انتخاب و خرید هدایا مناسب برای روز مادر

مد و زیباییسایر

- 97/08/30
انتخاب و خرید هدایا مناسب برای روز مادر

انواع هدیه مناسب روز مادر


هدیه دادن و هدیه گرفتن یکی از رفتار ها و عادت های خوبی است که علاقه ها را بیشتر می‌کند و موجب صمیمیت بیشتر می‌شود. روز زن و روز مادر هم از مناسبت هایی است که می‌تواند بهانه خوبی برای هدیه دادن و قدر دانی از زحمات خانم ها باشد.خرید هدیه خاص برای روز مادر و مادران و خوشحال کردن آنها با یک هدیه کوچک، یک شاخه گل، شیرینی و شکلات و یا حتی گذراندن یک روز با مادر کار بسیار لذت بخش و آرامش بخشی برای شماست در این مقاله سعی کردیم هدیه هایی برای روز مادر به شما معرفی کنیم اگر شما هم به فکر خرید یک هدیه برای روز مادر هستید تا پایان همراه ما باشید.

1.وسایل آشپزخانه و منزل


آب میوه گیری، مخلوط کن، بخارپز، ماهی تابه های دردار و چیزهایی از این قبیل .نگاهی به اطراف بیاندازید و بینید مادر شما در آشپزخانه چه چیزی کم دارد یا اگر وسیله ای خراب شده و یا دیگر قابل استفاده نیست و قدیمی شده، برایش بخرید. معمولا مادران به وسایل دکوری منزل علاقه دارند آباژور، تابلو، مجسمه، تابلو فرش، اب نماهای دکوری، ظروف پذیرایی و دکوری، ظروف مسی و

2.ماشین ظرف شویی


بیشتر خانم ها ظرف شستن را کاری سخت و تکراری می دانندو شما می‌توانید با خرید یک ماشین ظرف شویی، آن ها را خوشحال کنید. نکته ای که باید هنگام خرید خود به آن توجه داشته باشید، میزان استفاده از این وسیله است. اگر تعداد افراد خانواده کم است، بهتر است ماشین ظرف شوی های کوچکتری را انتخاب کنید.

3.وسایل پزشکی و تندرستی


معمولا مادران در خانه به ماساژور دستی، دستگاه بخور سرد ، دستگاه فشار سنج، دستگاه اندازه گیری قند خون احتیاح دارن این نوع تجهیزات هم هدیه خیلی خوبی برای روز مادر است.

4.لوازم و تجهیزات ورزشی


یکی دیگر از گزینه هایی که با آن می‌توانید به حفظ سلامت مادر کمک کنید و او را به فعالیت بیشترو کاهش وزن تشویق کنید،‌وسایل و لوازم ورزشی است؛ مثلا با خرید کتانی و کفش مناسب پیاده روی و یک دست لباس مناسب می‌توانید او را به پیاده روی منظم تشویق کنید. وسایلی مانند تردمیل و دوچرخه ثابت هم برای افرادی که توان راه رفتن و فعالیت بیرون از خانه را ندارند، مفید است.

5.لباس و وسایل شخصی


برای هدیه روز مادر می توانید بسته به فصل برای مادران هدیه لباس بخرید، معمولا مادرها به رادیو علاقه دارند میتوانید یک رادیو دکوری طرح قدیمی بخرید، روسری، ساعت، زیورالات، البته بستگی به سلیقه مادر خود می توانید یک لباس راحتی مناسب برای او بگیرید و یا حتی کیف ، کفش. بیشتر به این توجه کنید که چه وسایلی لازم دارد و ان را بگیرید. می توانید برای مادرتان یک بالشن طبی و یا محصولات طبی بخرید.

6.بلیت استثنایی


بلیت مسافرت به شهر یا کشوری که مادرتان به آن علاقه دارد نیز هدیه خوبی است؛ چه یک سفر زیارتی باشد، چه یک سفر سیاحتی. بیلت فیلم، تئاتر یا یک برنامه موسیقی زنده که فضایی شاد و مفرح دارد نیز می‌تواند خوب و دلچسب باشد. اگر مادر شما علاقه به مکان های مذهبی دارد ، بلیط هواپیما برای شهر مشهد، معمولا در این ماه سال بلیط چارتر ارزان قیمت میتوانید پیدا کنید. اگر اهل طبیعت هستند بلیط یا ثبت نام تور شمال هدیه مناسبی است.

7.کتاب برای روز مادر


کتاب، هدیه ای فرهنگی و ماندگار است که با هزینه کمتری می‌توانید آن را تهی کنید. البته باید بدانید همسر یا مادرتان به چه کتاب هایی علاقه دارد. بیشتر خانم ها به کتاب های آموزش آشپزی و شیرینی پزی علاقه دارند و با خرید این کتاب ها، هم آن ها را خشوحال می‌کنید هم خودتان در آینده از نتایج این کتاب، بهره مند می‌شوید.

8.طلا و جواهر


اگر مشکل مالی ندارید، می‌توانید بروید سراغ طلا و جواهر .کمتر خانمی هست که از طلا خوشش نیاید. جواهراتی با سنگ های تزیینی مانند فیروزه و عقیق انتخاب خوب هستند؛ به شرطی که با سلیقه هدیه گیرنده هم سازگار باشد.

9.سکه طلا و کارت هدیه


سکه طلا یکی از هدایای مرسومی است که می‌توان با هر هزینه ای آن را تهیه کرد؛ ربع، نیم یا تمام.کارت های اعتباری هدیه بانک ها هم از گزینه های رایج هدیه به عزیزانی هستند که دوست شان دارید. اگر نمی‌دانید فردی که می‌خواهید به او هدیه بدهید به چه چیزی بیشتر نیاز دارد و چه چیزی بیشتر به کارش می‌آید، بهتر است سراغ این کارت ها بروید. این طوری او می‌تواند خودش تصمیم بگیرد که چه طور این مبلغ را هزینه کند.

10.گل خریدن برای مادران گل


می‌گویند بوی گل همیشه به دست کسی که گل را هدیه می‌دهد،‌ می‌ماند. شما با هر هزینه ای می‌توانید گل بخرید. گل های شاخه ای ارزان قیمت و سبد ها و جعبه های گل و انواع گل های نادر با قیمت های بالا را بسته به مقدار هزینه ای که برای این کار در نظر گرفته اید، انتخاب کنید و این سبد یا شاخه گل را درکمال ادب و احترام با بوسه بر دستان مهربان مادر و گفتن جمله زیبای « دوستت دارم،‌ مادر» به او تقدیم کنید.
advertising