برندهای معروف ترکیه در کفش و پوشاک

مد و زیباییسایر

- 97/11/14
برندهای معروف ترکیه در کفش و پوشاکترکیه همیشه پل ارتباطی مهم بین اروپا و اسیا بوده و حالا هم پل ارتباطی فشن و استایل در دنیاست. جدید ترین و به روز ترین لباس ها را در خیابان های ترکیه می توانید ببینید.در این جا به معرفی برترین برند های کفش و لباس مردانه و زنانه ترکیه ای پرداخته ایم .

برند کفش ترک اینیوو | Inuovo Shoes


به مدت حدود یک قرن، مارک امروزی کفش اینیوو در آتلیه کوچک کفش در آنتالیای ترکیه شروع به کار کرد که بعدها به استانبول نقل ‌مکان کرد و در سال 2010 برند جهانی خود را به راه انداخت. این برند با داشتن کفش‌های شیک مردانه و زنانه در رنگ‌های مختلف به شرکت تولید کفش بسیار موفق تبدیل شده است. این شرکت همچنین صندل مردانه، صندل و دمپایی زنانه هم تولید می‌کند. تولیدات امروزی کفش اینیوو در بیش از 50 کشور در سراسر جهان استفاده می‌شود و از طریق 700 مغازه در 1000جا به‌صورت فروش آنلاین و آفلاین قرار دارد ازجمله Freepeople.Com، Nordstrom.Com، Zalando.Com، Sarenza.Eu، Butyk.Pl، Amazon.Com.

برند کفش ترک زی ‌‌زی ‌‌گو | Zizigo Shoes


کفش زی ‌‌زی ‌‌گو، یکی از بزرگ‌ترین مغازه‌های فروش آنلاین کفش در ترکیه و بزرگ‌ترین فروشگاه آنلاین کفش در ترکیه است که بخشی از گروه Markafoni است. زی ‌‌زی ‌‌گو به‌عنوان شرکت کفش مشارکت منحصربه‌فردی با مارک‌های مشهور کفش ترک مانند هاتیک (Hotic) و مارک‌های بین المللی مانند بیرکن ‌‌استوک (Birkenstock)، کاسا رسی (Casa Rossi)، کانورس (Converse)، فرد پری (Fred Perry)، لاکوست (Lacoste)، پوما (Puma)، تامی هلفیگر (Tommy Hilfiger) و بسیاری دیگر دارد. Zizigo.Com بیش از 200 برند را ارائه می‌‌‌دهد.
برندهای معروف ترکیه در کفش و پوشاک

برند کفش ترک اینجی | Inci


در سال 1917 کفش اینجی در استانبول به‌صورت آتلیه‌ی کوجک کفش شروع به کار کرد. امروزه، کفش اینجی بیش از 120 مرکز فروش در سرتاسر ترکیه دارد و صادرات کفش به 37 کشور در جهان تحت برند آتیمو (Attimo) را انجام می‌‌‌دهد.کفش اینجی سبک‌های مختلفی برای خرید آنلاین در اختیار دارد. خرید از کفش زنان، کفش مردان و کیف‌های دستی چرم زیبا، کمربند چرمی و لوازم جانبی وجود دارد.

برند کفش ترکیه ای پلاریس | Polaris Shoes


با انتخاب عالی کفش‌های کلاسیک، کفش‌های بیرون (کاژول)، چکمه، صندل و لوازم جانبی مانند کمربند چرمی و کیف‌های دستی چرم، کفش پولاریس یکی از برندهای شناخته شده‌ی ترکیه در زمینه‌ی تولید کفش است. این برند به خاطر داشتن فروشگاه‌های خود و بیش از 2000 امتیاز فروش در استانبول و بقیه شهرها در ترکیه باعث می‌شود تا بتوانید کفش پولاریس را در همه جا برای خرید زنان، مردان و بچه‌ها با کیفیت بسیار خوب پیدا کنید.برند کفش پولاریس بخشی از گروه زیلان (Ziylan) است که بیش‌ترین ا‌مکانات تولید کفش در ترکیه را دارد و صاحب برندهای تجاری ثبت شده‌ی زیر است: فلو (Flo)، کینتیکس (Kinetix)، فلوگارت (Flogart)، کارمنز (Carmens). این شرکت به‌تازگی برند کفش ایتالیایی لامبرجک (Lumberjack) را خریداری کرده است.

برند کفش ترکیه ای هاتیک | Hotic


می‌توان مجموعه‌ای از چکمه‌های زنانه، جکمه‌های مردانه، کیف‌های دستی چرم زرق و برق ‌‌دار، کمربند چرمی و لوازم جانبی را از فروشگاه آنلاین کفش هاتیک و فروشگاه‌های آن در استانبول و دیگر شهرهای ترکیه خریداری کرد.

از برندهای معروف شلوار جین ترک


برند شلوار جین ماوی جینز
برند شلوار جین لافت - Loft Jeans
برند شلوار جین LTB
برند شلوار جین کالینز - Colin's
برند شلوار جین واکو - Vakko Jeans

از برندهای معروف لباس زنانه ترک


برند فیور – Fever
برند وای لاندن - Y London
برند میلا - Milla
برند رندوم - Random
برند اُ ایکس ایکس اُ - Oxxo

برندهای معروف مردانه در ترکیه عبارتند از:


برند اِفرور - Efor
برند آوا - Avva
برند سی سی ایس - پوشاک CCS
برند کیپ - Kip

برندهای معروف پوشاک زنانه و مردانه در ترکیه


برند وفیان - Lufian
برند دی ‌‌فاکتو - Defacto
برند کالیزیون - Collezione
برند فابریکا - Fabrika
برند پوشاک ال سی واکیکی - LC Waikiki

برندهای معروف کت و شلوار ترک


برند رمزی - Ramsey
برند توین - Tween
برند سارار - Sarar
برند کیگیلی - Kigili
advertising