بازکردن عروق قلب بدون جراحی و تنها با 2 معجون ساده

پزشکی و سلامتتغذیه

- 97/09/15
بازکردن عروق قلب بدون جراحی و تنها با 2 معجون ساده

1.مواد لازم برای ترکیبات بازکننده رگ های قلبی


هسته لیموترش بزرگ 5 عدد یا 15 عدد هسته لیموترش کوچک
سیر 30 حبه متوسط
آب یک لیتر یا5 لیوان معمولی

طرز تهیه معجون لیمو ترش


هسته لیموترش ها را خارج کنید ولی پوست آنها را نگیرید . سپس آنها را با حبه سیرها پوست گرفته و در مخلوط کن بریزید . پس از آن که همه محتویات در مخلوط کن له شد؛ آنها را با آب روی شعله کم بگذارید تا جوش بیاید. با اولین جوش، شعله را خاموش کرده؛ آن را از صافی رد کنید. مخلوط صاف شده را داخل یک ظرف شیشه ای بریزید و در یخچال نگهداری کنید.

روزانه دو بار و هر بار نصف استکان کوچک از عصاره را، قبل یا بعد از غذاهای اصلی(ناهار و شام)، میل نمایید. اگر مشکل معده ندارید قبل از ناهار و شام وگرنه بعد از آنها مصرف کنید.
پس از سپری شدن سه هفته از مصرف مداوم این عصاره طبیعی، احساس جوانی و شادابی را در بدنتان لمس خواهید کرد و به تدریج، گرفتگی های رگ های بدن و همچنین عوارض آنها (مثل کاهش دید و سنگینی گوش) مسیر بهبودی را خواهند پیمود .
به یاد داشته باشید ؛ بعد از مصرف یک دوره سه هفته ای، یک هفته مصرف دارو را قطع کرده؛ سپس دومین دوره مصرف سه هفته ای را اجرا کنید. به این ترتیب یک دوره درمانی، کامل خواهد شد.

نکات احتیاط در مصرف این معجون
بوی سیری که با خوردن این عصاره از دهان شما استشمام خواهد شد؛ آن قدر خفیف است که کسی متوجّه آن نخواهد شد؛ لذا بدون نگرانی از این بابت، معجون را مصرف نمایید.
مصرف این معجون ، علاوه بر باز کردن گرفتگی های عروقی، چربی خون را کنترل می کند؛ جرم دندان را کاهش می دهد؛ و برای کسانی که سایش دندان ( دندان قروچه ) دارند هم، مفید است برای اینکه پوست سیر را راحت تر بکنید، آن را در آب خیس کنید.
دوره درمان با همان دو دوره سه هفته ای و استراحت یک هفته ای بین آن تکمیل می شود. پیشنهاد می شود این روش درمانی ارزان و موثر را سالی یک بار تکرار کنید.
ادامه طولانی تر این درمان باید با نظر پزشک مجرّب طب سنتی صورت گیرد چراکه این دارو از دسته داروهای دارای درجه قدرت بالا (سه از چهار) محسوب می شود .
مصرف همزمان اين معجون با داروهاي قلبي يا ساير داروهاي شيميايي بلامانع است .
بيماراني كه مشكلات معدي يا گوارشي دارند ممكن است نتوانند آن را تحمّل كنند .
در بيماران ديابتي ممكن است اندكي قند خون را افزايش دهد كه جاي نگراني نيست.
در برخي بيماران ممكن است مصرف معجون باعث كاهش فشار خون و حالت هايي از جمله سرگيجه شود كه مي توان با مصرف كمي عسل يا خرما آن را كنترل كرد.

2.معجون سیر و لیمو ترش بازکننده رگ های قلبی


21 دانه سیر و 7 عدد لیمو سنگی (لیمو ترش بزرگ ) را با مخلوط کن میکس کرده و یک لیتر آب ( 4گیلاس ) به آن اضافه کنید سپس روی شعله ملایم تا 48درجه برسانید ، سپس اجازه دهید ترکیب سرد شود .

آنرا در یخچال نگهداری کنید و هر شب بعد از شام یک گیلاس به مدت 20شب میل نمایید.
بعد از شب بیستم یک هفته وقفه بیندازید، و پس از گذشت یک هفته همین پروسه را به مدت 20شب دیگر تکرار کنید. اگر خواستید این درمان را دو باره انجام بدهید باید پس از یک سال اقدام نمایید .
تمام گرفتگی رگ ها در سراسر بدن بخصوص قلب باز می شود و چربی ها ی درون رگ ها می سوزد .
این درمان برای همه افراد حتی کسانی که مشکل حاد ندارند نیز توصیه می شود.
اين معجون تقريبا براي همه افراد حتّي كساني كه مشكل طبّي خاصي ندارند هم قابل استفاده است.
advertising