چگونه شلوار سفید مردانه بپوشیم

مد و زیباییتیپ آقایان

- 97/10/19
چگونه شلوار سفید مردانه بپوشیمبا فرارسیدن فصل گرما، خیلی از آقایان به دنبال پوششی شیک اما خنک و راحت می‌گردند. در ادامهبخوانید که چطور با یک شلوار مردانه سفید زیبا، هم خوش‌پوش باشید و هم راحت‌تر با گرمای هوا کنار بیایید.فصل تابستان ویژگی‌های زیادی دارد. میوه‌های خوشمزه، تعطیلات، وقت آزاد‌تر و امکان مسافرت همگی از ویژگی‌های مثبت دومین فصل سال به شمار می‌آیند. اما، گرمای گاه طاقت‌فرسای هوا می‌تواند بسیاری از ما را کلافه کند، پس به نظر ما انتخاب لباس هوشمندانه در صدر امور قرار دارد. در فصل تابستان، می‌توان با انتخاب مدل‌ها و به ویژه، رنگ‌های مناسب کمی راحت‌تر زندگی کرد و همزمان، ظاهری تابستانه و شیک هم داشت. یکی از این گزینه‌های که برای هر مردی مناسب است، شلوار مردانه سفید می‌باشد.خب، قبول داریم که شاید پوشیدن شلوار سفید برای آقایان شاید خیلی رایج نباشد. همچنین، اگر بخواهیم با شما رو راست باشیم باید بگوییم که اگر انتخابی درست و اصولی نداشته باشید، نتیجه یک شکست تمام عیار خواهد بود. ولی ما همچنان بر عقیده خود پا فشاری می‌کنیم و توصیه می‌کنیم که به شلوار مردانه سفید هم شانسی بدهید تا خودی نشان دهد.
چگونه شلوار سفید مردانه بپوشیم

اصلا چرا باید شلوار مردانه سفید پوشید؟


اگر بخواهیم کوتاه جواب بدهیم، باید بگوییم چرا که نه؟ اما اگر برای قانع کردن شما به دلایل بیشتری نیاز داریم، باید خدمتتان بگوییم که سفید در مقایسه با سایر رنگ‌ها گرمای کمتری را به خود جذب می‌کند. از آن گذشته، سفید به عنوان یک رنگ خنثی به راحتی به هر رنگی هماهنگ و ست می‌شود و همیشه هم زیباست.شاید اگر متخصصین عالم پوشاک را دور هم جمع کنیم دلایل متعددی را برای محبوب نبودن شلوار مردانه سفید بیان کنند. اما، اگر از نگارنده بپرسید، دلیل کمبود اصلی اعتماد به نفس است! آقایان، اگر می‌خواهید شیک و خوش‌پوش باشید باید کمی ریسک کنید و از دایره راحتی خود بیرون بیایید. در ادامه، سه قانون طلایی برای پوشیدن شلوار مردانه سفید را معرفی می‌کنیم. با پیروی از این قوانین، دیگر دلیلی برای نه گفتن به این نوع پوشش فوق‌العاده وجود ندارد.

قوانین طلایی برای پوشیدن شلوار مردانه سفید



1. اندازه مناسب شلوار مردانه سفید


شلوار هم مثل هر لباس دیگری باید اندازه مناسبی داشته باشد و به خوبی بر روی تن بنشیند. برای فصل‌های گرم سال، معمولا شلوارهای اسیلم و کمی جذب را پیشنهاد می‌کنیم . درست است که در نهایت همه چیز بستگی به شخصیت فردی شما دارد اما توصیه می‌کنیم در این فصل‌ها از شلوارهای گشاد دوری کنید. به شلوار خوش‌دوخت خود یک جفت کفش کالج هم اضافه کنید و همه نگاه‌ها را به سمت خود برگردانید. البته، فراموش نکنید که با کفش کالج از جوراب‌های کالج هم استفاده کنید.

2.استفاده از رنگ های خنثی


فقط رنگ‌های طوسی و مشکی نیستند که با نام خنثی شناخته می‌شوند و در نتیجه به راحتی با هر رنگی هماهنگ می‌شوند. عضو مهم دیگر این خانواده رنگ‌ها، سفید عزیز و دوست‌داشتنی است. انتخاب شلوار مردانه سفید، کار انتخاب سایر لباس‌ها را ساده می‌کند زیرا می‌توان هر رنگی را با آن پوشید. همچنین، این کار باعث می‌شود که رنگ و طرح سایر لباس‌هایتان بیشتر به چشم بیایند. در این فصل تابستان، چرا شلوار سفید را با یک پولوشرت (تیشرت یقه‌دار) سبز، صورتی یا زرد امتحان نمی‌کنید؟

3.ذهنتان را باز نگه دارید


شلوار مردانه سفید دیگر مدت‌هاست که در انحصار بازیکنان گلف نیست. تنوع مدل‌ و پارچه، امروزه این نوع شلوار را برای اکثر موقعیت‌ها مناسب ساخته است. به عنوان مثال، شلوار جین سفید می‌تواند انتخاب خوبی برای روزهای تابستان باشد، زیرا با پوشیدن آن راحتی شلوار جین را با زیبایی رنگ سفید تجربه خواهید کرد.اگر تیپ شما کمی رسمی‌تر است و خیلی اهل پوشیدن شلوار جین نیستید، باز هم نگران نباشید. یک شلوار کتان سفید و زیبا را به راحتی با یک کت تک (بلیزر) با رنگ و طرحی متفاوت همراه کنید! در کمد لباس‌هایتان، کتی را پیدا کنید که همیشه دوست داشتید امتحان کنید اما این کار را نکرده‌اید. یک کت کتان قهوه‌ای، آبی، خاکی و یا حتی سبز و صورتی هم می‌توانند یارهای خوبی برای شلوار سفیدتان باشند. همچنین، می‌توانید پیراهن آبی روشن را نیز به ترکیب کت سورمه‌ای و شلوار سفیدتان اضافه کنید! البته، توجه داشته باشید که همیشه جانب احتیاط را رعایت کنید و اگر بین دو لباس شک دارید، مدل ساده‌تر را انتخاب کنید.

کلام آخر


در پایان، اجازه دهید نکته‌ای را متذکر شویم: پارچه‌های سفید رنگ متاسفانه خیلی زود کثیف می‌شوند. علاوه بر آن، پاک کردن بعضی از لکه‌ها هم کار چندان ساده‌ای نیست. در نتیجه، اگر احتمال می‌دهید در دور همی دوستانه ممکن است به یاد دوران گذشته فوتبال بازی کنید، بهتر است پوشیدن شلوار مردانه سفید را برای مناسبت دیگری نگه دارید. همچنین، استفاده از رنگ سفید الزاما به معنای سفید یخچالی نیست و می‌توان با بازی با تنالیته‌های مختلف سفید، خلاقیت فردی خود را به نمایش گذاشت!
advertising