؟ همه این سوالات را قصد داریم بررسی و جواب هر یک را بیان نماییم.
انگشتر در هر انگشت چه معنایی دارد

انگشتر در انگشت نامزدی


معروف ترین انگشت شاید انگشت چهارم دست چپ باشد که در بسیاری از فرهنگ ها اغلب انگشتر نامزدی و عروسی بر روی آن انداخته می شود. اما باید این نکته را در نظر گرفت که این فرهنگ در بعضی کشور ها متفاوت است به طور مثال در کشور لهستان انگشتر چهارم دست راست برای حلقه نامزدی در نظر می گیرند . در بعضی از سنت ها بر این باورند که حلقه نامزدی سرنوشت شوم را از فرد دور می کند.

انگشتر در انگشت اشاره


استفاده از انگشت اشاره برای انداختن انگشتر در سال های اخیر به صورت مد در آمده است . افراد این انگشت را انتخاب می کنند تا بیشتر جلب توجه نمایند. افرادی که از این انگشت برای انگشتر استفاده می کنند معمولا افرادی جسور و شجاع هستند و در نوع خود خارق العاده می باشند.

انگشتر در انگشت میانه یا وسط


انگشت میانی محبوب ترین انگشت برای استفاده انگشتر است. این انگشت به دلیل قرار گرفتن در کنار انگشت چهارم که حلقه نامزدی بر روی آن قرار می گیرد مهم است. انگشت میانی اصولا امن ترین انگشت دست است و قرار گرفتن انگشتر در روی این انگشت نشان دهنده این است که فرد متعهد و با مسئولیت است. معمولا زمانی که انگشتر بر روی این انگشت قرار می گیرد درخشان تر و زیبا تر به نظر می رسد.

انگشتر در انگشت کوچک


انگشتر هایی که برای این انگشت مورد استفاده قرار می گیرد بیشتر جنبه اعتقادی و مذهبی دارند و به دلیل فاصله این انگشت با انگشتر چهارم انگشتر را بیشتر نمایان می کند و اغلب انگشتر های این انگشت دارای طرح پیچیده و ظریف هستند.

انگشتر در انگشت شست


این انگشت به معنی ثروت می باشد و از قدیم افرادی که از این انگشت برای انگشتر استفاده می کردند افرادی ثروتمند و غنی بودند. می توان برای این انگشت از انگشتر های پهن استفاده کرد تا دیده شوند.
طرح های پرکاربرد دیگر انگشتر در دنیای زیورآلات

از دیگر انگشتر هایی که به وفور مورد استفاده قرار می گیرد حلقه و پشت حلقه ها هستند. این انگشتر ها که زیبایی و جذابیت خاصی را دارا می باشند و می توانند طرح های ساده ، طرح دار ،نگین دار را در بر بگیرند .
advertising