معرفی انواع مدل شلوار مردانه و پسرانه

مد و زیباییتیپ آقایان

- 97/09/23
معرفی انواع مدل شلوار مردانه و پسرانهآقایان برای اینکه استایلی شیک و جدید داشته باشند لازم است در انتخاب تمام آیتم های مربوط به استایل خود دقت داشته باشند تا ترکیبی منحصر به فرد و جذاب برایشان ایجاد نماید. شلوار مردانه یکی از این آیتم هاست که امروزه مدل های بسیار متنوع و زیبایی از ان طراحی و تولید شده است.درست است که تغییر یک پیراهن ساده، یک تیپ مردانه را از این رو به آن رو می‌کند، اما نمی‌شود تاثیر یک شلوار مردانه‌ شیک و مد روز را نادید گرفت. یکی از ناخوشایندترین اتفاقات در یک استایل مردانه این است که شما شلواری بپوشید که هیچ ربطی به پیراهن و کفشتان نداشته باشد و البته باید بگوییم که این موضوعی است که به هیچ عنوان از چشم مخاطب تیزبین پنهان نخواهد ماند.
معرفی انواع مدل شلوار مردانه و پسرانه

شلوار های کارگو (Cargo Trousers)


این شلوارها از آن انتخاب‌های راحت و بی‌ دردسر است که می‌شود همه‌جا پوشیدشان! در پیک‌نیک و محل کار و مهمانی‌های خودمانی.بهتر است این شلوارها را با یک تی‌شرت ساده و کفش اسپرت یا بوت‌های ساده ست کرداین مدل از شلوارهای مردانه حالتی ارتشی دارد که آن هم به دلیل طراحی جیب های بزرگ و جادار بر روی شلوار است. اگرچه این جیب ها به اندازه کافی بزرگ و جادار هستند اما پیشنهاد می شود جیب های خود را زیاد پر نکنید! این مدل از شلوار مردانه با رنگ سبز - خاکی طرفداران بیشتری دارد.

شلوار های چاینو یا کتان (Chino Trousers)


چاینوها یک گزینه دم دستی و همه فن حریف برای هر کمد مردانه‌ای هستند که بخصوص در فصل گرم استفاده زیادی دارند. آنها تعریف به جایی از “کژوال هوشمندانه” هستند و جایگزین مناسبی برای شلوار جین به حساب می‌آیند.بهتر است برای روزهای تابستانی پایین شلوار را یکی دو تا بزنید و برای فصل زمستان به سراغ رنگ‌های تیره‌تر این شلوارها بروید.اگر به دنبال یک شلوار سبک و خنک هستید حتما می دانید که شلوارهای کتان یکی از مناسب ترین و بهترین انتخاب در این زمینه خواهند بود. این مدل از شلوار مردانه برای یک استایل عادی و کژوال انتخابی عالی خواهد بود و می توانید آن را با هر سبک لباسی ست کنید و استایلی جذاب داشته باشید.

شلوار های جین پسرانه


بوت‌کات‌ها، جین‌های تنگ و استرچ و یا مدل‌های اسلیم؛ همه و همه دنیایی از تنوع و انتخاب را برای ما فراهم کرده و کاری می‌کنند ما هیچ‌وقت معطل “استایل” نمانیم! جین را می‌پوشیم و به پارک می‌رویم، جین را می‌پوشیم و به مهمانی می‌رویم و یا حتی برای ساعت‌های کاری از همراهی همیشگی‌اش استفاده می‌کنیم. خلاصه که این همراهان بی‌نظیر، هرگز ما را تنها نمی‌گذارند مگر آنکه پوشش دیگری را به آنها ترجیح دهیم!بهتر است جین‌های تیره‌تر را برای برنامه‌های رسمی‌تر استفاده کنید.

شلوار های پارچه‌ ای (Smart Trousers)


گفتن ندارد که این گزینه‌ها بهترین انتخاب برای مراسم رسمی، قرارهای کاری و یا شام‌های جدی و مناسبتی هستند و البته که به خاطر سبک خاصشان خیاطی حرفه‌ای‌تر و برندهای معتبرتری می‌طلبند. بهتر است این شلوارها با پیراهن‌های رسمی و برای رسمیت بیشتر یک کت یا ژاکت ساده پوشیده شوند.

شلوار مخمل و کبریتی مردانه


شلوار مردانه از جنس مخمل کبریتی که از دهه 70 استفاده از ان رواج پیدا کرده است نیز امروزه به یکی از پرطرفدارترین مدل های شلوار مردانه تبدیل شده است. جنس این نوع از شلوار ها بسیار بادوام بوده و استایل خوبی را نیز برای آقایان ایجاد خواهد کرد. شلوار های مخمل و کبریتی به دلیل اینکه پارچه ای ضخیم دارند ممکن است بعد از پوشیدن آن احساس گرما داشته باشید بنابراین بهتر است این سبک از شلوار ها را در فصول سرد سال مورد استفاده قرار دهید.

شلوار پارچه ای و ضخیم مردانه


این سبک از شلوارها با پارچه ضخیم و کرکی می توانند جایگزینی مناسب برای شلوار جین باشند. این مدل شلوار مردانه نیز درست مانند شلوار جین ظاهری طراحی شده و شیک را برای آقایان ایجاد می کند و محبوبیت بسیاری نیز در بین آقایان دارد.

شلوار اسلش مچ کش دار مردانه


شلوار های اسلش را می توان به عنوان یکی از مدل های بسیار عالی و راحت شلوار مردانه در چند سال اخیر معرفی کرد. این نوع از شلوارها یک نمونه بارز از مد و راحتی را در اختیار مصرف کنندگان قرار داده اند. این مدل از شلوار مردانه نه تنها حالت ورزشی و اسپرت دارد بلکه می توان از آن در بسیاری از موقعیت های عادی و روزانه نیز استفاده کرد.

شلوار مردانه کلاسیک و تا بالای مچ


اگرچه بسیاری از آقایان ترجیح می دهند بلندی شلوارشان تا روی کفش باشد اما امروزه این مدل از شلوارهای مردانه و کلاسیک با اندازه ای کوتاه تر که بلندی آن تا مچ پا است به عنوان یک روند جدید و پرطرفدار در بین آقایان تبدیل شده است. این سبک از شلوارها یک راه حل عالی برای مدرن کردن استایل های کلاسیک است!
advertising