نکاتی که باید هنگام خرید ساعت نقره دقت شود

مد و زیباییجواهرات

- 97/08/06
نکاتی که باید هنگام خرید ساعت نقره دقت شود

انواع ساعت نقره زنانه


ساعت جزو اکسسوری هایی است که نمی توان نقش آن در شکل گیری یک استایل زیبا را انکار کرد. ساعت ها با ساختار ها و رنگ های مختلف می توانند مکمل یک تیپ اسپورت و فانتزی تا یک تیپ کاملا مجلسی و اداری باشند مانند انواع ساعت نقره و یا ساعت های بند چرمی اسپرت، پس تصمیم برای خرید یک ساعت درخور را دست کم نگیرید. انتخاب ساعت به راحتی منعکس کننده شخصیت، قدرت و جایگاه اجتماعی هر فرد می باشد. به طوری ک هر فرد با توجه به نوع شخصیت و ذهنیت خود نسبت به محیط و روحیات خود ساعت و ظاهر خود را تنظیم می نماید.از طرفی یکی از بهترین هدیه ها، ساعت مچی می باشد و هر شخصی از گرفتن این هدیه خوشحال خواهد شد و از طرفی در خرید ساعت سایز و اندازه مورد نیاز نیست و شما می توانید مطمئن باشید که هدیه ی شما مشکل سایز نخواهد داشت. در این مقاله مطالبی راجب ساعت نقره زنانه بیان می شود که می توانید با مطالعه آنها بهترین ساعت را انتخاب کنید:
نکاتی که باید هنگام خرید ساعت نقره دقت شود

ساعت نقره براق و زیبا


یکی از انواع ساعت نقره، ساعت های به رنگ سیلور و براق می باشند و اغلب دارای نگین هایی برای جلوه ی بیشتر هستند. سطح این ساعت ها صیقلی و آینه ای می باشد و اغلب دارای طراحی های ساده بوده و در عین حال بسیار چشمگیر هستند. اگر قصد خرید ساعت برای مراسم عروسی خود دارید ساعت های نقره ای نگین دار بهترین انتخاب برای عروس خانم ها هستند. میتوانید یک ست زیبا از سرویس های نقره، حلقه های نقره و ساعت نقره را با توجه به نقش و نگار انتخاب کرده و در کنار یک لباس سفید زیبا از آنها استفاده کنید.

ساعت نقره سیاه قلم


یکی دیگر از انواع ساعت نقره، ساعت نقره سیاه قلم می باشد. جنس این ساعت ها نیز نقره می باشد و نقش و نگار های مشکی رنگ باعث به وجود آمدن سبک آنتیک در این ساعت ها شده است.نگین های به کار رفته در ساخت ساعت های نقره سیاه قلم اغلب مارکازیت و با طیف رنگی سیاه و خاکستری می باشند تا یک هم خوانی میان رنگ نگین ها و بدنه ساعت ایجاد شود. طراحی بند و قاب دور ساعت اغلب دارای نقش و نگار های زیبا می باشد که جلوه ی این اکسسوری ها را دو چندان می کند. این ساعت ها برای استفاده در مراسم و میهمانی ها مناسب بوده و می تواند به عنوان هدیه ای زیبا برای همسر،مادر و سایر عزیزان در نظر گرفته شود.

خرید ساعت با اندازه مناسب


در خرید ساعت تنها شکل و طراحی ظاهری آن مورد اهمیت نیست، در کنار این موارد بهتر است ساعتی مناسب با استایل بدنی خریداری شود. اگر مچ دست باریکی دارید هرگز سراغ ساعت هایی با صفحه ی درشت نروید زیرا این ساعت ها بر روی مچ باریک حتی بزرگتر از آنچه هستند به نظر میرسند، بنابراین سراغ ساعت های ظریف با اندازه ی صفحه ی کوچک تا متوسط بروید.اگر مچ دست شما پهن است تنها انتخاب شما ساعتی با صفحه ی بسیار بزرگ نیست، بلکه میتوانید ساعت هایی با اندازه صفحه متوسط و بند نسبتا پهن را انتخاب کنید. ساعت های بسیار ظریف و باریک برای مچ های پهن مناسب نیستند و حالتی بچگانه ایجاد می کنند.

سایزهای متفاوت بند ساعت


اگر در خرید ساعت های نقره به مشکل بزرگ بودن بند ساعت برخوردید، جای نگرانی نیست، این ساعت ها برای انواع مچ دست طراحی شده اند و شما می توانید با درآوردن پین های تعبیه شده روی بند ساعت و درآوردن بخشی از بند آن را متناسب با مچ خود تنظیم کنید، بنابراین اگر ساعتی را به عنوان هدیه انتخاب کردید نگرانی از بابت سایز بودن آن نخواهید داشت.

موتور ساعت های نقره


ساعت های نقره به دلیل جنس و طراحی دارای دوام بالا بوده و همیشه مد هستند و جزو ساعت های لوکس و گران قیمت محسوب می شوند، بنابراین کیفیت موتور آنها مولفه ای مهم می باشد. وقتی تمام اجزای ساعت سالم هستند و درخشش خود را حفظ کرده اند، از کار افتادن موتور آن می تواند کل هزینه ی شما را هدر دهد. بنابراین علاوه بر زیبایی و ظاهر ساعت کیفیت موتور آن را نیز در نظر بگیرید.
advertising