نحوه ست کردن شلوار مشکی با کفش قهوه ای

مد و زیباییتیپ آقایان

- 97/10/24
نحوه ست کردن شلوار مشکی با کفش قهوه ایقهوه ای و مشکی ترکیبی است که فقط به نظر می رسد سازگار باشد . پاسخ به این سؤال چشمگیر ساده است ، بله مناسب است . قطعا می توانید شلوار مشکی را با کمربند و کفش قهوه ای بپوشید.کمد لباس‌های شما پر شده از شلوارهای مشکی و بیشتر کفش‌هایتان هم قهوه‌ای هستند اما نمی‌دانید چطور این دو را به خوبی با هم ترکیب کنید؟ چگونه شلوار مشکی و کفش قهوه ای بپوشیم؟ خب وقت آن رسیده که این کار سخت را به کمک راهنمایی‌هایی که امروز خواهید خواند، انجام دهید.

چرا شلوار مشکی بپوشیم؟


شلوار مشکی سهم بزرگی در لباس‌های مردانه دارد و به این راحتی نمی‌توان جایگزینی برای آن پیدا کرد. مسلماً به راحتی نمی‌توانید از شلوار مشکی خود دل بکنید و راستش را بخواهید دلیلی هم برای این کار وجود ندارد. آن‌ها را می‌توانید با هر لباسی تقریباً ترکیب کنید، شلوار مشکی یا تی‌شرت سفید، شلوار مشکی با پیراهن مشکی، شلوار مشکی با کت و هزاران ترکیب دیگر.شاید شلوار مشکی تنها یک مشکل بزرگ داشته باشد و آن هم انتخاب کفش مناسب آن است. خوب می‌دانیم که شما با خواندن این عبارت به یاد همه لحظه‌هایی افتادید که ساعت‌ها زمان برای پیدا کردن کفش مناسب با شلوار میهمانی مشکی رنگ خود به هدر دادید و در نهایت یک جفت کفش بدون تناسب رنگی به پا کردید.
نحوه ست کردن شلوار مشکی با کفش قهوه ای

چگونه شلوار مشکی و کفش قهوه ای بپوشیم؟


طیف وسیعی از انواع شلوارهای مردانه روی ویترین مغازه‌ها وجود دارد. هر آنچه که تصمیم بگیرید بخرید، کفش قهوه‌ای وجود دارد که با آن ترکیب شود و در نهایت هر دو ترکیبی ایده آل بسازند. طیف رنگی مختلف از قهوه‌ای به شما آزادی عمل خواهد داد که چهارچوب ذهنی خودتان را در مورد کفش قهوه‌ای تیره مردانه کلاسیک خارج کنید. به طور کلی تنالیته‌های روشن‌تر قهوه‌ای به ظاهر ساده‌تر از قهوه‌ای تیره با شلوار مشکی ترکیب می‌شوند اما این یک قانون نیست و نباید در همین ابتدای کار ذهن و حق انتخاب خودتان را محدود کنید. ما شلوارها را به دو دسته شلوار جین و شلوار پارچه‌ای یا شلوارهای ست کت و شلوار تقسیم کرده‌ایم تا کار شما راحت‌تر شود.

سایه و نوع رنگ


انواع مختلف رنگ قهوه ای مانند : شکلاتی ، کاراملی و … وجود دارد . با این وجود رنگ های مشکی و قهوه ای رنگ های خنثی هستند . شلوار سیاه با چکمه و کمربند مشکی شلوار جین مشکی چسبان ظاهر را جذاب تر می کند . تنها مشکل مطابقت کفش با کمربند است که باید همرنگ باشند به عنوان مثال (کفش قهوه ای روشن و کمربند شکلاتی) که با هم هماهنگی ندارند

پارچه و مواد


شلوار پارچه ای مخملی سیاه با کفش بندی اسپرت قهوه ای مناسب نیست . پارچه و مواد تشکیل دهنده ی آن بسیار مهم می باشد . پارچه های مرغوب مانند جین ، چرم ، کبریتی و جیر به مراتب بهتر از پارچه های پنبه ای ، مخملی و مصنوعی هستند .

