هدایای مناسب برای داماد

مد و زیباییسایر

- 97/08/16
هدایای مناسب برای دامادروزهای نزدیک به جشن ازدواج برای اغلب خانم‌ ها پر از حس‌ های ناب، تازه و عجیب است. اینکه همه چیز به بهترین شکل ممکن پیش برود و برنامه‌ ریزی‌ها دقیق انجام شوند موضوع مهمی است. یکی از مقدمات عروسی، خریدن هدیه عروسی برای داماد است. برای شما ایده‌ های فوق‌ العاده‌ ای داریم که کمک‌ می‌کند هدیه‌ ای مناسب و مرغوب برای همسر خود تهیه کنید. در این مقاله ۴ هدیه عروسی جذاب که عروس می‌ تواند برای داماد بخرد را معرفی خواهیم کرد.
هدایای مناسب برای داماد

1.ساعت مچی مردانه: یک یادگاری و هدیه‌ عروسی ماندنی


خریدن ساعت مچی زیبا و با دوام به‌عنوان هدیه‌ عروسی برای همسرتان، ایده‌ ای ماندنی و هوشمندانه است.مدل‌ های کلاسیک عقربه‌ ای با استایل‌ های روزمره و مهمانی به‌خوبی هماهنگ می‌ شوند. مدل‌ های اسپرت و ساعت‌ های هوشمند هم این روزها حسابی محبوب و پرطرفدارند. مدل‌ های بالاتر ساعت‌ های هوشمند، با قابلیت‌ های هیجان‌ انگیزی همچون GPS و دوربین به گوشی موبایل همسرتان وصل می‌ شوند و در مواردی حتی می‌تواند در آنها سیم‌کارتی مجزا بگذارد.فراموش نکنید برای خریدن ساعت عروسی، حتما سلیقه‌ی همسرتان را در نظر بگیرید. ممکن است او دلش بخواهد روز عروسی با کت و شلوار دامادی خود ساعت هوشمند ببندد. مهم این است که همسرتان با چه چیزی خوشحال است.

2.ادکلن و عطر مردانه: رایحه‌ ای خاطره‌ انگیز


می‌گویند بوی عطر کسی که دوستش داریم، نوستالژی عجیبی است که تا همیشه با ما می‌ماند. اینکه اولین عطری که برای همسرتان می‌خرید چه رایحه‌ای داشته باشد موضوع مهمی است و خرید این عطر به‌عنوان هدیه‌ی ازدواج موضوعی بس مهم‌تر است.جهان شگفت‌انگیز عطرها منتظر شماست تا با جست‌وجویی ساده در اینترنت با مدل‌های گوناگونش آشنا شوید و به‌ر‌احتی آن را در منزل‌تان دریافت کنید.

3.ریش تراش، هدیه‌ ای کاملا کاربردی برای داماد


اگر سراغ ریش تراش می‌روید، حتما اطلاعات اولیه‌ی ضروری را درمورد آن بخوانید و بدانید. اینکه جنس تیغه‌ی ریش تراش باید از استیل ضدزنگ باشد، خوب است که قابلیت استفاده به‌صورت خشک و مرطوب را باهم داشته باشد و این یعنی همسرتان زیر دوش هم می‌تواند از آن استفاده کند. اینکه چقدر طول می‌کشد تا یک دستگاه ریش تراش شارژ شود و تا چه مدت می‌توان از دستگاه شارژشده استفاده کرد، از نکات مهم دیگری هستند که باید به آنها توجه کنید.

4.ست کیف پول و کمربند، استایلی آراسته


کیف پول و کمربند ست هم از ملزومات مهم دیگری هستند که می‌توانید به‌عنوان هدیه به همسرتان بدهید. اگر چرم طبیعی باشد قاعدتا مرغوب‌تر و ماندگارتر خواهد بود. حتما با خودتان می‌گویید چرم طبیعی گران‌قیمت است. درست است. اما خبر خوش این است که اگر از برندهای کمتر شناخته‌شده‌ی چرم طبیعی استفاده کنید حتما خرید ارزان‌تر و به‌صرفه‌تری خواهید داشت.

5.جا سوئیچی سفارشی مخصوص داماد


اگر همسرمان اتومبیل دارد، می توانیم از جاسوئیچی چرم یا طلا به عنوان هدیه عروس به داماد استفاده کنیم، فقط برای انتخاب این هدیه بهتر است کمی خلاقیت به خرج دهیم، و یک جا سوئیچی ساده و معمولی تهیه نکنیم. مثلا می توانیم یک جا سوئیچی تهیه کنیم و سفارش دهیم که حرف اول اسم هردو یمان را بر روی آن حک کنند تا همیشه با دیدنش یاد و خاطره ما در خاطرش نقش ببندد.
advertising