نحوه ست کردن کفش قهوه ای مردانه

مد و زیباییتیپ آقایان

- 97/09/20
نحوه ست کردن کفش قهوه ای مردانهروانشناسان معتقدند با وجود این که کفش‌ها تنها 5 درصد از بدن را می‌پوشانند، اما در ناخودآگاه، بیش از 30 درصد از تمرکز انسان روی آن هاست. پس اینکه کفش مناسبی را انتخاب کنیم، بسیار مهم به نظر می‌رسد. بهتر است به جای خرید کفش‌های بی کیفیت و دم دستی، کفش‌هایی را در اختیار داشته باشیم که علاوه بر محافظت بهتر از پا، ماندگاری و دوام بیشتری نیز داشته باشند. شاید در جاکفشی همه ما یک جفت کفش چرم قهوه‌ای پیدا نشود، اما این رنگ می‌تواند کفش‌های شما را به آیتم اصلی استایل‌تان تبدیل کند. فرقی نمی‌کند یک جفت کفش کالج مردانه قهوه‌ای، کفش رسمی چرم یا نیم بوت؛ به هر حال برای هر کسی یک جفت کفش قهوه‌ای خوب، وجود دارد.

ست کفش قهوه ای مردانه با کت و شلوار مشکی


ست کردن رنگ مشکی و قهوه‌ای می‌تواند کمی ریسک داشته باشد، با این حال یک کفش چرم براق می‌تواند ظاهری ویژه و متفاوت به تیپ رسمی شما بدهد. بهترین توصیه برای ست کردن قهوه‌ای و مشکی این است که سراغ سایه‌های تیره در رنگ قهوه‌ای بروید. قهوه‌ای روشن در ترکیب با یک ست مشکی رسمی، بیش از اندازه در مرکز توجه قرار می‌گیرد.یک جفت کفش رسمی چرم قهوه‌ای را با کت و شلوار مشکی امتحان کنید و با جزییات خاص، استایل‌تان را کامل کنید.
نحوه ست کردن کفش قهوه ای مردانه

ست کفش قهوه ای مردانه با کت و شلوار سرمه‌ ای


کفش قهوه‌ای رنگ، خیلی خوب با کت شلوار سرمه‌ای ست می‌شود به شرطی که تناژ درستی از قهوه‌ای را انتخاب و آن را با اکسسوری‌های درست هماهنگ کنید.مثلا اگر یک پیراهن با رنگ صورتی یا آبی خیلی ملایم را در کنار یک کفش قهوه‌ای نیمه تیره بگذارید، خیلی آسان می‌توانید استایلی متفاوت داشته باشید.به هر حال سایه‌های تیره‌تر قهوه‌ای خیلی ساده می‌تواند یک کت و شلوار و استایل سرمه‌ای را کامل و خوش‌آیند می‌کند.با کمی دقت می‌توانید کفش قهوه‌ای‌تان را با کت و شلوار سرمه‌ای ست کنید و یک ست لباس تابستانی مطلوب داشته باشید.

ست کفش قهوه ای مردانه با کت و شلوار طوسی


به طور سنتی، کت و شلوار طوسی مردانه با کفش مشکی، هماهنگی خوبی ایجاد می‌کند.­ اما یک کت و شلوار زغالی می‌تواند با سایه‌های تیره قهوه‌ای، خیلی خوب جور درآید.این بار هم، انتخابتان را به کفش قهوه‌ای تیره یا نهایتا یک قهوه‌ای با کمی تناژ شرابی محدود کنید.یک کت و شلوار طوسی خیلی خوب می‌تواند با کفش قهوه‌ای هماهنگ شود تا تیپ رسمی‌تان، ظاهری تازه پیدا کند.

خصوصیات کفش مردانه قهوه ای رنگ


برتری کفش قهوه‌ای در این است که آن را تقریبا با هرچیزی می‌توان پوشید، از شلوار پارچه‌ای مردانه، تیپ رسمی و کت و شلوار تا شلوار جین.از طرف دیگر خود رنگ قهوه‌ای، تناژهای بسیار متنوعی دارد، به طوری که شما به سادگی می‌توانید انتخاب خاص و منحصر به فرد خودتان را داشته باشید.کفش‌های قهوه‌ای هم برای مرد‌ها و هم برای خانم ها، در انواع رنگ‌ها ارائه می‌شوند، از قهوه‌ای سوخته گرفته تا شتری، در مدل‌ها و استایل‌های مختلف. کفش‌های قهوه‌ای بسیار شیک‌تر به نظر می‌رسند و از آن جا که رنگ طبیعی چرم را با خود به یدک می‌کشند، از زیبایی بیشتری برخوردارند.

کفش قهوه ای برای استایل روزمره


اگر برای یک استایل راحت آخرهفته‌ای سراغش می‌روید، لباس‌های ساده و پایه‌ای روزمره را انتخاب کنید، مثلا تی شرت سفید، شلوارتیره و کفش قهوه‌ای روشن خیلی شیک.یک قرار دوستانه برای ناهار دورهمی دارید؟ انتخابتان را به رنگ قهوه‌ای یا سبز محدود کنید. یک نیم بوت ساده مدل چلسا (Chelsa) با شلوار جین جذب مردانه که پایین آن تا خورده است، ترکیب خوبی است که آن را از صبح تا شب می‌توانید بپوشید.اگر هوا سرد است، یک اورکت شتری را به این استایل اضافه کنید. پوشیدن شلوار کمی کوتاه که میزان بسیار کمی از قوزک پای شما را به نمایش می‌گذارد، می‌تواند ترکیب جالب و ویژه‌ای ایجاد کند. یک جفت نیم بوت مدل چلسا از جنس جیر قهوه‌ای را برای استایل روزمره‌تان انتخاب کنید.

ست کفش قهوه ای با شلوار


شلوار‌ها از اهمیت بسیاری در استایل مردان برخوردارند. کفش های قهوه‌ای را با شلوار‌های خاکی رنگ ست کنید. در واقع، کفش‌های قهوه‌ای با هر نوع رنگی ست می‌شوند، اما بهتر است برای شلوار‌های تیره، رنگ کفشتان را هم تیره‌تر در نظر بگیرید.

ست کفش قهوه ای با پیراهن


پیراهن‌های رسمی در رنگ‌های روشن و تیره خنثی به خوبی با کفش‌های قهوه‌ای ست می‌شوند. اگر به فکر پوشیدن یک پیراهن در کنار کفش قهوه‌ای خود هستید، مطمئن شوید که رنگ هایشان با هم همخوانی دارند.

کمربند ست کفش های قهوه ای


هیچ گاه کمربند مشکی را با کفش قهوه‌ای ست نکنید. بسیاری از مردان این اشتباه بزرگ را انجام می‌دهند.کفش و کمربند خود را همرنگ انتخاب کنید.

جوراب ست کفش قهوه ای


در استایل‌های مردانه جوراب‌ها خیلی مشخص نیستند، اما در کل جزو پوشاک شخصیت دار محسوب می‌شوند. یک جفت جوراب تیره می‌تواند ترکیب خوبی با کفش‌ها و یا بوت‌های قهوه‌ای ایجاد کنند. برای ظاهری مناسب، جوراب‌هایی را انتخاب کنید که با رنگ پیراهنتان همخوانی دارند. به شدت از پوشیدن جوراب‌های روشن با کفش‌های قهوه‌ای پرهیز کنید.
advertising