چگونه شلوار مشکی و کفش قهوه ای را با هم ست کنیم؟


خوش‌شانس هستید، چرا که با کفش قهوه‌ای می‌توانید چندین ترکیب و استایل شیک روزمره با استفاده از شلوار جین که انتخاب همیشگی شما است، درست کنید. از آنجایی که ترکیب رنگی لباس‌ها بسیار مهم است باید سعی کنید آن‌ها را به گونه‌ای کنار هم بچینید که پیراهن، شلوار و کفش یک ترکیب خنثی و متعادل به وجود آورند. با شلوار مشکی، کت یا جلیقه مشکی به خوبی ترکیب می‌شود، مخصوصاً اگر قصد داشته باشید که کفش قهوه‌ای هم به پا کنید. این ترکیب رنگی همدیگر را به خوبی پوشش می‌دهند و مرز رنگی مشخصی برای ایجاد یک ناهماهنگی به وجود نمی‌آورند. این ترکیب رنگی برای ماه‌های سرد سال بی‌نظیر است و هنوز جای اضافی برای افزودن کلاه، شال‌گردن و دستکش به رنگ‌های تیره دارد.

لباس های مخصوص بالاتنه


شلوارهای مشکی مد روز و کفش های سبک و چکمه ، ژاکت های کشمیری چسبان و پیراهن های پارچه ی ابریشمی مطابق مد روز هستند . لباس های بالا تنه و پایین تنه باید با هم تناسب داشته باشند .چون مشکی و قهوه ای رنگ های پایه هستند سعی کنید با شلوار مشکی و کمربند و کفش قهوه ای پیراهنی با رنگ متضاد همانند : رنگ مغز پسته ای ، زرد ، صورتی ، کرم و یا خاکستری بپوشید .

شلوار جین مشکی با کفش قهوه ای


برای فصل‌های گرم‌تر نیز می‌توانید از این استایل استفاده کنید اما لازم است که چند تغییر جزئی در آن به وجود آورید تا کمی به دیگران شباهت بیشتری پیدا کنید. لباس مشکی در بالاتنه و خورشید در بالاسر هیچ وقت روز خوبی برای شما نمی‌سازند. پس لباس بالاتنه خود را با رنگ‌های به نسبت روشن‌تر جایگزین کنید اما کاری به رنگ شلوار نداشته باشید. یک ژاکت جین آبی‌رنگ روشن که می‌تواند با همه لباس‌ها به خوبی ترکیب شود، گزینه مناسبی برای روز گرم است. ژاکت را به همراه اکسسوری‌های ساده مانند ساعت و دستبند همراه کنید همچنین اگر جسارت کافی دارید و از قضاوت شدن نمی‌ترسید، کمی از دم‌پای شلوار تیره خودتان را بالا بزنید تا طیف رنگی متفاوتی میان شلوار و کفش به وجود آورید.

کت و شلوار مشکی و کفش قهوه ای


وقتی صحبت از شلوار خیاطی شده و پارچه‌ای به میان می‌آید مسلماً فکر همه به سمت کفش مشکی و استایل رئیس شرکت می‌رود. درست است که این ترکیب زیبا، کاربردی و کاملاً رسمی است اما هر کسی دوست ندارد میان میهمانی خانوادگی شبیه رئیس شرکت خودش باشد. اگر از جمله افرادی هستید که دوست ندارید هیچ زحمتی به خودتان بدهید و استایل رسمی را به استایل کژوال و روزانه ترجیح می‌دهید باید با هم خداحافظی کنیم، اما اگر دوست دارید کفش دیگری به جای کفش مشکی به پا کنید و استایل متفاوت روزانه به وجود آورید، همراه ما بمانید. البته نمی‌توانید آنگونه هم که فکر می‌کنید آزادانه کفش قهوه ای بپوشید، می‌بایست تلاش کنید که رنگ قهوه ای تیره‌تر و نزدیک به مشکی که کت و شلوار شما دارد انتخاب کنید. ایجاد یک کنتراست رنگی شدید می‌تواند تیپ شما را نابود کند. مخصوصاً اگر کت و شلوار به تن داشته باشید، پوشیدن یک کفش قهوه ای روشن همه تعادل‌های رنگی را به هم می‌زند. خوشبختانه کفش قهوه ای تیره در انواع طیف‌های رنگی وجود دارد و انتخاب سختی پیش روی ندارید؛ اما اگر دوست دارید متفاوت دیده شوید به شما کفش‌های قهوه ای که پولیش قرمز خورده و طیف رنگی مختلف از قهوه دارند را توصیه می‌کنیم.
advertising