روش های لاغرتر به نظر رسیدن آقایان

مد و زیباییتیپ آقایان

- 97/10/27
روش های لاغرتر به نظر رسیدن آقایانحتماً شما هم مانند بقیه مردان علاقه دارید که خوش اندام و خوش‌تیپ به نظر بیایید و احساس اعتماد به نفس بالایی پیدا کنید. اگر می‌خواهید در یک ملاقات کاری حضور پیدا کنید و یا شبی را با دوستانتان بگذرانید، سعی کنید که به بهترین شکل ظاهر شوید. پس برای به‌دست آوردن اعتماد به نفس و لاغر به نظر رسیدن، هر کاری که مطمئن هستید انجام دهید.ما روش‌هایی را به شما پیشنهاد می‌کنیم تا خوش تیپ ‌تر و لاغرتر به نظر برسید:

برای اینکه لاغرتر به نظر برسید درست بایستید


درست بایستید. درست ایستادن شکمتان را به داخل می برد و باعث می شود حداقل 5 کیلو لاغر تر به چشم بیایید. پشتتان را صاف نگه دارید و شانه هایتان را به عقب بکشید. اگر به ایستادن در حالت نادرست عادت دارید، ممکن است ایستادن در این حالت راحت نباشد، ولی این حالت از نظر بصری تغییر زیادی ایجاد می نماید.چانه تان را بالا نگه دارید. علاوه بر صاف ایستادن، چانه تان را نیز بالا نگه دارید. این کار از شکل گرفتن غبغب جلوگیری می کند (و در عوض باعث پخش شدن چربی در صورتتان می شود) و باعث می شود کلا لاغر تر به نظر برسید. داشتن غبغب باعث می شود سنگین تر از آنچه که هستید به نظر برسید.

اعضای بدنتان را تنظیم کنید. به یک صفحه از یک مجله مد با دقت نگاه کنید. ببینید که چه حالت های دست و پا بدن را لاغر تر نشان می دهند. هم چنین با گرفتن تعدادی عکس از خودتان، زیبا ترین ژست عکستان را پیدا کنید.غذاهای شور و نفاخ نخورید. هنگامی که نمک زیادی وارد بدنتان می شود، بدن سعی می کند با جذب آب بیشتر، نمک را جبران نماید. این فرآیند باعث پف کردن بدنتان و چاق به نظر رسیدنتان می شود (حتی اگر خیلی لاغر باشید). هم چنین برخی از مواد غذایی هنگام هضم تولید گاز می کنند که ظاهرتان را پف کرده و تپل نشان می دهد.

لباس های اندازه بدنتان بپوشید


همیشه باید با پوشیدن لباس اندازه بدنتان شروع کنید. لباس هایی که برایتان کوچک یا بزرگ هستند، چاق تر نشانتان می دهد. لباس نباید تنگ باشد، زیرا باعث جلب توجه به سلول های چربی بدنتان می شود. هم چنین لباس نباید خیلی گشاد باشد، زیرا اضافه نمودن حجم و پوشاندن حالت بدن، باعث این خیال می شود که بدنتان بزرگ تر از آنچه که نشان می دهد است. در عوض لباسی بپوشید که اندازه بدنتان باشد: لباس هایتان باید بدون فشردن بدنتان، آن را به آرامی در آغوش بگیرد.

صرف نظر از جنسیت تان کفش پاشنه دار بپوشید


هنگامی که کفش پاشنه دار به پا می کنید، حالت بدنتان به صورت طبیعی با (چرخیدن لگن و کمک به صاف نگه داشتن پشت و شانه ها) تغییر می دهد. هم چنین پاهایتان را بلند می کند و بدنتان را به همان نسبت لاغر تر نشان می دهد. اگر مرد هستید، کفش های رسمی زیادی در بازار موجود اند که پاشنه های کوچکی دارند، با استفاده از این نوع کفش ها از بخش کوچکی از این ویژگی ها بهره ببرید.

رنگ ها و طرح های مناسب برای لاغر به نظر رسیدن


از رنگ ها و طرح ها نیز می توانید برای ایجاد ظاهر لاغر تر استفاده کنید. البته توصیه استاندارد، صادقانه ترین است: مشکی بپوشید. مشکی دوستتان است. مشکی و سایر رنگ های تیره، میزان سایه های قابل رویت روی بدنتان را کاهش می دهند. این امر باعث ایجاد خطای دید و در نتیجه لاغر تر به نظر رسیدنتان می شود. هم چنین باعث ایجاد یک خط عمودی بلند می شود. این رنگ را با تاکید و استفاده از زیورآلات بر کمر، مچ، و پا هایتان ترکیب نمایید. این کار باعث می شود لاغر تر به نظر برسید. تعدادی پیشنهاد طرح نیز در زیر آورده شده است:یکی دیگر از توصیه های استاندارد: از راه راه های عمودی استفاده کنید. راه راه های باریک عمودی نیز باعث ایجاد خطای دید (باعث می شود که دو طرف بدنتان به هم نزدیک تر دیده شوند) و لاغر تر به نظر رسیدن تان می شود.از پوشیدن لباس های طرح دار نیز خودداری نمایید، چون باعث می شوند بزرگ تر به نظر برسید.

