تیپ آقایان که هیچ وقت از مد نمی افتند و تکراری نمی شوند

مد و زیباییتیپ آقایان

- 97/10/23
تیپ آقایان که هیچ وقت از مد نمی افتند و تکراری نمی شوندکوکو شنل زمانی گفت: “فشن کم کم محو می‌شود و فقط استایل است که می‌ماند.” شاید جمله‌ی این طراح معروف یکی از ماندگارترین جمله‌هایی باشد که به حقیقت پیوسته است. فشن همیشه در حال تغییر است. امروز می‌آید، فردا نیست. اما هنوز استایل‌هایی هستند که می‌توان برای سال‌ها از آن‌ها استفاده کرد و در عین حال خوش پوش ماند. ترند ها می آیند و می روند و طبق روال پس چند فصل یا سال دوباره تکرار می شوند ولی برخی ترند ها هستند که هیچ وقت از مد نمی افتند مانند استایل کلاسیک مردانه که بعضا یک دهه هنوز هم بیش تر موارد آن روی بورس باقی مانده اند.استایلیست های زیادی معتقدند فرقی نمی کند سال 2019 میلادی باشد یا 2055 ولی چندین استایل مردانه هستند که قصد از مد افتادن نداشته و ارزش سرمایه گذاری را دارند.اکثر این استایل‌ها از نوع کلاسیک هستند.در اینجا می‌خواهیم به چند نمونه از استایل‌های کلاسیک مخصوص آقایان که هیچ وقت از مد نمی افتند اشاره کنیم.

تاکسیدو مدی که هیچ وقت تکراری نمی شود


سال‌هاست در بزرگ‌ترین و مشهورترین مهمانی‌ها، از تاکسیدو استقبال زیادی می‌شود. تاکسیدوی کلاسیک مشکی با پاپیون می‌تواند برای سال‌ها در مناسبت‌های زیادی همراه شما باشد.

پلیورهای کشمیر مردانه هیچ وقت از مد نمی افتد


پلیورهای کشمیر مدل کلاسیکی از لباس‌های زمستانی هستند که هیچ وقت قدیمی نمی‌شوند، پس بهتر است جنس خوبی بخرید که تا مدت‌ها بتوانید از آن استفاده کنید. پلیورهای تک‌رنگ با رنگ‌های طبیعی و طراحی ساده و بدون دکمه، می‌تواند بهترین انتخاب‌ برای شما باشند.
تیپ آقایان که هیچ وقت از مد نمی افتند و تکراری نمی شوند

ترنچ کت یا بارانی مدی که هیچ وقت تکراری نمی شود


در جنگ جهانی اول سربازان انگلیسی و فرانسوی از ترنچ کت‌ها یا همان بارانی یقه انگلیسی به دلیل سبکی و راحتی، به جای کت‌های ارتشی خود استفاده می‌کردند. گفته می‌شود این بارانی را توماس بربری در دهه‌ی 1850 میلادی طراحی کرده است. به لطف برند بربری از آن زمان تا به الآن این کت‌ها بخش جدانشدنی دنیای مد و فشن شده است.رنگ‌های مشکی، ارتشی، شتری و خاکستری مایل به قهوه‌ای همیشه طرافداران زیادی دارد، اما می‌توانید مدل‌های طرح‌دار را هم در خرید خود در نظر بگیرید.

شلوار جین کلاسیک هیچ وقت از مد نمی افتد


شلوار جین کلاسیک هیچ وقت از دنیای مد خارج نمی‌شود، بنابراین می‌توانید با خیال راحت سال‌ها از این مدل لباس استفاده کنید. همچنین مدل‌های تیره با سنگ شور ملایم می‌تواند گزینه‌ی خوبی برای کمد لباس‌تان باشد.شلوار جین کلاسیک هیچ وقت از دنیای مد خارج نمی‌شود، بنابراین می‌توانید با خیال راحت سال‌ها از این مدل لباس استفاده کنید.

پیراهن های یقه کلاسیک مدی که هیچ وقت تکراری نمی شود


بهتر است همیشه یک دست پیراهن سفید یقه کلاسیک در کمد خود داشته باشید چراکه این پیراهن‌ها هیچ گاه قدیمی نمی‌شوند. شما می‌توانید آن‌ها را با لباس‌های زیادی ست کنید و از استایل خود برای مدت‌ها لذت ببرید.

کت و شلوار سرمه ای مد همیشگی


اگر می‌خواهید کت و شلواری داشته باشید که تا سال‌ها از آن استفاده کنید، بهتر است سراغ کت و شلوار سورمه‌ای بروید. می‌توانید آن را با کفش و کمربند قهوه‌ای ست کنید.

کراوات کلاسیک هیچ وقت از مد نمی افتد


کراوات کلاسیک یا پهن از جمله اکسسوری‌هایی است که هیچ وقت قدیمی نمی‌شود.

کمربند چرم مدی غیر تکراری


با توجه به رنگ کفش‌تان، کمربند چرم قهوه‌ای یا مشکی می‌تواند در کنار لباس‌هایتان وقار خاصی به شما ببخشد.

