راهنما انتخاب و نحوه ست کردن شلوار کتان مردانه

مد و زیباییتیپ آقایان

- 97/11/05
راهنما انتخاب و نحوه ست کردن شلوار کتان مردانهشلوار کتان مردانه یکی از شلوار‌های پرکاربرد است که در موقعیت‌های مختلف قابل استفاده است و برای آقایان در سنین مختلف مناسب است. شلوار‌های کتان برای تیپ‌های اسپرت مناسب است و در رنگ‌های مختلف وجود دارد، از رنگ مشکی تا سبز و قرمز.شلوار کتان از شلوار جین راحت‌تر است و، چون رنگ‌های متنوع دارد با هر لباسی ست میشود. شلوار کتان در انواع دمپا کش، دمپا پاکتی و ساده وجود دارد که انتخاب آن‌ها بستگی به سبک استایل آقایان دارد.شلوار کتان با تیشرت، پیراهن مردانه، کت و پلیور قابل ست کردن است پس در پوشیدن آن محدودیتی وجود ندارد در تمام فصول میتوانید از آن استفاده کنید.
راهنما انتخاب و نحوه ست کردن شلوار کتان مردانه

ویژگی های شلوار کتان مردانه


به طور کلی شلوارهای کتان خیلی راحت هستند، ولی در کنار این راحتی به دلیل نوع برش و خیاطی رسمی‌شان، فارغ از آنچه در بالا بپوشید، تیپ‌های کژوال شما را نیز شیک و متامیز می‌کنند.هر مردی باید یک شلوار کتان کلاسیک کرم یا بژ داشته باشد. این شلوار با هر ترکیبی قابل استفاده است؛ از تی‌شرت یقه هفت سفید گرفته تا پیراهن آبی و پلیور یقه هفت طوسی، حتی با یک تی‌شرت ساده طوسی و یک سویشرت هم تیپتان عالی می‌شود.قدم بعدی امتحان کردن شلوار کتان سورمه‌ای یا طوسی است. این رنگ‌ها هم تقریباً با همه لباس‌ها قابل استفاده هستند و کارایی کمد شما را بیش از پیش بالا می‌برند، و وقتی ست درست را پیدا کردید بدون تفکر می‌توانید همیشه از آن استفاده کنید. شلوار کتان مشکی خیلی رسمی به نظر می‌رسد چون شبیه شلوار پارچه‌ای است، ولی این شلوار یک جایگزین عالی برای شلوار جین مشکی‌تان است و با پیراهن چهارخانه جیغ و تی­شرت­های طرح­دار عالی می‌شود.

شلوار کتان مردانه را چگونه ست کنیم


رنگ مهم است؛ اما انتخاب شلوارهای مناسب اندام، اهمیت بیشتری دارد. بزرگ ترین راهنمایی که می توانیم به شما بکنیم، این است که چند مدل شلوار کتان مختلف را امتحان کنید و ببینید چطور مکمل ظاهر و بدن شما می باشند. شلوارهای کتان چسبان همیشه به شکل جذابی، عمل می کنند. آنها نباید بیش از اندازه تنگ باشند و مطمئنا نباید هم خیلی گشاد باشند. انتخاب شلوار کتان مردانه متناسب، ظاهر شما را خطی و طولی کرده و همچنین با پیراهن های دکمه دار که درون شلوار قرار می گیرند، خیلی خوب دیده می شوند؛ همچنین درست کردن این استایل خیلی ساده می باشد. از کمربندهای بافته شده به عنوان آخرین آیتم استفاده کنید؛ استفاده از آنها اصلا سخت نبوده و استایل شما را کامل می کنند.قد شلوارهای کتان هیچوقت نباید بیش از اندازه بلند باشد. لبه شلوارهای کتان تان را تا بزنید تا ظاهری براق تر و متشخصانه تر داشته باشید که شما را هوشیارتر نشان می دهد. به علاوه، می توانید در لبه پایینی شلوارهای کتان خود، دکمه بگذارید تا مکمل کفش های شما شده و ترکیب لباس جذابی را درست کنید. همیشه به یاد داشته باشید که شلوارهای کوتاه می توانند جذاب باشند؛ اما مطمئن شوید که شلوارتان آنقدر کوتاه نیست که حالت کلاسیک خود را از دست بدهد.