نقاط مشکل دار را با رنگ بپوشانید


اگر دوست ندارید سر تا پا مشکی بپوشید، نقاط مشکل دار را با رنگ های تیره بپوشانید. از فرم پاهایتان راضی نیستید اما بالا تنه تان را دوست دارید؟ پاهایتان را با شلوار یا دامن مشکی اندازه تن تان بپوشانید و یک تاپ یا بلوز با رنگ شاد و براق تن کنید. برای مخفی کردن بازو یا کمر بزرگ، یک کت مشکی خوش دوخت انتخاب کنید و پایین تنه تان را با یک دامن یا شلوارک شاد نشان دهید.

بلوزهای یقه هفت بپوشید


یک شگرد عالی برای لاغرتر به نظر رسیدن، پوشیدن لباس‌های یقه هفت است. این لباس‌ها بخش بیشتری از گردن شما را نشان می‌دهند و موجب بلندتر به نظر رسیدن گردن‌تان و در کل لاغرتر و کشیده‌تر به نظر رسیدنتان می شود. لباس‌های یقه اسکی و همچنین گردنبند کوتاه، گردن شما را کوتاه‌تر به نظر می رساند.

کراوات های ناخوشایند


این کراوات ها توجه بیننده را به جاهایی که نباید جلب می کنند؛ مثل شکمتان. در عوض پیراهن های ساده و یا راه ریز را با کراوات هایی که طرح های بزرگ و تکراری، مثل درخت نخل دارند، ست کنید.

راه های افقی


هر جوری که راه های افقی را بپوشید، سلول های چربی تان را برجسته تر می کند و چاق نشانتان می دهد. ناراحت نشوید، این لباس ها بر تن هیچکس زیبا نیست. حتی مردان با دور کمر 90

کمربند ببندید.


زمانی که به شما پیشنهاد بستن کمربند را می‌دهیم، منظور ما این نیست که از کمربند برای جمع کردن شکمتان استفاده کنید. هدف ما از بستن کمربند استفاده از آن به عنوان اکسسوری است تا باعث شود شلوار شما زیباتر به نظر برسد. چنانچه شلوار شما از نظر اندازه متتناسب باشد و به صورت آراسته‌ای بر بدن شما نقش بسته باشد، قسمت فوقانی اندام شما نیز لاغرتر به نظر می‌رسد.

پیراهن تان را در داخل شلوار خود قرار ندهید.


اگر شما با تیپ و ظاهری اسپرت هستید به صورتی که پیراهنتان را می‌توانید روی شلوار خود قرار دهید، حتماً این کار را انجام دهید. قرار دادن پیراهنتان داخل شلوار، نه‌تنها باعث لاغر نشان دادن شما نمی‌شود. بلکه باعث می‌شود که نقاط برجسته بدن شما مشخص‌تر به نظر بیاید.همچنین با باز گذاشتن دگمه پایینی پیراهنتان، باعث می‌شوید که پیراهنتان به نقاط برجسته بدن شما نچسبد. پس حتماً به این نکته توجه لازم را داشته باشید.

از پوشیدن لباس هایی با طرح های چاپی، راه راه و رنگ های روشن خودداری کنید.


حتماً برای یک‌بار هم که شده شنیده‌اید که اگر می‌خواهید لاغرتر به نظر برسید، بهتر است پیراهن‌هایی با طرح راه راه افقی نپوشید. لباس‌های با طرح راه راه عمودی تنها توجهات را به سمت بدن شما می‌کشاند. یک پیراهن زرد و یا صورتی روشن، تنها توجه عموم را به سمت شما جلب خواهد کرد و زمانی که این اتفاق می‌افتد، نقاطی از بدن شما که قصد پوشاندن آن را داشته‌اید کاملاً نمایان می‌شود. درنهایت اینکه، رنگ‌های روشن توجه عموم را جلب می‌نماید و بهتر است که استفاده نکنید.

طرز ایستادن و نشستن یکی از اصلی ترین نکات است.


طرز ایستادن، اعتماد به نفس شما را دو چندان می‌کند و در چاق و لاغر نشان دادن شما اهمیت بسیار زیادی دارد. پس بهتر است به این نکته توجه لازم را داشته باشید. تا آنجایی که امکان دارد صاف بایستید. زیرا که این کار باعث می‌شود شما لاغرتر به نظر برسید.

سعی کنید تک رنگ بپوشید.


پوشیدن یک دست شلوار و پیراهن هم‌رنگ به همراه کتی اسپرت با رنگی متفاوت، کمک بسیار زیادی به لاغر نشان دادن شما می‌کند. پیراهنی یقه اسکی به رنگ خاکی و شلوار به همراه یک کت قهوه‌ای شکلاتی انتخاب بسیار جذاب و مناسبی برای شماست.

شلوارتان را به اندازه کمرتان بالا بیاورید.


برخلاف آنچه که تصور می‌کنید، اگر شلوارتان تا اندازه طبیعی کمرتان بالا بیاید، شما لاغرتر به نظر می‌رسید.

از حمل وسایل اضافی در جیب تان خودداری کنید.


کیف پول پر حجم، موبایل و دیگر وسایلتان را در جیب خود قرار ندهید. زیرا که باعث می‌شوند آن ناحیه کانون توجه عموم قرار بگیرد و مطمئناً آن چیزی نیست که شما می‌خواهید.
نکات ساده و در عین حال ظریف بالا به شما کمک می‌کنند تا خوش تیپ تر و لاغر تر به نظر برسید.

توصیه هایی برای افراد سایز بالا:


دکمه‌های پیراهن را تا انتها و بالا نبندید.
ساعت باریک به مچ نبندید.
بلوز حجیم و یقه اسکی نپوشید.
شلوارهای تنگ نپوشید.
advertising