پلوشرت مناسب مردانه خود را چطور انتخاب کنیم

مد و زیباییتیپ آقایان

- 97/08/25
پلوشرت مناسب مردانه خود را چطور انتخاب کنیمپولوشرت نسبت به تی شرت ظاهری رسمی تر داشته و می‌تواند تاحدی در محل کار نیز مورد استفاده قرار گیرد البته بستگی به پوشش محل کار شما دارد مدل آستین بلند آن هم زیباست خواندن این نکات برای انتخاب پولوشرت مردانه مناسب به شما کمک خواهد کرد پلوشرت رنگی را هم به شما پیشنهاد می کنیم.

تاریخچه لباس پلوشرت به چه زمانی می رسد:


اطلاع دقیقی از تاریخچه این پولوشرت ها در دست نیست ، اما مطمئن هستیم که استفاده از این پوشاک در مسابقات چوگان آغاز شد همان ورزشی که ورزشکاران روی اسب به مسابقه می پردازند همچنین مطمئن هستیم که چیزی که امروزه با نام پولوشرت برای ما شناخته می شود، تفاوت زیادی با نسخه اصلی آن در روزهای ابتدایی تولید دارد.

نکات ساده در انتخاب پولوشرت مردانه مناسب:



کلاسیک تک رنگ


پولوشرت های کلاسیک که غالبآ تک رنگ هستند، گزینه بسیار مناسبی برای آقایان، پوشیدن پلوشرت کلاسیک تک رنگ با شلوار رسمی و یا جین هستند. ترکیب این پوشاک، زیبا و کاملا روتین می باشد.


فرم بدن در انتخاب پلوشرت


پولوشرت مناسبی که انتخاب می کنید از دو طرف شکم شما به اندازه 2.5 تا 5 سانتی متر آزاد می باشد. این قانون همواره وجود دارد و این بلوز نباید خیلی گشاد و یا تنگ باشد که این نکته مهمی است.
پلوشرت مناسب مردانه خود را چطور انتخاب کنیم

طول پولوشرت


برای اینکه متوجه شوید طول بلوز پولوشرت شما چقدر باشد به این نکته توجه نمایید هر چه طول پولوشرت بیشتر باشد آزادی عمل بیشتری به شما می‌دهد، به خصوص در زمانی که می‌خواهید تحرک بیشتری داشته باشید. حداقل طول پولوشرت تا وسط خشت شلوارتان است.

آستین پولوشرت


آستین پولوشرت مردانه مناسب نباید خیلی به بازوهای شما بچسبد و یا گشاد باشد. همچنین دقت داشته باشید که قسمت انتهایی آستین پلوشرت ها معمولا کمی تنگ تر از سایر قسمت‌های آستین آن است وهمین دلیل اندازه بودن آستین پلوشرت می باشد.

پلوشرت آستین بلند


معمولآ پولوشرت ها را با آستین های کوتاه می شناسند اما با تغییر روزافزون در صنعت مد، امروزه این پوشاک با آستین های بلند هم وجود دارد وچه بسا زیبا تر هم هستند. اگر به جز استایل زیبا یی که این لباس به شما می دهد کمی هم گرما بخواهید، این گزینه برای شما مناسب تر می باشد.


دکمه پولوشرت


قانون دکمه‌ های پلوشرت بهتر است یک و ترجیحا دو دکمه بالایی پلوشرت خود را باز بگذارید.

یقه پولوشرت


بعضی از پولوشرت ها یقه هایی رنگی دارند که باعث تفاوت در رنگ این لباس با مدل کلاسیک تک رنگ می شود. این یقه ها دارای رنگ هایی روشن و یا تیره تر هستند.
یقه این پلوشرت براساس استاندارد تولید شده و در میان تمام برندها تقریبآ یکسان می باشد.
advertising