با شلوار کتان مردانه چی بپوشیم


ترکیب کردن شلوار کتان مردانه با دیگر لباس ها واقعا راحت است. برای داشتن ظاهر غیر رسمی تر، به سراغ پیراهن های ساده نخی یا کتانی بروید که بتوان آنها را داخل شلوارگذاشت. به این ترتیب ظاهری جذاب بدست خواهید آورد. برای داشتن ظاهری رسمی تر با شلوار کتان مردانه، به سراغ کت های بلیزر مشکی یا رنگ های متضاد بروید. همچنین، می توانید به دنبال استایل های شخصی سازی شده بروید تا بتوانید کمی تنوع ایجاد کرده و استایل تان را منحصر به فرد کنید. استفاده از پوشت یا کراوات نیز برای دادن استایلی آرام تر به شما، شگفتی می آفریند.

رنگ های مختلف شلوار کتان


برای انتخاب رنگ شلوارهای کتان، احساس محدودیت نکنید. رنگ های اساسی محبوب شامل خاکی، آبی نفتی، مشکی و سفید می شود که برای ترکیب شدن با رنگ های دیگر، عالی می باشند. زمردی یا سبز چمنی، تاثیر بسزایی بر روی استایل های غیر رسمی و هوشمندانه می گذارند؛ همچنین آبی کبریتی و قهوه ای خاکی، ظاهری مردانه و خشن دارند. درنهایت هر رنگ شلواری که انتخاب می کنید، باید این نکته را در نظر داشته باشید که بهتر است به سراغ رنگ های کلاسیکی بروید که همیشه مد هستند و هیچگاه از دنیای مد خارج نخواهند شد.

استایل های مختلف با شلوار کتان سورمه ای


انطباق پذیرترین رنگ شلوارهای کتان، بدون شک آبی نفتی می باشد که می توان آن را با رنگ های زیادی پوشید. این رنگ شلوار هم برای استایل های رسمی و هم اسپرت مناسب می باشد؛ همچنین این رنگ شلوار کتان، خیلی انطباق پذیرتر از شلوار مشکی می باشد.

استایل های مختلف با شلوار کتان قرمز


شلوار کتان قرمز رنگ خود را با رنگ های ساده ای مانند سفید ترکیب کنید تا ظاهری ساده و مناسب تعطیلات، به همراه یک نکته کوچک درست کرده باشید.

استایل های مختلف با شلوار کتان سفید


شلوارهای کتان سفید تمیز، براق و تازه، با بسیاری از رنگ ها مثل آبی و همچنین پیراهن های جین بسیار جذاب بنظر می رسند. این استایل برای روزهایی که به یک لباس خنک نیاز دارید، عالی می باشد.

استایل های مختلف با شلوار کتان خاکی


ازآنجا که ترکیب پیراهن دکمه دار سفید معمول با رنگ خاکی بسیار جذاب می باشد، سعی کنید شلوارهای کتان خود را با رنگ خاکی همراه کنید تا استایل جذابی درست کرده باشید.

استایل های مختلف با شلوار کتان صورتی


به جای پوشیدن شلوار کتان صورتی پررنگ، بهتر است از شلوارهای صورتی کمرنگ که بی رنگ و رو به نظر می رسند استفاده کنید. این رنگ شلوار با رنگ های سفید و آبی های تیره تر بسیار جذاب بنظر می رسد. این رنگ ها می توانند درخشش رنگ صورتی را متعادل کنند.
advertising