کفش بروژ قهوه ای مدی که هیچ وقت تکراری نمی شود


این کفش‌ها را اولین بار سالیان پیش ایرلندی‌ها می‌پوشیدند و سوراخ‌های روی کفش در واقع برای این بود که گل و لای از داخل کفش خارج شود. امروزه این کفش‌ها می‌بایست از ملزومات کمد هر مرد خوش‌پوشی باشد. بروژ‌های قهوه‌ای را می‌توانید هم با کت و شلوار و هم با شلوار جین بپوشید.

کفش چرم هیچ وقت از مد نمی افتد


کفش‌های چرمی می‌تواند در تیپ و استایل رسمی‌ شما غوغا کند.

پیراهن جین مدی که هیچ وقت تکراری نمی شود


ترند پیراهن جین مردانه به زمان بازیگر معروف فرانسوی آلن دلون (Alain Delon) و دوران طلایی او در دهه 60 میلادی بر می گردد. این ستاره خوش استایل سینمایی به خوبی نشان داد که پیراهن های جین چقدر می تواند در تیپ های معمول و کژوال مردانه نقش اساسی بازی کند به خصوص وقتی یک پیراهن لی آبی روشن را با کت کتانی، شلوار جین و نیم بوت چرمی ست کنی.

با عینک مدل Wayfarers روی مد باشید


عینک های Wayfarers اولین بار در سال ۱۹۵۶ میلادی با مدل Ray Ban به دنیای مد و فشن معرفی شد و همان سال عنوان پر فروش عینک سال را به خود اختصاص داد. بعد یک وقفه در دهه 70 دوباره در دهه 80 شاهد حضور پر رنگ این مدل عینک به ویژه با فیلم های مطرحی مانند Killers بر چشم بازیگران مشهوری مانند تام کروز بودی.اکنون تقریباً تمام برند های مطرح عینک یک نسخه Wayfarers مخصوص به خود دارند مانند عینک تمام قهوه ای یا با فریم چرمی ولی نسخه کلاسیک آن با فریم و شیشه تمام مشکی هنوز پر طرفدار ترین است.

کت سورمه ای مدی که هیچ وقت تکراری نمی شود


هنوز زیاد از زمانی نگذشته است که کت سورمه ای ترند مردان تاجر شده بود؛ کت سورمه ای مشهوری که به نوعی امضاء Ralph Lauren به حساب می آمد.اکنون نیز این کت ها ترند هستند و قرار هم نیست حالا حالا ها با دنیای فشن خداحافظی کنند. کت های سورمه ای در دو نوع رسمی با برش کلاسیک و کژوال با برش راحت تر و اسپرت دیده می شوند. با این حال فرقی نمی کند رسمی باشد یا کژوال این کت ها قانون خود را در دوخت دارند: سر شانه تیز و کمر باریک.

کفش رسمی Oxford


کفش های رسمی براق، نرم و چرمی مدل Oxford از سال ها پیش جزو ثابت کمد هر مردی بوده و هست. این مدل کفش چهار فصل بوده و در رنگ ها و بافت های مختلف از سوی برند های گوناگون عرضه می شود.مدل معمول تر کفش های Oxford به نام مدل Derby شناخته می شود و به خوبی می توانی ان را با تیپ های کژوال خود ست کنید.می توانی برای ایجاد تنوع از نسخه brogue این مدل کفش ها استفاده کنی که با ایجاد حفره های ریز روی و به ویژه جلوی کفش تزیین شده و معمولاً در رنگ های تیره مانند قهوه ای سیر و مشکی موجود است.

شلوارهای جین مردانه مدی که هیچ وقت تکراری نمی شود


جنس جین برای اولین بار در سال 1873 میلادی برای استفاده کارگران در ایالات متحده آمریکا به وجود آمد ولی در دهه 50 میلادی بود که شلوار های جین به شکلی که امروزه مورد استفاده قرار می گیرد وارد دنیای مد و فشن شد.شلوار جین به همراه کراوات و پیراهن مردانه که آستین های آن تا زیر آرنج تا زده شده است استایل محبوب آقایان در دهه 50 میلادی بود که هنوز هم از جمله پر طرفدارترین استایل های مردانه محسوب می شود.

کت و شلوارهای کلاسیک خاکستری مد ثابت


خاکستری دومین رنگ محبوب آقایان البته بعد از مشکی برای کت و شلوار شناخته شده است. این رنگ با این که از جمله رنگ های خنثی به شمار می آید ولی تنوع طیف های فوق العاده مختلف و جذابی دارد.کت و شلوار خاکستری خود را با پیراهن آبی روشن یا صورتی ملایم یا یاسی و کفش قوی ست کن تا به جادوی خاکستری در کت و شلوار پی ببری.برای تیپی اسپرت تر می توانی آن را با پیراهن و کتانی سفید هماهنگ کنید .

کتانی های سفید مردانه هیچ وقت از مد نمی افتد


خیلی وقت است که کتانی های سفید پای خود را از باشگاه های ورزشی فراتر گذاشته و به دنیای فشن وارد شده اند.برای داشتن یک تیپ شیک و جذاب کتانی های سفید را با شلوار های جین چسبان و کراوات به همراه کت اسپرت کتان ست کن.بهتر است کتانی های سفید چرمی تک رنگ بدون نقش یا ترکیب رنگی دیگر انتخاب کنی که راحت تر بتوانی ان را با تیپ های مختلف خود هماهنگ کرده و مورد استفاده قرار دهی.
advertising