رنگ مناسب کت و شلوار رسمی برای خرید

مد و زیباییتیپ آقایان

- 97/10/24
رنگ مناسب کت و شلوار رسمی برای خریدکت و شلوار مردانه یکی از لباس‌های گران قیمت است که برای خرید آن باید توجه زیادی کرد. چرا که اگر یک خرید مناسب انجام ندهیم، ممکن است متحمل هزینه زیادی شویم و از طرفی نتوانیم آن کت و شلوار را به خوبی استفاده کنیم. رنگ کت و شلوار مردانه را چگونه انتخاب کنم؟

انتخاب رنگ کت و شلوار مردانه براساس 3 قانون مهم


اگر قصد خرید یک دست کت و شلوار مردانه جدید دارید، باید به شما بگوییم که انتخاب‌های بسیار متنوعی خواهید داشت. اما کدام یک برای شما مناسب‌تر خواهد بود؟ کدام رنگ کت و شلوار مردانه به پوست شما بیشتر می‌آید؟
رنگ مناسب کت و شلوار رسمی برای خرید

قانون اول انتخاب رنگ کت و شلوار مردانه


کت و شلوار را براساس رنگ موی خود انتخاب کنید. اما سعی کنید تفسیر درستی از این قانون داشته باشید. به این معنا که الزامی نیست که اگر رنگ موی شما قهوه ای است به سراغ کت و شلوار قهوه ای بروید! به عنوان مثال اگر رنگ موی شما تیره است بهتر است کت و شلوار مردانه تیره انتخاب کنید.

قانون دوم انتخاب رنگ کت و شلوار مردانه


اما اگر اولین باری است که قصد خرید یک دست کت و شلوار مردانه را دارید بهتر است به سراغ رنگ‌های پایه بروید. کت و شلوار آبی سرمه ای و یا خاکستری بهترین انتخاب برای شما خواهند بود.

قانون سوم انتخاب رنگ کت و شلوار مردانه


بسته به موقعیت شغلی و غیر شغلی خود باید دست به انتخاب یک طرح و رنگ مناسب بزنید. به عنوان مثال داشتن یک دست کت و شلوار خاکستری چهارخانه و یا کت و شلوار راه راه مردانه آبی می‌تواند برای شما مناسب باشد؛ البته حتما به مکان و زمان استفاده آن باید دقت کنید.

معرفی بهترین رنگ کت و شلوار مردانه



کت و شلوار آبی سرمه ای


رتبه یک و دو این دسته بندی ممکن است با یکدیگر تغییر کند چرا که هر دو را می‌توان به عنوان محبوب‌ترین و در عین حال رسمی‌ترین رنگ کت و شلوار شناخت. کت و شلوار آبی سرمه ای به مراتب به روز تر از خاکستری زغالی بوده و رنگی جوان پسندتر است.

کت و شلوار آبی


اگر بخواهید این رنگ را با آبی سرمه ای مقایسه کنید، شاید تشخیص تفاوت های آن کمی سخت باشد. این رنگ کت و شلوار بیشتر در اروپا و بخش‌هایی از آسیا پوشیده می‌شود. اگر شما هم از آن دسته آقایانی هستید که کمد لباس‌تان پر از کت و شلوارهای مختلف است این رنگ می‌تواند انتخابی مناسب برای آخر هفته‌های شما و مراسم غیر رسمی باشد.

کت و شلوار خاکستری


این رنگ از کت و شلوار دقیقا مانند رنگ آبی سرمه ای، رنگی همه کاره بوده و در بسیاری از مراسم‌ها و مجالس رسمی می‌توان آن را به تن کرد. فقط آقایان جوان توجه داشته باشند که پوشیدن این رنگ کت و شلوار سن شما را کمی بالاتر خواهد برد. همچنین باتوجه به اینکه ریشه اصلی این رنگ خاکستری (رنگ خنثی) بوده شما به راحتی می‌توانید هر رنگ پیراهن را به سادگی با آن ست نمایید.

کت و شلوار طوسی


این رنگ کت و شلوار انتخابی مناسب برای فصل بهار و تابستان است. این رنگ کت و شلوار با توجه به کاربرد آن در فصل‌های گرم سال جزو انتخاب‌های هر مردی خواهد بود. البته کت و شلوار خاکستری روشن رسمی نمی‌باشد و انواع طرح دار آن نیز در این دسته بندی قرار می‌‎گیرد.

کت و شلوار مشکی


رنگ سیاه در رده پنجم طبقه بندی ما قرار گرفت چرا که مانند رنگ‌های بالا همه کاره نیست. علت آن نیز کاملا واضح است؛ کت و شلوار به این رنگ به هر پوستی نمی‌آید. اساسا افرادی که مو و پوست تیره دارند می‌توانند از این رنگ استفاده کنند. توجه داشته باشید که این رنگ تنها برای مراسم بسیار رسمی مناسب است.

کت و شلوار قهوه ای


این رنگ کت و شلوار مردانه نیز می‌تواند انتخابی مناسب برای افرادی باشد که دارای موها و پوست تیره‌اند. توجه داشته باشید که از این رنگ کت و شلوار در مصاحبه‌های کاری، و مراسم رسمی استفاده نکنید. این رنگ نیز قابلیت تطبیق پذیری زیادی دارد و می‌توانید پیراهن با رنگ‌های متنوعی را با آن ست کنید.

کت و شلوار خاکی


این رنگ که از زیر مجموعه‌های رنگ قهوه‌ای است و تقریبا می‌توان آن را در هر فصلی پوشید. البته با توجه به رنگ روشن خود بیشتر انتخابی مناسب برای فصل تابستان است.

کت و شلوار سفید


آخرین رنگی که هر جنتلمنی برای کت و شلوار خود انتخاب می کند، رنگ سفید است. این رنگ کت و شلوار را می توانید در محافلی که با دوستانتان حاضرید بپوشید، همچنین به یاد داشته باشید با پوشیدن این رنگ کت و شلوار در کانون توجه دیگران خواهید شد.

بعد از رنگ مناسب کت و شلوار به ویژگی های یک کت و شلوار رسمی می رسیم که در زیر به آن اشاره شده است .انتخاب کت و شلوار رسمی کار نسبتا دشواری است و بهتر است آقایان برای خرید کت و شلوارهای رسمی دقت و حوصله بیشتری را به خرج دهند. مدل کت و شلوار رسمی مردانه از انواع کت و شلوارهای مناسب برای مهمانی و جلسات رسمی است و شما می توانید با پوشیدن این مدل لباس ها در جلسات رسمی شیک پوش و جذاب تر به نظر برسید. کت و شلوار مردانه در انواع مدل های کت و شلوار اسپرت و کت و شلوار مردانه مجلسی و کت و شلوار رسمی موجود است که هر کدام از این مدل ها برای مکان های خاصی مناسب هستند و بهتر است شما با توجه به مکانی که می خواهید کت شلوار را در آنجا بپوشید طرح و رنگ آن را انتخاب نمایید.

نکات انتخاب کت و شلوار رسمی مناسب


1.کت های تکی به درد مجالس رسمی نمی خورند بنابراین بهتر است در جلسات رسمی از کت تک مردانه استفاده نکنید.
2.کت و شلوار رسمی مردانه باید از بین رنگ های تیره نظیر سرمه ای و مشکی و … انتخاب شود.
3.اگر شما تمایل دارید از کت و شلوارهای طرح دار در مهمانی ها و جلسات رسمی استفاده کنید بهتر است کت و شلوارهایی را برای پوشیدن انتخاب کنید که خط آن ها نازک هستند و زیاد جلب توجه نمی کنند.
4.برای جلسات و مهمانی ها رسمی هرگز از کت های سه دکمه استفاده نکنید برای این مکان ها کت های دو دکمه و تک دکمه انتخاب ایده آل و مناسبی هستند همچنین می توانید در این مکان ها از کت های دو چاک و یا یک چاک استفاده کنید که کت های دو چاک خوش فرم و زیباتر هستند.
5.پوشیدن پیراهنی مناسب زیر کت از مهم ترین نکاتی که باید مورد توجه قرار بگیرد. بهتر است زیر کت های رسمی پیراهن آبی آسمانی ساده و کم رنگ و یا پیراهن سفید بپوشید و اگر کت شما خط دار است زیر آن پیراهن ساده بپوشید.
6.اگر شما تمایل دارید شیک پوش و جذاب تر به نظر برسید بهتر است از کراوات در مهمانی های رسمی استفاده کنید. کراوات با رنگ هایی نظیر بنفش و قرمز و … برای مدل کت و شلوار رسمی مناسب تر هستند.
7.انتخاب رنگ و جنس کمربند و شلوار یکی دیگر از نکاتی است که باید مورد توجه قرار بگیرد. بهتر است از کمربندهای مشکی و ساده و چرمی برای کت و شلوارهای رسمی استفاده کنید.
8.برای داشتن ظاهری رسمی و ساده تر نیز کفش های مشکی و ساده و ترجیحا نوک تیز می توانند انتخاب ایده آل و مناسب باشند توجه داشته باشید که کفش مردانه رسمی نباید بیشتر از 3 سانتی متر پاشنه داشته باشد.
9.توجه به رنگ جوراب نیز برای آراسته تر به نظر رسیدن یکی دیگر از نکاتی است که باید مورد توجه قرار بگیرد بهتر است برای داشتن ظاهری رسمی تر از جوراب ها با رنگ های مشکی و یا سرمه ای تیره استفاده کنید.
10. توجه داشته باشید زیر کت های رسمی نباید پیراهن آستین کوتاه بپوشید.
advertising